Ik ben wel echt iets te labiel om tijdens de Klassieker op Fok! te posten.quote:
Soort vanquote:Op donderdag 16 december 2021 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
Doet Christian Kist eigenlijk nog pijlen smijten?
Ik ga lekker in de kantine kijken. Eerst even een lager elftal uit de brand helpen, dan Cambuur - Heerenveen en dan de klassieker. Werelds. En de overheid doet ons niets.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben wel echt iets te labiel om tijdens de Klassieker op Fok! te posten.
Alhoewel ik zelden zo rustig ben geweest hiervoor (naja afgelopen mei maar toen was het seizoen al beslist). Ga hem gelukkig wel in de kroeg kijken
Cross past totaal niet bij zijn liedje. Nummer an sich kan nog wel als opkomst, maar dan niet bij Cross. Sommige nummers zijn sowieso niet geschikt als opkomstnummer, maar die ga ik niet onthoudenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:14 schreef K_uit_h het volgende:
Wat is de slechtste walk-on? Dansende kniebrace-act?
Zal voorlopig wel de laatste keer zijn ben ik bang. Hopelijk blijven de kroegen in andere landen open.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga lekker in de kantine kijken. Eerst even een lager elftal uit de brand helpen, dan Cambuur - Heerenveen en dan de klassieker. Werelds. En de overheid doet ons niets.
Dit was echt een schande voor de mooie dartsport. Wel gelachen overigens.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:16 schreef Tagliano het volgende:
Kent u deze nog nog nog nog
[ afbeelding ]
Khruangbinquote:Op donderdag 16 december 2021 23:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Had ik wel gewild, maar had al kaarten voor Pinkpop vrijdag & kaarten voor RHCP in Keulen.
Daarnaast nog weekend Best Kept Secret, teringveel zin in The Strokes.
En dan nog White Lies in Enschede & Khruangbin in AFAS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |