Ik denk als het slachtoffer zou vragen aan de psycholoog om zijn verschoningsrecht te doorbreken, dat de zaak een stuk sterker staat en dat Borsato hangt. De psycholoog kan alleen niet verklaren, maar ik neem aan dat er misschien nog aantekeningen staan in het systeem ofzo.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:57 schreef Kiwi7 het volgende:
Even los van mijn onderbuikgevoel dat zegt dat Marco zeker wel schuldig is, vraag ik mij af hoe ze dit kunnen bewijzen een aantal jaar na dato.
Een dagboek en een verklaring, vraag mij af of dat voldoende is? Sowieso altijd lastige casussen natuurlijk.
Absoluut, 'gelukkig' heeft moeder ervaring met de media en alles eromheen. Het is geen slechte move geweest om bepaalde media in te schakelen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:02 schreef Benny het volgende:
Als je alleen al kijkt naar hoe er in de media wordt gereageerd. Dan is het toch ook meer dan logisch dat het -als jong meisje en ouder daarvan- te denken "hier ben ik niet klaar voor". Dan moet je het hebben van de juiste mensen. In deze in de vorm van John van den Heuvel, Micky en Plasman.
Grappige is dat vooral #TeamBorsato dat niet lijkt te begrijpenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:05 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Absoluut, 'gelukkig' heeft moeder ervaring met de media en alles eromheen. Het is geen slechte move geweest om bepaalde media in te schakelen.
En Bram had gisteren bij VI al gehint dat hij ook van zijn zwijgrecht gebruik zou kunnen maken. Ik ben dus benieuwd of Marco voor de volledige ontkenning blijft gaan of voor zijn zwijgrecht, want toegeven zie ik hem niet doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het is afwachten totdat Borsato zal worden ontboden voor een verhoor. Dan heeft de politie namelijk al veel onderzoek gedaan en achten ze het nodig om Borsato te horen.
Nou, nee, hij gaf aan welke mogelijkheden er allemaal zijn. hij heeft echt niet zo duidelijk gehint op het zwijgen van de stadionzanger.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
En Bram had gisteren bij VI al gehint dat hij ook van zijn zwijgrecht gebruik zou kunnen maken. Ik ben dus benieuwd of Marco voor de volledige ontkenning gaat of voor zijn zwijgrecht, want toegeven zie ik hem niet doen.
#videoverklaring
#kluisverklaring
Kijk nog maar even goed terug dan.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nou, nee, hij gaf aan welke mogelijkheden er allemaal zijn. hij heeft echt niet zo duidelijk gehint op het zwijgen van de stadionzanger.
Hij heeft het met het faillissement van The Entertainment Group en het vreemdgaan met Iris ook gedaan. Dus op zich ben ik nog niet zo zeker van een bekentenis of niet. Mogelijk zijn eigen draai, dat hij er beter van wordt en onderbouwd met wat nieuwe woorden voor de Van Dale (intimiteitsvacuumquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
En Bram had gisteren bij VI al gehint dat hij ook van zijn zwijgrecht gebruik zou kunnen maken. Ik ben dus benieuwd of Marco voor de volledige ontkenning gaat of voor zijn zwijgrecht, want toegeven zie ik hem niet doen.
#videoverklaring
#kluisverklaring
Die roepen ook allemaal wel dat ze bewijsmateriaal hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
enige wat mij opvalt is de grote hoeveelheid roddelfiguren die beweren in direct contact te staan met het slachtoffer.
en dan te weten dat de grootste roddelboer ook contact had maar weigerde te publiceren.
De twee eerdere gevallen in de media dan weer niet. Het zal afhangen van hoe je er zelf in staat en de bewijzen die er zijn. In de eerdere twee gevallen is het een stille dood gestorven omdat er eigenlijk geen nieuwe bronnen meer waren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij heeft het met het faillissement van The Entertainment Group en het vreemdgaan met Iris ook gedaan. Dus op zich ben ik nog niet zo zeker van een bekentenis of niet.
Een eigen draai zou ook nog kunnen. Maar dat het publiek nog in lulkoek als een intimiteitsvacuum trapt, wil niet zeggen dat je daar ook een rechter mee kunt misleiden en verblinden.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij heeft het met het faillissement van The Entertainment Group en het vreemdgaan met Iris ook gedaan. Dus op zich ben ik nog niet zo zeker van een bekentenis of niet. Mogelijk zijn eigen draai, dat hij er beter van wordt en onderbouwd met wat nieuwe woorden voor de Van Dale (intimiteitsvacuum__! )
Nogmaals: na de confrontatie heeft moeder meteen melding gedaan bij de politie.quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dan ga je eerst anderhalf jaar met roddeljournalisten praten?
Politie zal je niet wegsturen als je aangifte doet van een zedenmisdrijf, laat staan dat ze er niets mee doen.
ja. en daarna in de goudengids alle roddeljournalisten opgezocht om ook even een melding te doen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nogmaals: na de confrontatie heeft moeder meteen melding gedaan bij de politie.
Lijkt een tekst te zijn die uit een premium artikel van Angela komt. Met die link kom je daar op uit.quote:Psst, Bram Moszkowicz Had Iets Gehoord Over Het Slachtoffer Van Borsato
https://gelderlander.tv/2(...)htoffer-van-borsato/
Way to go Johanquote:Johan Derksen hekelt AD-boycot: ‘Talpa, kijk eerst naar Shownieuws!’
Johan Derksen vindt het walgelijk dat zijn werkgever Talpa, het bedrijf van John de Mol, heeft besloten om het AD te boycotten. Ze zouden zich volgens hem eens druk moeten maken om Shownieuws.
https://www.mediacourant.(...)rst-naar-shownieuws/
quote:Luuk Ikink en prominenten steunen AD: ‘John de Mol? Kim John-un!’
Het besluit van John de Mol om alle banden tussen zijn mediabedrijf Talpa en het AD te verbreken, komt als een boemerang in zijn gezicht terug. Hij wordt vierkant uitgelachen door mediaprominenten.
https://www.mediacourant.(...)-de-mol-kim-john-un/
Laat me raden, hij vond de suggestie die werd gewekt abject en infaam?quote:Op zaterdag 18 december 2021 10:51 schreef AgnesGru het volgende:
Bram Moszkowicz ontploft als VI hem wijst op band met Borsato
https://www.mediacourant.(...)op-band-met-borsato/
"Ja, dat is dan jammer voor je Bram. Maar we kunnen natuurlijk ook niet blind zijn voor het voldongen feit dat jij via je eigen zoon Nathan, direct banden, connecties en belangen hebt met Marco en de uitkomst van deze zaak..."quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Laat me raden, hij vond de suggestie die werd gewekt abject en infaam?
Lekker rustig op het bankje bij Boulevard.quote:Op zaterdag 18 december 2021 11:49 schreef Tengano het volgende:
Er is in ieder geval 1 iemand die dwars door die bullshit van Bram Moszkowicz had heen geprikt.
Wat had ik dat graag willen zien![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet dit in extra grote koeienletters in de OP ofzo.... lijkt maar niet echt te blijven hangen bij de mensjesssquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:31 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nogmaals: na de confrontatie heeft moeder meteen melding gedaan bij de politie.
Dat is juist het mooie aan hem, en die onbevangenheid wordt nu verruineerd.quote:Op zaterdag 18 december 2021 08:11 schreef eborn het volgende:
Ik deel je nuchterheid. Marco is een hele emotionele en fysieke man; als hij je kent dan begint elke ontmoeting met een knuffel, man of vrouw. En ook op andere momenten komt hij graag dicht bij mensen in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |