True, maar hopelijk ken ik je goed genoeg om aan te nemen dat jij intelligent genoeg bent om met een grote boog om alles wat ruikt naar FvD wappies heen te lopenquote:Op maandag 20 december 2021 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik het hier toch niet over mijn natuurlijke afkeer van mensen?
Precies, als vroom man en trotse inwoner van Den Haag pak ik de Haagse bijbel er nog ff bij.quote:Op maandag 20 december 2021 09:20 schreef Barbusse het volgende:
True, maar hopelijk ken ik je goed genoeg om aan te nemen dat jij intelligent genoeg bent om met een grote boog om alles wat ruikt naar FvD wappies heen te lopen
Ik moet ook gewoon doorwerkenquote:Op maandag 20 december 2021 09:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Prachtig, vrijwel niemand in Nederland is bang, gezien het hoge aantal besmettingen. Maar precies het personeel daar wel![]()
Die balen gewoon dat ze geen extra lange kerst vakantie hebben
Zelfde hier, ze moeten zich niet zo aanstellen met hun kadavers.quote:
Ik sluit mij aan bij #teamdoorwerkenquote:Op maandag 20 december 2021 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfde hier, ze moeten zich niet zo aanstellen met hun kadavers.
Dat durf ik niet te zeggen, met aardappel ga ik wel mijn meest betekenisvolle relatie aan deze feestdagenquote:Op maandag 20 december 2021 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:Tegan Welke rule was dit ook alweer?
2quote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog vier (incl. vandaag) dagen werken en dan rest van het jaar vrij.
Hier alleen de 27ste en 3e vrij, als 'verplichte' kadootjes met de ongelukkig vallende feestdagen.quote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog vier (incl. vandaag) dagen werken en dan rest van het jaar vrij.
Ik heb ook nog 4 uur gewerkt maar niet geboekt, dus die hoef ik al niet meer te werken.quote:
Dat kost je dan geen eigen vrije dagen?quote:Op maandag 20 december 2021 10:00 schreef STING het volgende:
[..]
Hier alleen de 27ste en 3e vrij, als 'verplichte' kadootjes met de ongelukkig vallende feestdagen.
die 'rule' dat als iemand zich afvraagt of er voor een afwijkende seksuele voorkeur al iets van een filmpje is gemaakt o.i.d. Dit weet jij want daar heb je deze maand al eerder aan gerefereerd.quote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef Tegan het volgende:
Dat durf ik niet te zeggen, met aardappel ga ik wel mijn meest betekenisvolle relatie aan deze feestdagen.
Ik had je door maar ik koos ervoor er niet op in te gaanquote:Op maandag 20 december 2021 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
die 'rule' dat als iemand zich afvraagt of er voor een afwijkende seksuele voorkeur al iets van een filmpje is gemaakt o.i.d. Dit weet jij want daar heb je deze maand al eerder aan gerefereerd.
tijdens de feestdagen heb ik ook een innige relatie met ontbijtproductenquote:Op maandag 20 december 2021 09:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, met aardappel ga ik wel mijn meest betekenisvolle relatie aan deze feestdagen.
Ik laat geen gelegenheid onbenut om je achter de broek aan te zitten.quote:Op maandag 20 december 2021 10:05 schreef Tegan het volgende:
Ik had je door maar ik koos ervoor er niet op in te gaan.
quote:Op maandag 20 december 2021 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens de feestdagen heb ik ook een innige relatie met ontbijtproducten
Kerstbroodquote:Op maandag 20 december 2021 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Regel 34, graag gedaan.quote:Op maandag 20 december 2021 10:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
die 'rule' dat als iemand zich afvraagt of er voor een afwijkende seksuele voorkeur al iets van een filmpje is gemaakt o.i.d. Dit weet jij want daar heb je deze maand al eerder aan gerefereerd.
quote:Op maandag 20 december 2021 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2021 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kost je dan geen eigen vrije dagen?
* schrapt stokbrood van boodschappenlijst na visualisaties na deze postquote:Op maandag 20 december 2021 10:06 schreef gianni61 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |