quote:Op donderdag 16 december 2021 16:20 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Hahaha, de versie van Lucas Bos van mijn Antony, Mazraoui liedje komt morgen op Spotify![]()
![]()
.
Hoeveel krijg je per afgespeeld nummer?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:20 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Hahaha, de versie van Lucas Bos van mijn Antony, Mazraoui liedje komt morgen op Spotify![]()
![]()
.
Ik krijg er welgeteld niets voor. Niet dat ik dat erg vind hoor.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je per afgespeeld nummer?
Dat is wel erg ongepast van die Lucas. Jouw idee pakken, er geld mee gaan vangen en dan niks aan jou geven. Heb zijn versie niet gehoord overigens.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:23 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik krijg er welgeteld niets voor. Niet dat ik dat erg vind hoor.
Ben je autistisch ? Ik vind het verbazingwekkend en geniet er van.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:23 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik krijg er welgeteld niets voor. Niet dat ik dat erg vind hoor.
Ja, ik ben autistisch.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je autistisch ? Ik vind het verbazingwekkend en geniet er van.
Ik zit er niet mee hoor. Ik wil er niet eens geld voor hebben.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is wel erg ongepast van die Lucas. Jouw idee pakken, er geld mee gaan vangen en dan niks aan jou geven. Heb zijn versie niet gehoord overigens.
Had al zo'n vermoeden. Ik ben impotent. Shake hands.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:29 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ja, ik ben autistisch.
Graag morgen de link dan. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:20 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
![]()
.
Oke, doe ik.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag morgen de link dan. Ik ben benieuwd.
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik laat het nog even wetenquote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Mensen die vegagehakt eten hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ovenschotel met prei en vegagehakt.
Dat klopt wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die vegagehakt eten hebben, zonder uitzondering, een kleine penis.
Reifkoeken, salade, aardappeltje.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
'vegagehakt'quote:Op donderdag 16 december 2021 17:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ovenschotel met prei en vegagehakt.
sinds wanneer is wereldgozer geschorst?quote:Op donderdag 16 december 2021 18:50 schreef Caland het volgende:
Het is wel weer leuk geweest
@:neef_wuppie graag ruilen voor @:wereldgozer
@:straatcommando.
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sinds wanneer is wereldgozer geschorst?
ik heb zonder te mailen clementie gekregen
(lol)
Wellicht dus een foutje om jou clementie te gevenquote:Op donderdag 16 december 2021 18:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sinds wanneer is wereldgozer geschorst?
ik heb zonder te mailen clementie gekregen
(lol)
quote:Op donderdag 16 december 2021 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
User @:Wereldgozer mag wel weer terugkomen.
@:straatcommando. @:GGMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |