Suuskequote:Op vrijdag 17 december 2021 20:48 schreef suzi1 het volgende:
ja en dan zien we wat er van terecht komt
Snoessssssssssssssssssquote:Op vrijdag 17 december 2021 20:48 schreef suzi1 het volgende:
ja en dan zien we wat er van terecht komt
En dan laten staan?quote:
Ik wil wel de uitnodigingen versturen nar de genodigden.quote:
Maak maar een leuk lijstje.quote:Op vrijdag 17 december 2021 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil wel de uitnodigingen versturen nar de genodigden.
Dat laat ik aan jou over, er zullen toch wel dezelfde namen opstaan.quote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jou over, er zullen toch wel dezelfde namen opstaan.
quote:
Ik weet niet waar de rest gebleven isquote:
En niet eens met ons delenquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zit op tv iets over satire te kijken.
Die zijn nog snel bier halen voor de super dicht isquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de rest gebleven is
Ned. 3quote:
Ik kijk vrijwel nooit meer tvquote:
Dit soort dingen vind ik wel leuk om te zien.quote:
Beiden zijn niet leukquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Van Kooten en de Bie en Spaan en Vermeegen. Wat is satire en waar ligt de grens?
Jij ook niet.quote:
Ik ben hier ook niet om leuk te zijnquote:
Zoek maar eens uit hoe je een avatar instelt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:26 schreef Charz het volgende:
Tycho was de giraffe.. zegt zonder gêne dat hij naaktfoto’s op internet heeft staan.. ikke zoeken…
Rob was ook goed.quote:
Vooral richting het eindequote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoek maar eens uit hoe je een avatar instelt.
Die slaapt.quote:
Even overleggen of je dan wel welkom bent.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet om leuk te zijn
Oh, ja, dat wist ik ook eigenlijk welquote:
Jeetje, nou, ik wacht het af hoorquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even overleggen of je dan wel welkom bent.
Het is nu 50 om 50.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jeetje, nou, ik wacht het af hoor
Dat ervaar ik als iets positiefs, kon slechterquote:
jazeker maar dan net iets sneller vind ik toch leuker uiteindelijkquote:
Genietsje.quote:
Zolang jij maar plezier beleefdquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit soort dingen vind ik wel leuk om te zien.
En maar 8 op Twitch.quote:
Proost, kerel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb er maar een biertje bij gepakt, het is immers vrijdag
Dat het moge smaken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb er maar een biertje bij gepakt, het is immers vrijdag
oh wist niet dat potato daar ook zatquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En maar 8 op Twitch.
Op FB 152.
Zoveel? Ik moet nog even doordrinken om dat te halen.quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
oh wist niet dat potato daar ook zat
Nu op YT.Maar dat klapt er weleens uit.quote:
Die kan je uitzetten.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:57 schreef engine het volgende:
Ik haat Twitch.....die smileys enzo...heel irritant.
Youtubequote:Op vrijdag 17 december 2021 22:00 schreef suzi1 het volgende:
ja dat had ik eerder ook eens bij yt. dus toen over naar twit. maar pak meestal gwn de link van hier
Daar zijn ze wel fan ja.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:01 schreef suzi1 het volgende:
oja dan staan er 20 plaatjes bij een naam
Helemaal niksquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:03 schreef suzi1 het volgende:
en je kan er puntjes innen. maar wat mot je ermee??
Bits en subscribes leveren geld op.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:03 schreef suzi1 het volgende:
quote:
Ja het is vooral voor die lui zelf interessant. Pure aids verder.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bits en subscribes leveren geld op.
Uitgeven natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:03 schreef suzi1 het volgende:
Vriendquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en waar vinden wij rob zijn stream
ij twitch is het nog 25% per sub volgens mij.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:13 schreef engine het volgende:
Ik vind dat gebedel op twitch zo vermoeiend en dat werken ze wel erg in de hand met hun systeem. Aan de andere kant is youtube ook gewoon een rat door 30% van de superchats te pakken. Echt bizar.
Veel te veel. Echt gewoon pakken wat je pakken kan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
B
[..]
ij twitch is het nog 25% per sub volgens mij.
jaquote:
Achja, zolang mensen blijven streamen en mensen geld blijven uitgeven blijven ze het doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Veel te veel. Echt gewoon pakken wat je pakken kan.
quote:
heb je al een nieuwe tuinhuis staan?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:21 schreef suzi1 het volgende:
alle tudududus zijn goeie nrs he valt me op
Schijnbaar is dat ideaal als opbouw voor een trackquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:21 schreef suzi1 het volgende:
alle tudududus zijn goeie nrs he valt me op
3MMC.quote:
Lekker snatsen.quote:
- doe maar niet -quote:
Zullen we het hier leuk houden, open anders een topic in Feedback.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het beleid word onder zijn naam (mis)bruikt
Daar zijn er al genoeg van, maar ik zal erover ophoudenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we het hier leuk houden, open anders een topic in Feedback.
En je hebt gelijk, Miauw is een toffe userquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zijn er al genoeg van, maar ik zal erover ophouden
Gelukkig heb ik haar wel nog op WAquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je hebt gelijk, Miauw is een toffe user
Ik heb haar zo af en toe nog op WFquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik haar wel nog op WA
Bij tudududu moet ik toch echt bij de Cranberries denken.quote:
WF was daquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar zo af en toe nog op WF
Jaaaa, zondag mijn bikini in de koffer gooien en maandag wegquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:40 schreef Schakeltopia het volgende:
deesje
al bijna met de bips in de zon?
Zombiesquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij tudududu moet ik toch echt bij de Cranberries denken.
oh wat heerlijkquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa, zondag mijn bikini in de koffer gooien en maandag weg
quote:
Ja ik ben dit jaar schandalig veel weg geweest, maar elke keer naar een andere bestemming, maar misschien wil ik na mijn komende vakantie wel een huis op Bonairequote:Op vrijdag 17 december 2021 22:42 schreef suzi1 het volgende:
jij gaat echt vaak he. heb jij 2e huis he
Blauwe bikini?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa, zondag mijn bikini in de koffer gooien en maandag weg
ik geef jou groot gelijk. moet je doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik ben dit jaar schandalig veel weg geweest, maar elke keer naar een andere bestemming, maar misschien wil ik na mijn komende vakantie wel een huis op Bonaire
Ik ga aan jullie denkenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh wat heerlijk
lekker van genieten
Owja, was bijna vergeten dat dat nog bestond. Heb het niet meer sinds ik een nieuw nummer en tel hebquote:
Als je lekker ligt te zonnen met een cocktail in je hand en je blik op een hete zwembad boy zekerquote:
Neequote:
Ik heb alleen geen centen voor een huis op Bonairequote:Op vrijdag 17 december 2021 22:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik geef jou groot gelijk. moet je doen
quote:
Jammer, anders had ikje even de moeder ge-WFt.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, was bijna vergeten dat dat nog bestond. Heb het niet meer sinds ik een nieuw nummer en tel heb
oh was dat hetquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:48 schreef suzi1 het volgende:
iemand aan de haak slaan en dan partneralimenazi vragen
Jij boefje.quote:
Of naar een ezeltje, er zijn namelijk heel veel ezeltjes op Bonaire.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je lekker ligt te zonnen met een cocktail in je hand en je blik op een hete zwembad boy zeker
Ben jij het Monique?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of naar een ezeltje, er zijn namelijk heel veel ezeltjes op Bonaire.
Goeie. En wat doe ik met mijn huidige man?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:48 schreef suzi1 het volgende:
iemand aan de haak slaan en dan partneralimenazi vragen
k ben er veel te slecht in voor iemand met een bachelor in communicatie wetenschappenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, anders had ikje even de moeder ge-WFt.
Wakker worden is wel een goed begin.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit al een uur te bedenken wat ik morgen zal gaan doen
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goeie. En wat doe ik met mijn huidige man?
handje laten helpen met wegmakenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goeie. En wat doe ik met mijn huidige man?
Ik neem aan dat je al zoveel gefapt hebt dat de vellen erbij hangenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
Goed idee, ga NU een wekker zetten!quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wakker worden is wel een goed begin.
Ik fap te weinigquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je al zoveel gefapt hebt dat de vellen erbij hangen
Poepen in een ouwe schoenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
Dan had ik tenminste van je kunnen winnenquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
I
[..]
k ben er veel te slecht in voor iemand met een bachelor in communicatie wetenschappen
Ze heeft wel een badeendje.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
OMG daar gaan we weer
Heeft @:Deisyy al een BV? Een WF?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heeft wel een badeendje.
Ik werk wel bij een BV, telt dat ook?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
OMG daar gaan we weer
Heeft @:Deisyy al een BV? Een WF?
Ik heb wel eens gewonnen van iemand toen we beiden dronken waren op een heel saai huisfeestquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had ik tenminste van je kunnen winnen
quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werk wel bij een BV, telt dat ook?
WTFquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:54 schreef suzi1 het volgende:
ja wilde haar al wijzen op een WF maar daar heeft ze niks aan haha
Heel verstandigquote:Op vrijdag 17 december 2021 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk ik laat soesje even weten dat ik haar door heb
Ga je dan zeggen suzi is een snoesje?quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk ik laat soesje even weten dat ik haar door heb
soesje met haar leuke poesjequote:Op vrijdag 17 december 2021 22:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je dan zeggen suzi is een snoesje?
quote:
Dat heeft met merkenrecht of zoiets te maken, we willen geen gedonder met Viva zelf krijgen, daarom is het forum ook Viva Forever in plaats van Viva genoemd. Viva Forever vonden users een beetje te lang voor de SC, dan bleef er weinig ruimte over voor een tt, dus heb ik er eerst VF van gemaakt, maar dat is zo nietszeggend en daarom is het nu VIV.quote:
Jou wel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 22:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soesje met haar leuke poesje![]()
die stuurt ze wel is via dm![]()
[ afbeelding ]
Handig bedacht wel.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Zo heeft mijn manager vandaag een e-mail naar het hele bedrijf gestuurd om aan te kondigen dat er nieuwe indeling komt en sommige teams krijgen ook nieuwe namen en afkortingen.
Vanaf 1 januari werk ik bij de SS
sjellie is uit de sjet, ik herhaal SJELLIE IS UIT DE SJET!quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:00 schreef Schakeltopia het volgende:
nee ik ben snel uit de sjet gegaan
Ik weet nog wel een leuk cafe om het te bespreken.quote:
Ah okayquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft met merkenrecht of zoiets te maken, we willen geen gedonder met Viva zelf krijgen, daarom is het forum ook Viva Forever in plaats van Viva genoemd. Viva Forever vonden users een beetje te lang voor de SC, dan bleef er weinig ruimte over voor een tt, dus heb ik er eerst VF van gemaakt, maar dat is zo nietszeggend en daarom is het nu VIV.
Ik had al zo'n vermoeden dat dat de reden voor de namen wasquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft met merkenrecht of zoiets te maken, we willen geen gedonder met Viva zelf krijgen, daarom is het forum ook Viva Forever in plaats van Viva genoemd. Viva Forever vonden users een beetje te lang voor de SC, dan bleef er weinig ruimte over voor een tt, dus heb ik er eerst VF van gemaakt, maar dat is zo nietszeggend en daarom is het nu VIV.
Het is dus geen ode aan @Viv ?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed gekozenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Zo heeft mijn manager vandaag een e-mail naar het hele bedrijf gestuurd om aan te kondigen dat er nieuwe indeling komt en sommige teams krijgen ook nieuwe namen en afkortingen.
Vanaf 1 januari werk ik bij de SS
Volgens mij kun je er wel copyright op laten vast leggen, al weet ik niet of Viva dat ook daadwerkelijk gedaan heeft.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:02 schreef suzi1 het volgende:
maar viva is ook gewoon een woord. daar kan je toch geen patent op krijgen dan??
Hij werd er al vrij snel op gewezen dat misschien niet meer te doenquote:
over wat? die minimies?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ja in dat geval denk ik er nog even over na soesje!
Een woord is een woord en een naam is een naam. En een bal is rond.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:02 schreef suzi1 het volgende:
maar viva is ook gewoon een woord. daar kan je toch geen patent op krijgen dan??
Stap je gewoon ff op de tramquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk cafe om het te bespreken.
Je bedoelt niet @H.Vviv ?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef suzi1 het volgende:
nu is het toch net om die ene mod gaat, Viv
Dan had je mijn post niet hoeven lezen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat dat de reden voor de namen was
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef engine het volgende:
[..]
Hij werd er al vrij snel op gewezen dat misschien niet meer te doen
Ook, maar we doen net alsof van nietquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is dus geen ode aan @:viv ?
* SolidasRock wereld stort in
Als ik wil kan ik lijn 10 nog halen.quote:
WTF ronde ballen....quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een woord is een woord en een naam is een naam. En een bal is rond.
Tot zover mijn Johan Cruyff logica.
Ga je dan op het terrein wachten tot de tent open gaat?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik lijn 10 nog halen.
Frank Boeijen aan: we doen net alsof het niet zo isquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook, maar we doen net alsof van niet
Je hebt een zware avond hè.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WTF ronde ballen....
* SolidasRock kan deze logica niet handelen en neemt een valiumpje
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik lijn 10 nog halen.
Zeg gewoon dat een rugby bal niet rond is.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WTF ronde ballen....
* SolidasRock kan deze logica niet handelen en neemt een valiumpje
Nou zeg danfwd,2=3i wenjjee rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Gauw ff een patentje maken!quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
Boterham met jif; hoef je geen tanden meer te poetsen![]()
![]()
Nee dan vallen ze er na verloop van tijd uitquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
![]()
En de aarde is rond, net als een pannenkoek.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
Een bal heeft twee kanten, maar dat is logisch
Gaat het goed?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou zeg danfwd,2=3i wenjjee rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Laat kluuntje het maar niet horenquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dan vallen ze er na verloop van tijd uit
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
![]()
maar dus wel plat hequote:Op vrijdag 17 december 2021 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En de aarde is rond, net als een pannenkoek.
platte pannekoeken.....quote:
Slaap lekker Dees.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
was weer lekker gezellig![]()
Truste Dees!
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Slaap lekker en droom lekker over je eigen vakantiehuisje.
quote:
quote:
Ik ken een liedje.quote:
Een binnen en buitenkantquote:Op vrijdag 17 december 2021 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En de aarde is rond, net als een pannenkoek.
jointje genotquote:
Een binnen-en een buitenkant.quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
Een bal heeft twee kanten, maar dat is logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |