abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202652049
Voor al uw gore verhalen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202652056
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 18:54 schreef littledrummergirl het volgende:
Aardbeienmilkshake-kots in een autostoeltje op een warme dag :r ondanks dat we dat hele stoeltje meteen hebben uitgebaggerd meurde de auto nog weken :r
Oh god ja, kotsen in de auto op vakantie na een kinderei te hebben gegeten :r Provesorisch de auto reinigen. Hittegolf. De héle vakantie bij het instappen een warme chocoladekotswalm :r

Toen kochten we bij de Engelse supermarkt zo'n spray tegen vieze luchtjes. Warme chocoladekotswalm gecombineerd met chemische lavendel *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202652171
Oh ja, die keer dat we vanuit ons vakantiehuis naar Boedapest gingen op 3 uur rijden en Mijm net op het moment dat we de stad binnenreden zijn hele stoeltje onderkotste. We hebben eerst een half uur in die stank met jankend kind een parkeerplek moeten zoeken, toen met wat billendoekjes het ergste weg gepoetst en op de terugweg nog 3 uur in de stank gezeten :'(

Ik kon zijn kotsactie net voor we bij de camping in Limburg kwamen meer waarderen. We gingen bij S. ophalen bij schoonouders en konden meteen beginnen met de hele stoel wassen voor de caravan :') gelukkig was het zonnig en alles droog voor we weer naar huis gingen.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 17:00 schreef Burdie het volgende: [..] Dit is waarom ik de jongens de gewoonte heb aangeleerd: meteen bij thuiskomst je tas in de keuken zetten. En mezelf: direct de tassen leeg maken.
Ik was toen denk ik 14. Ik kwam thuis, gooide mijn tas op mijn kamer en kwam de dag erna met inladen de zooi wel weer tegen :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_202652331
Wij hebben er een die heel lang boosheid uitte door nachts poep aan de muren te smeren. Dat is thuis al best erg.
Maar in een vakantiehuisje met houten schrootjes :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202652389
Een paar weken geleden, voor het eerst weer in 2 jaar naar de sauna geweest..
Dan kom je toch helemaal fris en fruitig met zo’n heerlijke zachte huis terug terug?

Ik kom thuis, Li lag al in ons bed en voelen jullie hem aankomen?! Ze kotst me helemaal onder, oh en ze had pasta gegeten….
pi_202652690
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:36 schreef Loj het volgende:
Dan kom je toch helemaal fris en fruitig met zo’n heerlijke zachte huis terug terug?

Ik kom thuis, Li lag al in ons bed en voelen jullie hem aankomen?! Ze kotst me helemaal onder, oh en ze had pasta gegeten….
Zó zonde van je sauna!

quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:33 schreef Vanyel het volgende:
Wij hebben er een die heel lang boosheid uitte door nachts poep aan de muren te smeren. Dat is thuis al best erg.
Maar in een vakantiehuisje met houten schrootjes :'(
Mijn vriend werd toen hij een klein mannetje was naar zijn kamer gestuurd en heeft uit woede al zijn beddengoed gepakt, zijn kleren op dezelfde hoop gegooid, er overheen geplast en de legendarische woorden tegen zijn moeder uitgesproken: ‘En nou mag jij lekker alles wassen!’
:o ik snap niet dat wij met kerst nog mogen komen _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_202652735
T kotste van 2,5m hoog naar beneden, over witte gordijnen heen, echt alles onder.

We hadden een FOK meet bij Sonnetje thuis. We waren nog niet binnen of T had een poepbroek. Zo erg zelfs dat ik T terplekke onder de douche heb gezet.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 16 december 2021 @ 20:06:14 #8
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_202653098
Een topic met een luchtje dit...

Ik was vroeger altijd extreem wagenziek. Ik kan me herinneren dat mijn moeder mij een keer een zak onder mijn neus duwde waar nog mijn lievelings knuffel nog in zat. Het arme beestje heeft heel wat meegemaakt. O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_202653310
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 19:36 schreef Loj het volgende:

Daarom wil ik zieke kindertjes ook niet in m’n bed.. bang dat dat dan mis gaat ‘s nachts.

Ik ga met liefde een halve nacht in het bed van het betreffende kind er bij zitten hoor als ze geknuffeld willen worden of zo’n moment of anderszins geborgenheid willen, maar het idee aan kots in/naast m’n bed alleen al gaat niet goed in m’n hoofd (al niet op m’n slaapkamer, als man ziek is en moet overgeven ga ik al op de bank liggen uit voorzorg qua geluid/geur)

Een van de andere vieze dingen die ik heb mee gemaakt is in m’n studententijd. Zat toen op kamers in zo’n studentenflat en had eigenlijk niet zo’n hele gezellige gang tenminste niet qua dingen samen doen ofzo.
Daar zat 1 jongen die kookte maar heel af en toe (rest was magnetron of afhaal ofzo geen idee eigenlijk).
Maar als hij dan gekookt had dan liet hij het ook staan tot het zelf weg liep.
Een keer hebben m’n huisgenoten en ik het gewoon met pan en al in de container geflikkerd (we hadden zelf andere pannen die we gebruikte) en de tweede keer waren we het zo beu dat een huisgenoot een beschimmeld macaroni ding uit die pan op z’n bed gelegd heeft (had z’n deur niet op slot). Hij heeft er nooit iets van gezegd, maar de dag er na was wel alles weg.. dus de hint was duidelijk.
pi_202653396
Wagenziek zijn ze hier ook inderdaad. Gelukkig werken reistabletjes hier redelijk maar niet altijd. Ik ben er echt wel heel scherp op hoe ze achter in de auto zitten zodat ik over het algemeen wel op tijd kan stoppen voor frisse lucht.
Maar wel voor de zekerheid van die yoghurt-emmertjes (met deksel er bij) op de achterbank liggen just to be sure. Dan ga je toch wat relaxter op pad
pi_202653397
Wij gingen met de twee weken oude auto van schoonvader naar Italië toen een van mijn zonen wagenziek werd in een enorme file. We hebben een Ikea Samla bak waar voedsel in zat leeggekieperd op de schoot van de andere twee kinderen en nadat zoon erin gekotst had het deksel erop gedaan en daar nog een half uur mee rondgereden tot we eindelijk konden stoppen. Leuk hoor zo'n doorzichtige bak kots op je schoot. :D
  donderdag 16 december 2021 @ 20:17:27 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_202653401
Ik heb me weer kotselijk vermaakt met jullie verhalen O+
disclaimer
pi_202653429
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:17 schreef SQ het volgende:
Ik heb me weer kotselijk vermaakt met jullie verhalen O+
Toch fijn dat we een opsom hebben gevonden die je kunt waarderen. O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_202653558
Had rekening gehouden met kotspartij op de pont van Calais naar Dover dus plastic tas mee. Kind mikte prima. Jammer alleen dat er een nogal groot gat onder in de tas zat😫
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 16 december 2021 @ 20:26:31 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_202653593
Ik was eens op reis met een vriendin in Albanië. Ik voelde me echt niet lekker en we zaten op een terras. Ik herinner me nog net dat ik tegen haar zei: "oh, maar ik ben niet zo van het kotsen". Het moment erna viel ik flauw en kotste tegelijk dus buiten bewustzijn zo ongeveer alles eruit. Ik werd pas wakker in een of ander bed in een hotel. Soort voedselvergiftiging.

Bizarre vakantie was dat überhaupt.

Dus ik durf nooit meer iets te zeggen over dit onderwerp.
pi_202653670
Tip: ga ook nooit autorijden nadat je kind een all you can eat ontbijt heeft gegeten van gekookte eieren en minimuffins😟😖
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_202653919
Als mijn man dit topic te lezen krijgt denk ik niet dat hij er nog steeds voor open staat om een baby te maken. _O-
Ik heb al geaccepteerd dat als we eenmaal zover zijn ik alle kots mag handelen. Mijn aanname is dat het van je eigen kind minder erg is dan van een oppaskind en dat heb ik ook overleefd.

Had hij netjes in een teiltje overgegeven, moest ik met dat teiltje de trap af naar een wc waarin ik het door kon spoelen. :'(
Die keer dat ik een oppaskind na een paar uur slaap nog uit bed moest plukken voor een extra plassessie en hij dat vervolgens al liet lopen terwijl ik hem de trap af tilde was ook niet optimaal. :X
  donderdag 16 december 2021 @ 20:49:20 #18
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_202654159
Ik ben inmiddels ruim over mijn wagenziekte heen gegroeid, ook kan ik al heel wat jaren zonder problemen in attracties die over de kop gaan (denk aan Baron1898 of De Python). Ondanks dat mijn man en ik beiden vroeger extreme wagenziekte hadden, heeft onze dochter er gelukkig helemaal geen last van. :o
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_202654366
quote:
0s.gif Op donderdag 16 december 2021 20:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik ben inmiddels ruim over mijn wagenziekte heen gegroeid, ook kan ik al heel wat jaren zonder problemen in attracties die over de kop gaan (denk aan Baron1898 of De Python). Ondanks dat mijn man en ik beiden vroeger extreme wagenziekte hadden, heeft onze dochter er gelukkig helemaal geen last van. :o
Wagenziek check nog steeds bij haarspeldbochten en lezen in de auto. Maar ik kon als kind prima in de python het schip was een no go. Nog steeds trouwens zelfs van schommelen word ik misselijk.
pi_202654385
Z. was net een paar weken oud en dronk ‘s morgens aan de borst. A. had kerstvakantie gehad en ging voor het eerst na de geboorte van Z. weer naar school.
Mijn moeder kwam even in de ochtend oppassen omdat ik echt nog even moest wennen aan 2 kinderen meenemen zo vroeg. :+
Dus A. staat helemaal gereed en wilde zijn zusje nog een kus geven. Hij zag dat witte melk tongetje en moest kokhalzen. Ik voelde hm al aankomen maar we hadden haast dus ik wilde hem naar buiten wieberen.
Kotst hij zo onze klein gang onder. Laarzen helemaal soppig en het was al 8:10.
Ik heb hem in no time gewassen en schone kleding gegeven en de kots in de gang gelaten voor wanneer ik thuis kwam. :X :')
A. was mooi op tijd.

A. is dan namelijk niet ziek maar hij was een tijdje echt overgevoelig. :')
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 december 2021 @ 20:58:11 #21
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_202654387
Protip: Geef je kind geen verse jus voor een vroege vlucht :N
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Manager PR/Moderator donderdag 16 december 2021 @ 21:14:30 #22
269689 crew  Viv
pi_202654873
Mijn meest epische kotspartij was in de metro in NYC. O+ Zaterdagavond onderweg terug naar het hotel, geen alcohol op maar ik was wel heel misselijk. Ik zei tegen mijn man dat ik liever een station of twee eerder eruit wilde, frisse lucht zou me goed doen, en dan maar wat meer lopen. Dat laatste had hij geen zin in, dus hij zo van "Kun je het niet nog heel even volhouden?"

Nee dus. :D Tussen het kotsen door zei ik nog tegen mijn medepassagiers dat ik echt niks gedronken had en "I'm so sorry". :@

Voordeel is wel dat @Evenstar het sindsdien altijd heel serieus neemt als ik aangeef dat ik misselijk ben. *;
pi_202655589
Wagenziekte, vreselijk last van gehad als kind....
De ergste keer was toen we net uit de trein kwamen ( jaar of 8 was ik), vervolgens liepen we de bus in, en ik kotste zo voor het hokje van de buschauffeur :o
Mijn moeder zei niks en trok me zo de bus weer uit :D

Ook eens in Dublin cheesy chips gegeten, die vielen niet lekker... de volgende dag gingen we the Book of Kells bekijken in de universiteit, maar ik heb vooral buiten in de kloostertuin gezeten :'(

Gelukkig is N geen spuger :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_202655601
In de metro ook echt. _O-
Ooit was ik misselijk op Appelpop. Trein en daarna taxi naar huis, zeker anderhalf uur over gedaan. Twee wellen thuis en ik spuugde in de wc.
Denk wel dat de taxichauffeur blij was toen ik uitstapte. :D
pi_202655640
@Vaiana het went echt wel. Echt. Ik gun het je van harte dat je er ook snel aan mag wennen. :s) O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')