Stap je gewoon ff op de tramquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk cafe om het te bespreken.
Je bedoelt niet @H.Vviv ?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef suzi1 het volgende:
nu is het toch net om die ene mod gaat, Viv
Dan had je mijn post niet hoeven lezen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat dat de reden voor de namen was
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef engine het volgende:
[..]
Hij werd er al vrij snel op gewezen dat misschien niet meer te doen
Ook, maar we doen net alsof van nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is dus geen ode aan @:viv ?
* SolidasRock wereld stort in
Als ik wil kan ik lijn 10 nog halen.quote:
WTF ronde ballen....quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een woord is een woord en een naam is een naam. En een bal is rond.
Tot zover mijn Johan Cruyff logica.
Ga je dan op het terrein wachten tot de tent open gaat?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik lijn 10 nog halen.
Frank Boeijen aan: we doen net alsof het niet zo isquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook, maar we doen net alsof van niet
Je hebt een zware avond hè.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WTF ronde ballen....
* SolidasRock kan deze logica niet handelen en neemt een valiumpje
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik lijn 10 nog halen.
Zeg gewoon dat een rugby bal niet rond is.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WTF ronde ballen....
* SolidasRock kan deze logica niet handelen en neemt een valiumpje
Nou zeg danfwd,2=3i wenjjee rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Gauw ff een patentje maken!quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
Boterham met jif; hoef je geen tanden meer te poetsen![]()
![]()
Nee dan vallen ze er na verloop van tijd uitquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
Boterham met jif; hoef je geen tanden meer te poetsen![]()
![]()
En de aarde is rond, net als een pannenkoek.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
Een bal heeft twee kanten, maar dat is logisch
Gaat het goed?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou zeg danfwd,2=3i wenjjee rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |