Helaas werd er megaveel geknipt! Jammer weerquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:29 schreef Postbus100 het volgende:
![]()
(ik kan straks wel inschakelen en een hoop vooruitspoelen, want de helft gaat toch over hun familie, hun emoties en hun mijlpalen)
Ja, vijf punten verschil, dus dat worden voor Sarah 2 achten en 2 negens, en voor Billie 4 tienen. My two cents. (MC is zo voorspelbaar gewordenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:13 schreef Kanaroe het volgende:
Billie wint hoor! Haar taartje ziet er geweldig uit, dat bladerdeeg bladert ook echt
Jeps, zoiets denk ik ook.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:14 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, vijf punten verschil, dus dat worden voor Sarah 2 achten en 2 negens, en voor Billie 4 tienen. My two cents. (MC is zo voorspelbaar geworden)
Ik zat er niet ver vandaan. Behalve dat ze een puntje lager gingen zitten en eruit gingen met een *bang*.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:14 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, vijf punten verschil, dus dat worden voor Sarah 2 achten en 2 negens, en voor Billie 4 tienen. My two cents. (MC is zo voorspelbaar geworden)
Edit: misschien voor Sarah 3 achten en 1 negen, en dan voor Billie 3 tienen en een negen.
Ik wou zeggen: je kan nu gaan googlen, maar eigenlijk zeiden ze het al in de afleveringquote:Op maandag 21 november 2022 21:54 schreef Kanaroe het volgende:
Morgen Heston, Billie heeft volgens mij een tijd bij hem gewerkt....(ik ga nu niet Billie goegelen want ik wil geen spoilers aangaande deze finale)
Nou, echt! Wat een slappe hap zo. Ik dacht gisteren nog dat de finaleweek echt tot vrijdagavond zou duren.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:55 schreef WheeleE het volgende:
Ik vind het wel een enorme aanfluiting van Net5 hoor. Dat je een reguliere aflevering van 50 minuten verknipt tot netaan een uurtje inclusief reclames is tot daar aan toe. Maar een finale van bijna anderhalf uur netto in een uurtje? Dat is gewoon lomp.
Damn…quote:Op maandag 1 mei 2023 07:18 schreef AgnesGru het volgende:
Jock Zonfrillo, MasterChef Australia judge and chef, dies aged 46
https://www.theguardian.c(...)ge-chef-dies-aged-46
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |