abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202680917
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:35 schreef Za het volgende:

[..]
Dat is juist het mooie aan hem, en die onbevangenheid wordt nu verruineerd.

Ik ben er btw ook zeker van dat wanneer iemand terugdeinst of verstart bij zijn omhelsing of daar anderzins ongemakkelijk op reageert hij dat onmiddellijk aanvoelt, en niet zal volharden met het fysiek contact.
Dan is die toch al te ver gegaan?

Dan is het toch al gebeurd?
pi_202680945
quote:

[..]
Ik ben er btw ook zeker van dat wanneer iemand terugdeinst of verstart bij zijn omhelsing of daar anderzins ongemakkelijk op reageert hij dat onmiddellijk aanvoelt, en niet zal volharden met het fysiek contact.
Dus als je bij iemand je hand op zijn of haar binnenbeen legt en richting de lies gaat wrijven, dan is het afhankelijk van de reactie van de ontvangende persoon of dit gewenst gedrag is?

Het grote probleem in deze situatie is dat er waarschijnlijk tientallen (misschien wel honderden) fans zijn die dit geen probleem vinden.
  zaterdag 18 december 2021 @ 12:48:55 #228
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202680950
quote:
Ik deel je nuchterheid. Marco is een hele emotionele en fysieke man; als hij je kent dan begint elke ontmoeting met een knuffel, man of vrouw.

En ook op andere momenten komt hij graag TE dicht bij mensen in de buurt.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_202680954
quote:

[..]

Zo doen ze dat juist... de grens net over zodat je denkt van "ohhhh neee johhh hij is zo lief en gekkig met die kinderen" zo voor je snuitje daar kicken ze op. Dat hebben wij diverse malen gezien in onze omgeving. Hoe goedgelovig kan je zijn.
pi_202680966
En Za, zijn idee van “normaal” van iedere vrouw willen kussen en knuffelen is niet het standaard normaal.
En dat is waarschijnlijk hetgeen waar het hier om draait.
  zaterdag 18 december 2021 @ 12:50:40 #231
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202680977
quote:

[..]

Ah je kent hem??
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202681014
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:46 schreef ootjekatootje het volgende:

Dan is die toch al te ver gegaan?
Nee.
Dit was de quote:
Marco is een hele emotionele en fysieke man; als hij je kent dan begint elke ontmoeting met een knuffel, man of vrouw.
  zaterdag 18 december 2021 @ 12:53:57 #233
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202681027
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:50 schreef mazaru het volgende:

[..]
Ah je kent hem??
Za heeft een ideaalbeeld van Marco. En dat is net ff wat anders... :X
  zaterdag 18 december 2021 @ 12:55:19 #234
38396 mazaru
pi_202681051
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:53 schreef Tengano het volgende:

[..]
Za heeft een ideaalbeeld van Marco. En dat is net ff wat anders... :X
Oh het klonk alsof het een huisvriend van haar was.
pi_202681053
Waar blijven de aangiftes van die andere twee slachtoffers?
pi_202681056
Een vriendschappelijke omhelzing is toch heel wat anders dan aan borsten, billen en onder het rokje zitten.

Ik kan me voorstellen dat hij haar wel heeft omhelsd als begroeting of afscheid e.d., omdat hij veel over de vloer kwam, maar daar zou het dan ook bij moeten blijven. En verder weten we geen van allen of het nu waar is of niet, dus het blijft allemaal speculeren.
  zaterdag 18 december 2021 @ 12:57:12 #237
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202681083
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:55 schreef -Shii- het volgende:
Een vriendschappelijke omhelzing is toch heel wat anders dan aan borsten, billen en onder het rokje zitten.

Ik kan me voorstellen dat hij haar wel heeft omhelsd als begroeting of afscheid e.d., omdat hij veel over de vloer kwam, maar daar zou het dan ook bij moeten blijven. En verder weten we geen van allen of het nu waar is of niet, dus het blijft allemaal speculeren.
Precies dat. En iedereen doet dus keihard zijn best. Meer kunnen we niet doen.
pi_202681085
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:49 schreef ootjekatootje het volgende:

En Za, zijn idee van “normaal” van iedere vrouw willen kussen en knuffelen is niet het standaard normaal.
En dat is waarschijnlijk hetgeen waar het hier om draait.
Ook van zijn moeder.
Die heeft een bruidswinkel en duikt weleens op op tv, dan is het ook lieverd, schat, pakt ze hun hoofd vast, omhelst ze, kust ze, pakt hun schouders en handen, streelt hun rug etc etc.
Hij is zo opgevoed door zijn moeder, zij is zo.

Je kunt het grensoverschrijdend noemen, maar hij is geconditioneerd zo met mensen om te gaan door de persoon die hem grootbracht.

Ik vind het wel mooi die onbevangenheid en liefde naar mensen.
pi_202681088
Er was sprake van meerdere slachtoffers ,minstens twee.
Waarom doen die geen aangifte?
pi_202681112
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:57 schreef quirina het volgende:
Die zijn nog dagboeken aan het schrijven.
pi_202681153
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:57 schreef Za het volgende:

[..]
Ook van zijn moeder.
Die heeft een bruidswinkel en duikt weleens op op tv, dan is het ook lieverd, schat, pakt ze hun hoofd vast, omhelst ze, kust ze, pakt hun schouders en handen, streelt hun rug etc etc.

Je kunt het grensoverschrijdend noemen, maar hij is geconditioneerd zo met mensen om te gaan door de persoon die hem grootbracht.

Maar zijn moeder zit toch ook niet aan borsten, billen en onder het rokje?

Dat is het verschil. En ik zeg niet dat hij dat deed, maar dat is nu wel de aanklacht die er ligt, dus wat heeft het voor nut om zo te benadrukken dat hij lichamelijk is?
pi_202681180
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:57 schreef Za het volgende:

[..]
Ook van zijn moeder.
Die heeft een bruidswinkel en duikt weleens op op tv, dan is het ook lieverd, schat, pakt ze hun hoofd vast, omhelst ze, pakt hun schouders en handen, streelt hun rug etc etc.

Ik vind het gewoon als je bij onbekenden je armen en tengels thuishoud.
Als ik niet bevriend met je bent, of als je mijn familie niet bent vind ik het niet fijn om zo opdringerig aangeraakt te worden.
Kan je het amicaal bedoelen, vriendelijkheid kan ook door niet mijn lichaam aan te raken.
  zaterdag 18 december 2021 @ 13:04:28 #243
38396 mazaru
pi_202681218
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:02 schreef quirina het volgende:

[..]
Als ik niet bevriend met je bent, of als je mijn familie niet bent vind ik het niet fijn om zo opdringerig aangeraakt te worden.
Kan je het amicaal bedoelen, vriendelijkheid kan ook door niet mijn lichaam aan te raken.
En amicaal zijn betekent niet dat je borsten gaat kneden
pi_202681224
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:02 schreef quirina het volgende:

Bij mij ben je aan het verkeerde adres.
Sommige mensen zijn zo, en weer anderen vinden mensen als hen prettig en geruststellend.

Ook werken dit soort meer fysieke mensen vaak met ouderen, die ontberen vaak menselijk contact en vinden dat prettig.
pi_202681227
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 12:57 schreef quirina het volgende:
Omdat ze vanmorgen de overduidelijk manipulatieve Telegraafkop:
“Vrouw (22) houdt rekening met ’langdurige en emotionele lijdensweg’ na tegenaangifte Borsato” gelezen hebben. Riooljournalistiek ten top. Zo wordt de media ingezet om het straatje van ‘cute’ :r ome Marco schoon te vegen.
  zaterdag 18 december 2021 @ 13:06:18 #246
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202681247
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:05 schreef Za het volgende:

[..]
Bij mij ben je aan het verkeerde adres.
Sommige mensen zijn zo, en weer anderen vinden mensen als hen prettig en geruststellend.

Ook werken dit soort meer fysieke mensen vaak met ouderen, die ontberen vaak menselijk contact en vinden dat prettig.
Ik heb zelfs een aantal keren iemands hand van mij afgeslagen, nog voor dat hij me aanraakte. Als ik zo'n hand aan zie komen en er een ongemakkelijk gevoel bij krijg dan doe ik dat. Dan is het gelijk duidelijk.
pi_202681283
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:06 schreef Tengano het volgende:

Ik heb zelfs een aantal keren iemands hand van mij afgeslagen, nog voor dat hij me aanraakte. Als ik zo'n hand aan zie komen en er een ongemakkelijk gevoel bij krijg dan doe ik dat. Dan is het gelijk duidelijk.
Je hebt vast een prachtig leven.
pi_202681287
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:05 schreef NothingHappened het volgende:

[..]
Omdat ze vanmorgen de overduidelijk manipulatieve Telegraafkop:
“Vrouw (22) houdt rekening met ’langdurige en emotionele lijdensweg’ na tegenaangifte Borsato” gelezen hebben. Riooljournalistiek ten top. Zo wordt de media ingezet om het straatje van ‘cute’ :r ome Marco schoon te vegen.
Ik geloof dit ook gewoon niet. Ze is al geruime tijd met vd Heuvel en Wely in contact. Je gaat mij niet vertellen dat een eventuele tegenaanval van Borsato niet besproken is.
  zaterdag 18 december 2021 @ 13:09:00 #249
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_202681293
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:08 schreef Za het volgende:

[..]
Je hebt vast een prachtig leven.
Ik maak er het beste van :)
pi_202681309
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 13:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik geloof dit ook gewoon niet. Ze is al geruime tijd met vd Heuvel en Wely in contact. Je gaat mij niet vertellen dat een eventuele tegenaanval van Borsato niet besproken is.
Ik mag hopen van wel. Het gaat er mij om dat ik denk dat ‘men’ andere aangiften hoopt te voorkomen door keihard de media in te zetten. Dit soort koppen wordt niemand vrolijk van, zeker eventuele slachtoffers niet die op het punt staan aangifte te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')