Ik las dat Durrant zich wel weer wat beter voeldequote:Op donderdag 16 december 2021 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
De winnaar van deze pot feliciteren we sowieso al met een ticket voor de laatste 32, wat leuk.
Oh zeg dat danquote:Op donderdag 16 december 2021 20:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik blader even door FOK! reviews. Leest lekker weg hoor.
Maakt mij niet zo heel veel uit hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo vriend. Voor wie juichen we bij deze partij?
Jan en Dirk ook.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:29 schreef Szura het volgende:
Nu alweer genoeg van die schoolkrantvragen
Als Durrant überhaupt een leg pakt, is dat al reden om de vlag uit te hangen.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik las dat Durrant zich wel weer wat beter voeldeMaar als Willy zo gooit is dat een easy win. Durrant moet vrezen voor z'n tourkaart
hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef Machielovic het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ] ja deze dus @:heywoodu moeilijk linkje kopiëren
Dit gaat mis.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef Machielovic het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ] ja deze dus @:heywoodu moeilijk linkje kopiëren
Lol.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef Machielovic het volgende:
Hey. Bedankt he.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie nu dat putje in de kin van O'Connor.. what has been seen....
Mannen die dat hebben wantrouw ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef DeLuna het volgende:
Dat zit er al een tijdje hoorquote:Op donderdag 16 december 2021 20:30 schreef DeLuna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |