Die heeft al zitten te borrelen gok ikquote:Op donderdag 16 december 2021 22:36 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Ik neem aan dat het een grapje is maar heel zeker weet ik het niet.
Ferrari rijdt tegen Porsche aan en moet de plek teruggeven. Maar voordat dat kan rijdt de Porsche de pits in, waarna de plek niet meer teruggegeven hoeft te worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:34 schreef RAVW het volgende: [..] ja die is ook erg raar gegaan van wat ik er een beetje van begrepen heb
reprimandquote:Op donderdag 16 december 2021 22:36 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Ik neem aan dat het een grapje is maar heel zeker weet ik het niet.
LOL dan krijgen ze dadelijk toch een rechtszaak die ze toch zo graag wilde hebbenquote:
Zijn microfoon stond niet open...echt amateursquote:
Gemistquote:Op donderdag 16 december 2021 22:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn microfoon stond niet open...echt amateurs
ja dat heb ik ook gehoord maar er was nog iets was het even aan het opzoekenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ferrari rijdt tegen Porsche aan en moet de plek teruggeven. Maar voordat dat kan rijdt de Porsche de pits in, waarna de plek niet meer teruggegeven hoeft te worden.
Helaas is het seizoen al voorbij dus geen gridstraf. Die gaat niet over naar volgend jaarquote:
Dansenquote:
Spijtig !quote:Op donderdag 16 december 2021 22:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Helaas is het seizoen al voorbij dus geen gridstraf. Die gaat niet over naar volgend jaar
Ik heb het eens opgezocht in de sporting regulations (is toch al een hobby van me deze week) en dat weet ik nog zo niet. Wat er over geschreven staat:quote:Op donderdag 16 december 2021 22:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Helaas is het seizoen al voorbij dus geen gridstraf. Die gaat niet over naar volgend jaar
quote:18.2 Any driver who receives three (3) reprimands in the same Championship will, upon the
imposition of the third, be given a ten (10) grid place penalty for the race at that Event. If the
third reprimand is imposed following an Incident during a race the ten (10) grid place penalty
will be applied at the driver’s next Event.
The ten (10) grid place penalty will only be imposed if at least two (2) of the reprimands were
imposed for a driving infringement.
Inclusiviteit: slimme mensen die dingen die domme mensen doen leuk moeten vinden.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Omg! Het is dat is de hele tijd al kijk, ga nu niet alsnog stoppen. Waar sloeg dat nou op?
Ooooooooh logisch ja.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:43 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Inclusiviteit: slimme mensen die dingen die domme mensen doen leuk moeten vinden.
Wahahhaahahaha..quote:Op donderdag 16 december 2021 22:44 schreef Evenstar het volgende:
Lol, waarom Lewis, wat heeft die gedaan?
Wel mooi die smerige sneer daarna.quote:
Dit, belachelijkquote:Op donderdag 16 december 2021 22:45 schreef Mestreech1990 het volgende:
Personality of the year en dan niet aanwezig zijn.
dan ben je wel een personality jaquote:Op donderdag 16 december 2021 22:45 schreef Mestreech1990 het volgende:
Personality of the year en dan niet aanwezig zijn.
Het gaat om 3 reprimands in "the Same championship", maar er staat inderdaad niet dat de gridstraf voor hetzelfde kampioenschap geldt. Alleen next event.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:43 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb het eens opgezocht in de sporting regulations (is toch al een hobby van me deze week) en dat weet ik nog zo niet. Wat er over geschreven staat:
[..]
Ja dit is toch echt wel het extreme dieptepunt persoonlijheid van jaar die niet tegen verliezen kan..quote:Op donderdag 16 december 2021 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Prijs geven aan een afwezige genot.
Maar hij vat het sportief op!quote:Op donderdag 16 december 2021 22:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dit is toch echt wel het extreme dieptepunt persoonlijheid van jaar die niet tegen verliezen kan..
En daarom nu thuis zit.
Geef die prijs dan aan Kimi ofzo inderdaad...quote:Op donderdag 16 december 2021 22:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dit is toch echt wel het extreme dieptepunt persoonlijheid van jaar die niet tegen verliezen kan..
En daarom nu thuis zit.
Bij andere gala's is er dan nog een video boodschap oid. Hier hoort er nooit meer iemand iets van lijkt het.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:46 schreef Nattekat het volgende:
Prijs geven aan een afwezige genot.
Kan me toch niet voorstellen dat er echt een straf gaat komen. Zoals ik al eerder vandaag postte: er is bij een evenement als deze al niet eens sprake van stewards of een wedstrijdleiding die een straf kan uitdelen. En als je door ziekte afwezig bent dan zullen ze je redelijkerwijs toch ook niet gaan straffen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het gaat om 3 reprimands in "the Same championship", maar er staat inderdaad niet dat de gridstraf voor hetzelfde kampioenschap geldt. Alleen next event.
Ja, normaal gesproken krijg je iig nog een boodschap.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij andere gala's is er dan nog een video boodschap oid. Hier hoort er nooit meer iemand iets van lijkt het.
Duurde nog (te) lang voordat die reactie kwamquote:
Alonso had een filmpjequote:Op donderdag 16 december 2021 22:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij andere gala's is er dan nog een video boodschap oid. Hier hoort er nooit meer iemand iets van lijkt het.
Dat verwacht ik ook niet. Hooguit een boete van de FIA voor het niet komen opdagen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Kan me toch niet voorstellen dat er echt een straf gaat komen. Zoals ik al eerder vandaag postte: er is bij een evenement als deze al niet eens sprake van stewards of een wedstrijdleiding die een straf kan uitdelen. En als je door ziekte afwezig bent dan zullen ze je redelijkerwijs toch ook niet gaan straffen.
Ze hadden hem gewoon de award moeten geven en filmpje gewoon nog eens draaien..quote:
quote:Op donderdag 16 december 2021 22:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ze hadden hem gewoon de award moeten geven en filmpje gewoon nog eens draaien..
Niemand die dat had gemerkt.
een achtervleugel aanraken is 50k, gordels losmaken in de uitloopronde is 5k met 20k voorwaardelijk, dit zal wel op niks uitlopenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet. Hooguit een boete van de FIA voor het niet komen opdagen.
Zelfs dat verwacht ik niet. Het blijft Lewisquote:Op donderdag 16 december 2021 22:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet. Hooguit een boete van de FIA voor het niet komen opdagen.
toch gek dat het merk Toyota het in de Formule 1 niet reddequote:Op donderdag 16 december 2021 22:52 schreef spapaars het volgende:
Nog zo'n opgevoerde boodschappenwagentje.
Dat zat ik net te denken.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:52 schreef Rianne84 het volgende:
Ik snap wel waarom mensen verplicht worden hier naartoe te komen, anders is het uitgestorven
Totoquote:Op donderdag 16 december 2021 22:53 schreef Evenstar het volgende:
Maar wat is officiële reden dat die niet kwam
Protestquote:Op donderdag 16 december 2021 22:53 schreef Evenstar het volgende:
In Lewis zijn Mercedesquote:Op donderdag 16 december 2021 22:52 schreef PirE het volgende:
Komt Max straks in de safety car om te trollen?
Nouja, hoort er ook bij vind ik, helemaal als je iets gewonnen hebt.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:52 schreef Rianne84 het volgende:
Ik snap wel waarom mensen verplicht worden hier naartoe te komen, anders is het uitgestorven
Huil huil waarschijnlijk? Of een of ander "statement" maken richting de FIA?quote:Op donderdag 16 december 2021 22:53 schreef Evenstar het volgende:
Als regisseur van vanavond zit je nu al vast door vacatures heen te scrollen.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:53 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als regisseur van dit hele gebeuren hoop je dat 1 zijn handrem vergeet zodat er nog iets spraakmakends gebeurd
Godverquote:Op donderdag 16 december 2021 22:53 schreef gbm het volgende:
Ja, hij is wel 8x Wereldkampioen, Lewis
Zou het hele gala wel in een keer naar topniveau tillenquote:Op donderdag 16 december 2021 22:52 schreef PirE het volgende:
GMTAquote:Op donderdag 16 december 2021 22:53 schreef gbm het volgende:
Ja, hij is wel 8x Wereldkampioen, Lewis
Als hij echt de personality was die hij beweert te zijn was hij komen opdagen, ondanks alles.quote:
Die zit toch in Africaquote:
Dat of 4 auto’s voor hem uit !quote:Op donderdag 16 december 2021 22:52 schreef PirE het volgende:
nee, die krijgt troost van Susiequote:
No no no Susie, this is not right.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, die krijgt troost van Susie
Pfeizer!quote:
Tuurlijk.quote:
Daar hadden ze natuurlijk geen rekening na gehouden na uren op dit gala.quote:
Je kan de andere postcodes ook nog wel even meepakkenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:01 schreef nils7 het volgende:
Lol moest kerstkaarten rond brengen en lang uitgesteld maar snel even gedaan.
Niks gemist zo te zien…
Kan niet, die speelt zo tegen Anderson.quote:
Als ie daar maar geen straf voor krijgt...quote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max zijn helm naast die van Lewis
Zou er boven moeten staanquote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max zijn helm naast die van Lewis
Hopelijk heeft hij een aanhanger meegenomen.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef Evenstar het volgende:
Wat moet die gast met al die helmen joh
Sowieso houden ze niet aan de coronaregels daaroquote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
is het geen bedtijd voor die kinderen?
Als die straks nog in gesprek moet met Toto.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:04 schreef Evenstar het volgende:
Wat moet die gast met al die helmen joh
die lui laten dat wel brengen , ze kunnen altijd bottas vragen om het te doen , die luistert toch wel die is het wel gewent om op commando wat te doenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:05 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij een aanhanger meegenomen.
quote:Op donderdag 16 december 2021 23:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
die lui laten dat wel brengen , ze kunnen altijd bottas vragen om het te doen , die luistert toch wel die is het wel gewent om op commando wat te doen
Die heeft denk ik al teveel gedronken, die mag niet meer rijdenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
die lui laten dat wel brengen , ze kunnen altijd bottas vragen om het te doen , die luistert toch wel die is het wel gewent om op commando wat te doen
Niet alleen Max.quote:
dat kan nooit iets wat je bent kun je niet wordenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan worden die Engelsen helemaal gek
Zou ook vrij lullig zijn als hij straks met die kar helmen alleen op een lege parkeerplaats staat,quote:Op donderdag 16 december 2021 23:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
Wat ordinair.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:09 schreef theguyver het volgende:
Max staat er bij van... Keal wat een gedram ik had me ladderzat kunnen zuipen en Kelly vol kunnen pompen!!
Mja, gaat tussen een Engelsman en iemand uit de VAE, dus dat wordt sowieso niksquote:Op donderdag 16 december 2021 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan worden die Engelsen helemaal gek
Nieuw wereldkampioentje maken.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:09 schreef theguyver het volgende:
Max staat er bij van... Keal wat een gedram ik had me ladderzat kunnen zuipen en Kelly vol kunnen pompen!!
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 16 december 2021 23:11 schreef PzKpfw het volgende:
Bachman-Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
David Bowie - The Jean Genie
Rolling Stones - It's All Over Now
Van Halen - You Really Got Me
Steve Miller Band - Jet Airliner
Deze hebben het sowieso niet gehaald... wat een schande. Vraag me af voor welke meuk deze platen hebben moeten wijken...
Dit is niet het Top 2000 topicquote:Op donderdag 16 december 2021 23:11 schreef PzKpfw het volgende:
Bachman-Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
David Bowie - The Jean Genie
Rolling Stones - It's All Over Now
Van Halen - You Really Got Me
Steve Miller Band - Jet Airliner
Deze hebben het sowieso niet gehaald... wat een schande. Vraag me af voor welke meuk deze platen hebben moeten wijken...
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dit is niet het Top 2000 topic
Chanantquote:
De FIA ook zo te zienquote:Op donderdag 16 december 2021 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Silverstone, ben er nog pissig over
Waarom dan zoveel aandacht voor Silverstonequote:Op donderdag 16 december 2021 23:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die was ook alleen voor ons echt boeiend
Gewoon een cleane overwinning voor VER. Wat moet je er mee verder.quote:
Wat een overgevoelig gedoe?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:17 schreef theguyver het volgende:
Wow die compilatie ze laten alleen inhaal manoeuvres zien van Hamilton en alles behalve inhaal acties van max...
En de crashes!
Alleen inhaal acties van Hamilton wat fucking slecht!!!
Woowwww wtf
Hamilton als die wint vol in beeld.
Max niet..
Je hoort alleen max wint. Die race meer niet..
quote:Op donderdag 16 december 2021 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zou dit geen eerbetoon ad kampioen moeten zijn i.p.v. de nadruk te leggen op de "rivalry"?
En dan nog heeft Max gewonnenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heel erg op de hand van de Britse fans
Ze zullen de montage wel gemaakt hebben met de gedachte dat Lewis zou winnen.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:17 schreef theguyver het volgende:
Wow die compilatie ze laten alleen inhaal manoeuvres zien van Hamilton en alles behalve inhaal acties van max...
En de crashes!
Alleen inhaal acties van Hamilton wat fucking slecht!!!
Woowwww wtf
Hamilton als die wint vol in beeld.
Max niet..
Je hoort alleen max wint. Die race meer niet..
Yupquote:Op donderdag 16 december 2021 23:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze zullen de montage wel gemaakt hebben met de gedachte dat Lewis zou winnen.
Ja daar lijkt het inderdaad op..quote:Op donderdag 16 december 2021 23:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze zullen de montage wel gemaakt hebben met de gedachte dat Lewis zou winnen.
Toch wel logisch dat ze juist benadrukken hoe close dit seizoen was?quote:Op donderdag 16 december 2021 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zou dit geen eerbetoon ad kampioen moeten zijn i.p.v. de nadruk te leggen op de "rivalry"?
Die zwaaide ah begin alquote:
Precies, heeft ook niet gewonnenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Lol Lewis wordt ff genoemd en snel overgeslagen.
Dat was al lang bekendquote:
Niet gezienquote:
Och, ik hoor het toch altijd als "Zeur Lewis Hamlton"quote:Op donderdag 16 december 2021 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
een echte Sir was hier geweest, dus die titel mogen ze wel weglaten
Ja prima ook!quote:Op donderdag 16 december 2021 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, heeft ook niet gewonnen
En terecht.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Horner keek of ie die constructeur beker ook had willen hebben
Hij keek een beetje boosquote:Op donderdag 16 december 2021 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Horner keek of ie die constructeur beker ook had willen hebben
een tussendoortje. Dan hadden ze het filmpje daarop ook wel mogen aanpassenquote:Op donderdag 16 december 2021 23:19 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Lol Lewis wordt ff genoemd en snel overgeslagen.
Vind ik ookquote:Op donderdag 16 december 2021 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een tussendoortje. Dan hadden ze het filmpje daarop ook wel mogen aanpassen
Zijn afwezigheid is weggemoffeld, dan moet zijn aanwezigheid dat ook zijn
Die fransoos brengt het idd als zeur Lewis.quote:Op donderdag 16 december 2021 23:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, ik hoor het toch altijd als "Zeur Lewis Hamlton"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |