Erg jammer dat een collega mij net beldequote:Op donderdag 16 december 2021 15:09 schreef Szura het volgende:
[..]
@:tagliano heeft hem vast onder CtrV
Welnee, eerste ronde pas. En iedereen heeft Mitchell.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn pick'em heeft een HEEL GROOT probleem
quote:Op donderdag 16 december 2021 15:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ted Hankey, wanneer horen we daar weer eens iets van?
Eens, ouwe reus. Erg verstandig.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:14 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dit keer niet m'n vakantiegeld op ingezet.
Gokken is voor proleten.
Ik heb laatst toen ik 2 dagen alleen thuis was zo'n schaal gehaald van de Jumbo en die in 2 dagen alleen opgebunkerd.quote:
@de_boswachter is trots op jequote:Op donderdag 16 december 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb laatst toen ik 2 dagen alleen thuis was zo'n schaal gehaald van de Jumbo en die in 2 dagen alleen opgebunkerd.
Smerig, smerig dik ā la Featherquote:Op donderdag 16 december 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb laatst toen ik 2 dagen alleen thuis was zo'n schaal gehaald van de Jumbo en die in 2 dagen alleen opgebunkerd.
En dan 's avonds nog een frituurmixje.quote:Op donderdag 16 december 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |