quote:
Op donderdag 16 december 2021 19:36 schreef Loj het volgende:Een paar weken geleden, voor het eerst weer in 2 jaar naar de sauna geweest..
Dan kom je toch helemaal fris en fruitig met zo’n heerlijke zachte huis terug terug?
Ik kom thuis, Li lag al in ons bed en voelen jullie hem aankomen?! Ze kotst me helemaal onder, oh en ze had pasta gegeten….
Daarom wil ik zieke kindertjes ook niet in m’n bed.. bang dat dat dan mis gaat ‘s nachts.
Ik ga met liefde een halve nacht in het bed van het betreffende kind er bij zitten hoor als ze geknuffeld willen worden of zo’n moment of anderszins geborgenheid willen, maar het idee aan kots in/naast m’n bed alleen al gaat niet goed in m’n hoofd (al niet op m’n slaapkamer, als man ziek is en moet overgeven ga ik al op de bank liggen uit voorzorg qua geluid/geur)
Een van de andere vieze dingen die ik heb mee gemaakt is in m’n studententijd. Zat toen op kamers in zo’n studentenflat en had eigenlijk niet zo’n hele gezellige gang tenminste niet qua dingen samen doen ofzo.
Daar zat 1 jongen die kookte maar heel af en toe (rest was magnetron of afhaal ofzo geen idee eigenlijk).
Maar als hij dan gekookt had dan liet hij het ook staan tot het zelf weg liep.
Een keer hebben m’n huisgenoten en ik het gewoon met pan en al in de container geflikkerd (we hadden zelf andere pannen die we gebruikte) en de tweede keer waren we het zo beu dat een huisgenoot een beschimmeld macaroni ding uit die pan op z’n bed gelegd heeft (had z’n deur niet op slot). Hij heeft er nooit iets van gezegd, maar de dag er na was wel alles weg.. dus de hint was duidelijk.