Gelukkig heb ik haar wel nog op WAquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je hebt gelijk, Miauw is een toffe user
Ik heb haar zo af en toe nog op WFquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik haar wel nog op WA
Bij tudududu moet ik toch echt bij de Cranberries denken.quote:
WF was daquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar zo af en toe nog op WF
Jaaaa, zondag mijn bikini in de koffer gooien en maandag wegquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
deesje
al bijna met de bips in de zon?
Zombiesquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij tudududu moet ik toch echt bij de Cranberries denken.
oh wat heerlijkquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa, zondag mijn bikini in de koffer gooien en maandag weg
quote:
Ja ik ben dit jaar schandalig veel weg geweest, maar elke keer naar een andere bestemming, maar misschien wil ik na mijn komende vakantie wel een huis op Bonairequote:Op vrijdag 17 december 2021 22:42 schreef suzi1 het volgende:
jij gaat echt vaak he. heb jij 2e huis he
Blauwe bikini?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa, zondag mijn bikini in de koffer gooien en maandag weg
ik geef jou groot gelijk. moet je doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ben dit jaar schandalig veel weg geweest, maar elke keer naar een andere bestemming, maar misschien wil ik na mijn komende vakantie wel een huis op Bonaire
Ik ga aan jullie denkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh wat heerlijk
lekker van genieten
Owja, was bijna vergeten dat dat nog bestond. Heb het niet meer sinds ik een nieuw nummer en tel hebquote:
Als je lekker ligt te zonnen met een cocktail in je hand en je blik op een hete zwembad boy zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |