SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
hmm valszingende verklede mensen? kan wel vermaak zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:06 schreef Ama het volgende:
Vanavond denk ik finale kijken van The Masked Singer.![]()
Veel beter gaat het niet worden op de vrijdagavond en stiekem vind ik het idd best vermakelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm valszingende verklede mensen? kan wel vermaak zijn natuurlijk
Ik dacht dat hier alleen maar normale mensen zatenquote:
bij milde klachten mag je zelf testenquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:30 schreef Ama het volgende:
Even vergeten dat de testlocatie is verplaatst.
Normale mensen hier? waar? heh.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier alleen maar normale mensen zaten![]()
dan zit ik echt verkeerd hier.
Geen klachten is zelftest ook het advies leer ik nu.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
bij milde klachten mag je zelf testen
Mag niet, heb te horen gekregen dat ik dinsdag op z'n vroegst pas weer welkom ben.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:34 schreef Karzai het volgende:
ja dus je kan gewoon weer aan het werk maandag
ben ik de enige normale hier danquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Normale mensen hier? waar? heh.
[..]
Geen klachten is zelftest ook het advies leer ik nu.
Wat erg.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag niet, heb te horen gekregen dat ik dinsdag op z'n vroegst pas weer welkom ben.
quote:
maandag waarschijnlijk gewoon om 0630 een kind dat me wakker maaktquote:
Ik heb tijdens al onze gesprekken nog nooit de indruk gekregen dat je normaal bent.quote:
Alsof je dan slaaptquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
maandag waarschijnlijk gewoon om 0630 een kind dat me wakker maakt
Liefquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal om zeven uur 's ochtends aan je denken. Verder niet.
Godzijdank heb ik niks hier in huis wat mij wakker kan maken.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
maandag waarschijnlijk gewoon om 0630 een kind dat me wakker maakt
mwah is misschien ook wel zoquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb tijdens al onze gesprekken nog nooit de indruk gekregen dat je normaal bent.
meestal is dat net het stukje dat ik wel slaap. Het probleem zit meestal tussen 0300 en 0500quote:
een wekker?quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Lief
[..]
Godzijdank heb ik niks hier in huis wat mij wakker kan maken.
Vijf uur was het hier vanmorgenquote:Op vrijdag 17 december 2021 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
mwah is misschien ook wel zo
[..]
meestal is dat net het stukje dat ik wel slaap. Het probleem zit meestal tussen 0300 en 0500
lekker bezig.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf uur was het hier vanmorgenBen al 6 uur aan het werk.
oke okequote:Op vrijdag 17 december 2021 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zet ik morgen uit natuurlijk duh.
Mijn telefoon staat altijd op stil.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:38 schreef dud0r het volgende:
ik ga ama gewoon appen en bellen maandagochtend om 0630
vanuit huis toch?quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vijf uur was het hier vanmorgenBen al 6 uur aan het werk.
NL-alert negeert dat toch?quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn telefoon staat altijd op stil.Succes met dat.
Ja en mijn wekker staat ook wel op geluid maar verder geen irritante geluidjes.quote:
Het was uitslapen, Duitsland, uitslapen. Nu is het uitslapen, Duitsland, uitslapen en uitslapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |