abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202674283
Lekker sfeertje in COR, aanrader. Ik vind het wel aandoenlijk, niets persoonlijks maar het is wel het doorsnee mens wat verantwoordelijk is voor de situatie waarin wij nu inzitten.

Zonder burgerlijke ongehoorzaamheid en het heft in eigen handen nemen krijgen wij onze vrijheden niet meer terug, en blijft dit zo doorgaan. Maatregelen worden genomen op basis van blinde paniek en speculatie, en bij iedere nieuwe variant bij een muterend virus zal dit dus gebeuren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zaterdag 18 december 2021 @ 00:06:08 #152
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202674917
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 23:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Lekker sfeertje in COR, aanrader. Ik vind het wel aandoenlijk, niets persoonlijks maar het is wel het doorsnee mens wat verantwoordelijk is voor de situatie waarin wij nu inzitten.

Zonder burgerlijke ongehoorzaamheid en het heft in eigen handen nemen krijgen wij onze vrijheden niet meer terug, en blijft dit zo doorgaan. Maatregelen worden genomen op basis van blinde paniek en speculatie, en bij iedere nieuwe variant bij een muterend virus zal dit dus gebeuren.
Geluiden te over dat die hele Omikron nietszeggend is maar hier en onze buren zwaaien met rode vlaggen alsof ons iets enorm heftigs te wachten staat. Aangezien die idioten ons al 2 jaar bij de ballen hebben met deze hoax, het bedrog de misleiding doet het weinig goeds dit te zien ontwikkelen. Weten ze soms meer? Verwachten ze iets en gaan ze Omikron als de schuldige aanwijzen? Een algehele lockdown voor iets als dit doet vermoeden dat ze de het volk weer in een bepaalde richting willen duwen.... Het klopt niet en het voorspelt niet veel goeds...
Mai pben rai~!
pi_202675488
twitter

🤣
pi_202675573
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_202675609
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 december 2021 ik 23:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:

In COR zijn mensen duidelijk verbaasder over de maatregelen dan hier over het algemeen. Dit is gewoon n kopie van vorig jaar, mensen dachten echt dat alles weer normaal zou worden als men de prikjes had genomen, heerlijk naïef.
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2021 @ 01:13:02 #156
88815 The_Emotion
98.3
pi_202675808
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 00:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
In COR zijn mensen duidelijk verbaasder over de maatregelen dan hier over het algemeen. Dit is gewoon n kopie van vorig jaar, mensen dachten echt dat alles weer normaal zou worden als men de prikjes had genomen, heerlijk naïef.
Tja, wat verwacht je dan als men het nieuwe normaal omarmt, dat je het oude terug krijgt? :')
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_202675974
Fcking shitshow continues
Las ff op NU.nl lockdown komt eraan goedeverdegodver
Vakman pur sang
pi_202676013
Ook weer avondklok binnenkort? Ze hebben er een handje van om maatregelen in te voeren die niet werken _O_
https://www.nu.nl/coronav(...)ekenhuisopnames.html
Plaats hier uw advertentie
pi_202676093
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 00:06 schreef KNAK het volgende:

[..]
Geluiden te over dat die hele Omikron nietszeggend is maar hier en onze buren zwaaien met rode vlaggen alsof ons iets enorm heftigs te wachten staat. Aangezien die idioten ons al 2 jaar bij de ballen hebben met deze hoax, het bedrog de misleiding doet het weinig goeds dit te zien ontwikkelen. Weten ze soms meer? Verwachten ze iets en gaan ze Omikron als de schuldige aanwijzen? Een algehele lockdown voor iets als dit doet vermoeden dat ze de het volk weer in een bepaalde richting willen duwen.... Het klopt niet en het voorspelt niet veel goeds...
Rustaaagh, things are moving ;) Ga er niet tegenin. Ze gaan het langzaamaan zien, ga je nu tegen ze in dan houden ze vast. Laat het rustig gaan nu :) Geduld...
Lach met een schone bips
pi_202676101
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2021 01:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Fcking shitshow continues
Las ff op NU.nl lockdown komt eraan goedeverdegodver
Ooit werd er gezegd "nooit geen harde lockdown meer" :) We praten nu over een "preventieve" Lockdown _O_ from worse to shit worse :)
Lach met een schone bips
pi_202676137
zit omicron soms in de vacccine ?

https://www.reuters.com/w(...)ated-cdc-2021-12-10/
pi_202676151
quote:
5s.gif Op zaterdag 18 december 2021 02:21 schreef Mytho het volgende:
zit omicron soms in de vacccine ?

[ afbeelding ]
https://www.reuters.com/w(...)ated-cdc-2021-12-10/
waarom komt dat dan nu pas naar voren? getriggerd door de winter?
pi_202676185
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 02:24 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
waarom komt dat dan nu pas naar voren? getriggerd door de winter?
dat kan, ik denk dat je lichaam zijn eigen jaarlijkse APK heeft, en wat rotzooi opruimt. wie veel rotzooi heeft wordt ernstiger ziek. net als menstruatie cyclus . wil niet zeggen dat mentruatie besmettelijk is.

vroeger dachten ze dat scheurbuik besmettelijk was. maar bleek gewoon gebrek aan vitamine C, mischien is griep ook een gebrek aan bepaalde vitamines. en grote schoonmaak van lichaam.
pi_202676258
Geen harde lockdown meer :) Okee dan, Preventieve lockdonwn incoming :) Lets's follow Mark & Huug, they know best...
Lach met een schone bips
pi_202676271
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 02:39 schreef Mytho het volgende:

[..]
dat kan, ik denk dat je lichaam zijn eigen jaarlijkse APK heeft, en wat rotzooi opruimt. wie veel rotzooi heeft wordt ernstiger ziek. net als menstruatie cyclus . wil niet zeggen dat mentruatie besmettelijk is.

vroeger dachten ze dat scheurbuik besmettelijk was. maar bleek gewoon gebrek aan vitamine C, mischien is griep ook een gebrek aan bepaalde vitamines. en grote schoonmaak van lichaam.

Ik wil hier een totaal grande aplausse (emo concert emoji) ingeven:) De eerste die het ontgift principe aanhaalt hier eigenlijk _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door loveyoulongtime op 18-12-2021 03:18:53 ]
Lach met een schone bips
pi_202676286
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 02:39 schreef Mytho het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen. je hoort ook weleens van die verhalen van mensen die samenwonen en 1 heeft griep of corona, de ander niet. je zou dan verwachten dat de 1 de ander aansteekt als t zo besmettelijk is.
pi_202676289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 03:20 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dat zou best kunnen. je hoort ook weleens van die verhalen van mensen die samenwonen en 1 heeft griep of corona, de ander niet. je zou dan verwachten dat de 1 de ander aansteekt als t zo besmettelijk is.
Iets met lichamelijke trillingen en ontgiften :)
Lach met een schone bips
pi_202676296
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 03:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Iets met lichamelijke trillingen en ontgiften :)
is vasten dan aan te raden? je krijgt minder rotzooi binnen en je lichaam heeft even rust.
pi_202676306
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 03:26 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
is vasten dan aan te raden? je krijgt minder rotzooi binnen en je lichaam heeft even rust.
Geen idee man, denk dat ALS die theorie klopt je toch aan de beurt komt aangezien de shit uit je lijf moet. Ik weet het ook niet, Misschien klopt het, misschien niet,, Ik weet het niet, er zit logica in die theorie maar ja :) tell me?
Lach met een schone bips
pi_202676314
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 03:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Geen idee man, denk dat ALS die theorie klopt je toch aan de beurt komt aangezien de shit uit je lijf moet. Ik weet het ook niet, Misschien klopt het, misschien niet,, Ik weet het niet, er zit logica in die theorie maar ja :) tell me?
pi_202676411
Wat een COR genot. Gedesillusioneerd en oprecht verbaasd.

Gisterochtend een topic volgeluld over BNW. Muahaha

Had me voorgenomen niet te gaan genieten van het leed van anderen, maar ergens voelt het verdacht goed om ze zo in paniek te zien.

Ik weet het: ga me schamen enzo
pi_202676439
quote:
Ik kom ook niet in opstand, omdat ik mij niet wil associëren met “wappies”. Maar als meer niet-wappie mensen in opstand komen, dan zal ik mij zeker aansluiten.

Verder leg ik de maatregelen naast mij neer, voor zo ver dat mogelijk is. Ook een vorm van opstand denk ik.
In een notedop. De weerstand niet hebben om je apart gezet te voelen, maar wel hetzelfde denken.

Men gaat dus niet protesteren uit angst om als wappie gezien te worden. Een angst die ze zelf gecreëerd hebben.

Boh, puur genieten. De cognitieve dissonantie wordt steeds groter.
pi_202676450
Sorry. Warm bad dit dat.

Wees welkom!
pi_202676467
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 december 2021 04:47 schreef _I het volgende:

[..]
In een notedop. De weerstand niet hebben om je apart gezet te voelen, maar wel hetzelfde denken.

Men gaat dus niet protesteren uit angst om als wappie gezien te worden. Een angst die ze zelf gecreëerd hebben.

Boh, puur genieten. De cognitieve dissonantie wordt steeds groter.
😄
Sociale druk is groot. Hebben ze toch slim gedaan die puppet masters.
pi_202676471
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 december 2021 05:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
😄
Sociale druk is groot. Hebben ze toch slim gedaan die puppet masters.
Dat krijg je ervan als je de mensen aanvalt die strijden voor vrijheid.

Hier doen ze het ook. Dan gaan ze verwijten maken dat “je wil dat mensen ziek worden van het vaccin”. Die zieke geesten draaien alles om.

Wij willen geen dwang, drang, lockdowns, avondklokken en andere oorlogsmaatregelen.
Wij wantrouwen de agenda en de juiste intentie achter het prikbeleid.
En nu gaan ze zien waarom. Het abonnement, de niet waargemaakte beloftes, de race naar de meta wereld van zuckerberg…

Rude awakening
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')