Dit noemen ze al jaren zo, al vanaf 2010 volgens mij.quote:Op vrijdag 17 december 2021 11:30 schreef Phoenyx-God het volgende:
Wat een flauwekul dat ze dat matrix noemen. Matrix 4 is juist nu in, beetje lekker meeliften
Toen begon het dus alquote:Op vrijdag 17 december 2021 11:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit noemen ze al jaren zo, al vanaf 2010 volgens mij.
In 1848 zelfs al:quote:
quote:De term matrix werd in 1848 ingevoerd door de Britse wiskundige J.J. Sylvester.
Poutsma heeft haar inschrijving bevestigd, zie ik op https://inschrijven.schaa(...)3eeb247e3/deelnemers, dus die lijkt te willen starten. Schulting nog niet.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
De deelnemerslijsten OKT zijn inmiddels beschikbaar op de sportity-app. Ik heb ze nu maar even zelf geupload.
Mannen: https://smallpdf.com/nl/r(...)8e5&t=share-document
Vrouwen: https://smallpdf.com/nl/r(...)dd7&t=share-document
Opvallend: Visser niet eens geplaatst op de 3km, nog geen Anema op de 5km, wel Poutsma op de 500m en Schulting op de 1500m (maar die zullen nog wel afmelden)
Bij de mannen hield Kramer nog open om de 10km te rijden, maar dan moet ie zich wel plaatsen via de 5km (net als Blokhuijsen). En Remo Slotegraaf, die vorig jaar een goed NK Allround reed en overstapte naar Jumbo, mag nu op geen enkele afstand meedoen.
Het gaat er waarschijnlijk wel heel anders in zien, met 1000 meter mannen op 1, etc.quote:
Dat lijkt me ook, zou gek zijn als de 10 km nog op 1 zou staan.quote:Op vrijdag 17 december 2021 12:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat er waarschijnlijk wel heel anders in zien, met 1000 meter mannen op 1, etc.
Bij de vrouwen staat de nr. 2 op de 500 meter ook wel vrij laag.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:49 schreef BasEnAad het volgende:
Vrouwen-matrix = Irene Schouten-matrix
Ik had bij de mannen de 1000m 2 en 3 hoger gezet. Niet dat het veel uitmaakt verder.
In principe gaan 1000 2 en 3 toch alquote:Op vrijdag 17 december 2021 15:49 schreef BasEnAad het volgende:
Vrouwen-matrix = Irene Schouten-matrix
Ik had bij de mannen de 1000m 2 en 3 hoger gezet. Niet dat het veel uitmaakt verder.
Nou ik vrees dat het voor Dionne en Erben een schok gaat zijn dat Sven weer geen goud gaat winnen om de 10 km.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:09 schreef franklop het volgende:
Verder niet echt schokkende dingen toch als ik zo kijk
Nou als dat een schok voor ze wordt dan kunnen ze beter naar RTV Drenthe gaanquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou ik vrees dat het voor Dionne en Erben een schok gaat zijn dat Sven weer geen goud gaat winnen om de 10 km.
Word voor Femke Kok dus belangrijk om de 500 te winnen, een tweede plek zou wel eens niet genoeg kunnen zijn als de vrouwen aan het maximum aantal deelnemers komen.quote:Op vrijdag 17 december 2021 15:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de vrouwen staat de nr. 2 op de 500 meter ook wel vrij laag.
Bij de mannen zal dat mogelijk gewoon tp1 met Bergsma wordenquote:Op vrijdag 17 december 2021 16:14 schreef BasEnAad het volgende:
De tweede plaats massastart staat er niet bij, logisch ook wel. Ben wel benieuwd wie dat naast Schouten en Bergsma gaan doen.
Tweede plek of eventueel zelfs nog een derde plek op de 1000 meter is voor Femke Kok ook nog mogelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2021 16:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Word voor Femke Kok dus belangrijk om de 500 te winnen, een tweede plek zou wel eens niet genoeg kunnen zijn als de vrouwen aan het maximum aantal deelnemers komen.
Voor Leerdam is het minder erg aangezien zij zich normaal gesproken ook op de 1.000m wel gaat kwalificeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |