Ik heb er al een gepland met een andere Fok!er, maar dat blijft een verrassingquote:Op donderdag 16 december 2021 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk ESF nummer heb je dan in gedachte ?
Nee ik ben gewoon moe, net zoals dat je voorspeld dat ik dat de komende twee dagen ga zijnquote:Op donderdag 16 december 2021 23:56 schreef Koen66 het volgende:
@:aoibhin in het vorige topic blijven steken?
De mijne weet je inmiddels als het goed is.... Maar ik ben niet van de karaoke.. ooit eens op een werkuitje voor het blok gezet met Paradise bij de dashboardlight... (extended version volgens mij) niet mn dingquote:Op donderdag 16 december 2021 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb er al een gepland met een andere Fok!er, maar dat blijft een verrassing
#metooquote:Op donderdag 16 december 2021 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon moe, net zoals dat je voorspeld dat ik dat de komende twee dagen ga zijn![]()
Ik lig ook al lekker in bed
Dan snap ik dat karaoke inmiddels je ding niet meer isquote:Op vrijdag 17 december 2021 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne weet je inmiddels als het goed is.... Maar ik ben niet van de karaoke.. ooit eens op een werkuitje voor het blok gezet met Paradise bij de dashboardlight... (extended version volgens mij) niet mn ding
Mijn zwager had ooit iets met de zangeres ...quote:Op donderdag 16 december 2021 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
@:chufi Eres Tu![]()
![]()
![]()
Die is echt mooi![]()
![]()
![]()
Maar durf ik niet te zingen
Heee ik lig in mijn éigen bed en daar ligt niemand inquote:
Toevalligquote:Op vrijdag 17 december 2021 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn zwager had ooit iets met de zangeres ...
De leadzangeres, die met de groene rok?quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn zwager had ooit iets met de zangeres ...
quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heee ik lig in mijn éigen bed en daar ligt niemand in
Misschien dan nog maar eens een poging wagen ..quote:Op vrijdag 17 december 2021 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan snap ik dat karaoke inmiddels je ding niet meer is![]()
Wat betreft Eres Tu sta ik klaar om je te assisteren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |