SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 16-12-2021 17:13:40 ]![]()
Dan ben je zuur hoor. Mis je op één iemand die te lam was om zich te laten testen de mijlpaal van 10.000.quote:![]()
![]()
Friesland heeft een probleem.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
And so it begins....quote:Op donderdag 16 december 2021 15:17 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Tot zover de dip. To the moon!![]()
Laatste update: 16-12-2021 - 15:18
Totaal aantal besmettingen: 16439
Gemeentes met +5 besmettingen:
702 Rotterdam
501 Amsterdam
474 's-Gravenhage
330 Eindhoven
308 Tilburg
299 Utrecht
224 Almere
200 Zaanstad
193 Amersfoort
189 Haarlemmermeer
187 Haarlem
180 Arnhem
170 Venlo
158 Apeldoorn
154 Breda
144 Enschede
143 Alkmaar
129 Groningen
128 Dordrecht
128 's-Hertogenbosch
121 Alphen aan den Rijn
118 Nijmegen
117 Zwolle
114 Leiden
113 HilversumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
1 gemeentes met 0 besmettingen
0 gemeentes met 1 besmettingen
7 gemeentes met 2-4 besmettingen
8 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Terug naar af editie?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Nee, dit is nog geen omicron. In januari gaat dat pas een invloed worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk is dit de omikron stijging, binnenkort alles open dus.
En:
Stadions. Open. Nu.Géén kloon van tvlxd!![]()
Waarom pas in januari?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, dit is nog geen omicron. In januari gaat dat pas een invloed worden.![]()
Duurt nog een paar verdubbelingen. Maar dat blijft gokken aangezien hier totaal geen zicht is op varianten.quote:![]()
Ik dacht dat ie rond kerst al dominant zou worden?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, dit is nog geen omicron. In januari gaat dat pas een invloed worden.![]()
Wat raar dat dit naar een @gmail.com-adres wordt gestuurd.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kent u die premier die het nooit over groepsimmuniteit had gehad?![]()
In januari dan eindelijk die 170.000 per dag?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, dit is nog geen omicron. In januari gaat dat pas een invloed worden.
Zal godnondeju eens tijd worden!![]()
nou nou, er zijn simulaties gedraaid waar dit uit blijkt, hebben we eigenlijk verder niet meer wat van gehoord.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:31 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kent u die premier die het nooit over groepsimmuniteit had gehad?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Je bedoelt... meerdere weken zo'n 23.000 vanwege de testcapaciteit?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In januari dan eindelijk die 170.000 per dag?
Zal godnondeju eens tijd worden!![]()
Dat gaat saai worden zeg.![]()
Hier in Noord-Limburg is de piek echt voorbij. Alleen Venlo blijft tobben. Maar dat is eigenlijk Duitsland.![]()
Dat is nog niet gaande in Nederland? En dan nog meer willen bezuinigen op de zorg?quote:Op donderdag 16 december 2021 15:39 schreef byah het volgende:
Wanneer gaan ze ziekenhuizen reguliere zorg weer opschalen?Lol
![]()
Geen idee, ik wacht sinds half november op een nieuwe datum voor een knie operatiequote:Op donderdag 16 december 2021 15:42 schreef dycto het volgende:
[..]
Dat is nog niet gaande in Nederland? En dan nog meer willen bezuinigen op de zorg?Lol
![]()
Een goede eerste stap zou zijn dat er daadwerkelijk genoeg vrije IC-bedden zijn. Daar is nog altijd geen sprake van.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:39 schreef byah het volgende:
Wanneer gaan ze ziekenhuizen reguliere zorg weer opschalen?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: