okquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's die van "Hou je bek en bef me" toch?
quote:
die ken ik dan weer niet, geloof ikquote:
Goed wel! Niet heel anders dan ongetrouwd leven, behalve dat ik nu elke keer aan de telefoon denk *kut zo heet ik heul niet meer*.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hello sunshine.
Hoe bevalt het getrouwde leven?
Tijdje geleden had ik die al aan je getipt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ken ik dan weer niet, geloof ik
misschien dat ik hem van toen kenquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tijdje geleden had ik die al aan je getipt.
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:46 schreef gianni61 het volgende:
oh wacht, ik ken hem wel. Ja, die is ook wel leuk
Ze heet Merelquote:Op dinsdag 21 december 2021 09:47 schreef Barbusse het volgende:
Mer0l is wel echt een regenboogschoolkindernaam zeg.
word je snel boos?quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik wilde al bijna boos worden dat je mijn tips niet serieus neemt
.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed wel! Niet heel anders dan ongetrouwd leven, behalve dat ik nu elke keer aan de telefoon denk *kut zo heet ik heul niet meer*.
quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed wel! Niet heel anders dan ongetrouwd leven, behalve dat ik nu elke keer aan de telefoon denk *kut zo heet ik heul niet meer*.
Lekker.quote:Op dinsdag 21 december 2021 10:00 schreef DrMarten het volgende:
Laatste werkdag van het jaar
(Oké, moet de 30e even snel inloggen om te kijken of er nog belangrijke mails zijn, maar daar houdt het mee op)
Johquote:
Jawol, overigens heb ik die wijk iets van 6 jaar gedaan en was ik altijd optijd enzoquote:Op dinsdag 21 december 2021 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komen mensen met geld achter jou aan rennen?
Dat hij het niet direct met jou associeert impliceert dat er nog ruimte is om het serieuzer te nemen dan hij nu doet.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:51 schreef Tegan het volgende:
Oh gelukkig. Ik wilde al bijna boos worden dat je mijn tips niet serieus neemt
.
Ik ga je binnenkort bellen en kijken hoe je opneemt.quote:Op dinsdag 21 december 2021 09:47 schreef Debsterr het volgende:
3x woordwaarde!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |