Ik heb met terugwerkende kracht begrepen dat men bij Probleemwijken ook gerust een paar kratten bier neerzette om wat smeuïge beelden te krijgenquote:Op donderdag 16 december 2021 09:26 schreef ToT het volgende:
Nog niet gekeken, misschien vanmiddag ff doen. (Heb wel een keer iets met containerwoningen gezien, maar volgens mij was het niet van deze reeks. Weet ik ff niet zeker.)
Maar dit soort programma's neigen tegenwoordig veel meer naar respectvolle interviews en documantaires om toch ook de menselijke kant van de bewoners te laten zien.
Terwijl Probleemwijken....
Het is geen wedstrijd hèquote:Op donderdag 16 december 2021 09:23 schreef dexamfetamine het volgende:
Welkom in Containerdorp mag niet eens in de schaduw staan van probleemwijken.
Dat idd ja!quote:Op donderdag 16 december 2021 09:29 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik heb met terugwerkende kracht begrepen dat men bij Probleemwijken ook gerust een paar kratten bier neerzette om wat smeuïge beelden te krijgen
Preciesquote:Op donderdag 16 december 2021 09:23 schreef dexamfetamine het volgende:
Welkom in Containerdorp mag niet eens in de schaduw staan van probleemwijken.
Ik ervaar het o.a. als dit bestaat dus ook en niet zozeer als leedvermaakquote:Op donderdag 16 december 2021 09:56 schreef Harvest89 het volgende:
Waarom zou ik naar die ellende kijken?
Als ik leedvermaak wil zien kijk ik wel naar een toespraak van Willem-Alexander.
De regisseur ontkent dat, en als het waar is zou het tegen elke journalistieke ethiek ingaan. Het is een gerucht dat makkelijk kan worden weggezet als poging van de bewoners om de schuld bij SBS te zetten.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:29 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik heb met terugwerkende kracht begrepen dat men bij Probleemwijken ook gerust een paar kratten bier neerzette om wat smeuïge beelden te krijgen
Het is of was (ik weet niet of het nog bezig is) geen leedvermaak hoor, tenminste, zo ervoer ik het niet. Wel zijn sommige types nogal grappig en uitzonderlijk. Tegelijkertijd lieten ze ook de tragiek daarachter zien. ( ik heb niet alles gezien)quote:Op donderdag 16 december 2021 09:56 schreef Harvest89 het volgende:
Waarom zou ik naar die ellende kijken?
Als ik leedvermaak wil zien kijk ik wel naar een toespraak van Willem-Alexander.
Ach.... bij voetbalwedstrijden doen we toch ook een nabeschouwing?quote:Op donderdag 16 december 2021 12:26 schreef golfer het volgende:
Mooie serie geweest.
Om er nu het afgelopen is nog een topic over te openen is wel een beetje mosterd na de maaltijd.
We kunnen er over discussieren hoe erg het is maar laten we niet gaan doen alsof televisiemakers niet voor de kijkcijfers gaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 11:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De regisseur ontkent dat, en als het waar is zou het tegen elke journalistieke ethiek ingaan. Het is een gerucht dat makkelijk kan worden weggezet als poging van de bewoners om de schuld bij SBS te zetten.
Bewoner Bart was later in een andere uitzending waar hij zei dat SBS een vertekend beeld had neergezet. Zo zouden ze een beeld scheppen dat ze de hele dag bier aan het drinken waren. Zei hij, terwijl hij op dat moment een halve liter bier aan het drinken is
Goedkoop scoren. De EO had dit niet moeten uitzenden.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:17 schreef JanGroen het volgende:
Prachtig programma, waarin Dwight op een hele mooie manier inkijk geeft in het dagelijks leven van de bewoners. Met veel respect en uit een goed hart.
Er zat ook een vrouw tussen die er nog wel redelijk mooi uitzag en ook prima uit haar woorden kon komen. Wat deed zij daar?quote:Op donderdag 16 december 2021 09:18 schreef the-eye het volgende:
Verbazingwekkend dat er nog geen topic over is want het is toch wel een beetje de opvolger van Probleemwijken.
Op een paar plekken in Nederland zijn noodwoningen neergezet als een laatste kans voor totaal ontspoorden. Ex politieman Dwight van de Vijver bezoekt deze zgn containerdorpen en geeft ons een inkijk in het leven van deze mensen
https://www.npostart.nl/welkom-in-containerdorp/VPWON_1331033
Is dat niet de beheerster?quote:Op donderdag 16 december 2021 16:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er zat ook een vrouw tussen die er nog wel redelijk mooi uitzag en ook prima uit haar woorden kon komen. Wat deed zij daar?
Nee, zij woonde in dat donkerblauwe huisje.quote:
Ja maar hoe gaat de EO anders excuusneger Dwight van van de vijver in de etalage zetten? Een en al pulp bij de Nederlandse publieke omroep. Vol nietszeggende talentloze mensen.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Goedkoop scoren. De EO had dit niet moeten uitzenden.
Die zat ook aan de drugs en zag er idd nog prima uit.quote:Op donderdag 16 december 2021 16:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Er zat ook een vrouw tussen die er nog wel redelijk mooi uitzag en ook prima uit haar woorden kon komen. Wat deed zij daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |