Vanaf 1:22:00 de overval en op 1:28:00 komt hij met zn verhaal:quote:Trendwatcher Vincent Everts tijdens livestream in eigen woning overvallen
Trendwatcher Vincent Everts is aan het begin van de avond het slachtoffer geworden van een gewapende overval. Dat gebeurde in zijn eigen woning in Amsterdam Nieuw-West, terwijl hij te zien was in een livestream over de coronacrisis met Maurice de Hond.
De overval vond rond 17.20 uur plaats. Te zien is dat Everts opstaat en tegen een van de overvallers 'ik heb helemaal geen Bitcoin' zegt. "Ik ben in de uitzending en er loopt hier iemand met een...", zegt hij daarna. Vervolgens gaat het beeld op zwart.
Pistool
Na een aantal minuten komt Everts terug. "Ik zat gewoon met jullie te praten, drie jongens kwamen binnen, die trokken allemaal camera's weg, die hielden een pistool op mijn hoofd en zeiden, 'Bitcoin, Bitcoin'. En ze waren binnengelaten omdat ze net deden alsof ze een pakketje hadden."
Everts vertelt dat ze ook zijn kinderen hebben bedreigd. "Op een gegeven moment werd ik zo pissig dat ik zei, schiet maar als je dat wil, en op een gegeven moment, ik was duidelijk niet van plan om mee te werken.... toen zijn ze weggerend. We hebben 112 gebeld en de politie komt nu."
Signalementen
De politie heeft de signalementen van de daders inmiddels via Burgernet verspreid. Het gaat om mannen van 17 tot 19 jaar oud, van wie één een DHL-jas droeg. De drie hadden mondkapjes op. Wie ze ziet, wordt gevraagd 112 te bellen.
Bij de woning staan inmiddels meerdere politiewagens. Everts noemt de overval in de livestream te bizar voor woorden. "Het is echt angstaanjagend. Ik heb wel eens vaker gehoord dat er overvallen worden gepleegd vanwege Bitcoins, maar het is echt onzin, net alsof je een bankrekening wil overvallen."
https://www.nhnieuws.nl/n(...)en-woning-overvallen
Kees is in gevecht met bitcoins blijkbaar...quote:Op donderdag 16 december 2021 08:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De manier waarop Maurice reageert!!
Omdat de huidskleur niet benoemd mag worden. Want dan ben je een vuige racist. Als het blanke mannen waren dan stond er in het signalement dat het witte mannen waren. Want dat is woke.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:06 schreef speknek het volgende:
Ja hallo ik zag drie jongens tussen 17 en 19. Ze zaten net op de fiets naar school. Waarom is de politie altijd van die verrekte mongols als het op signalementen aankomt?
quote:Op donderdag 16 december 2021 08:16 schreef Nober het volgende:
Bitcoins, die heb je alleen online. Beetje dom dus om een overval te plegen.
Regel 1 als je crypto bezit: vertel het tegen niemand.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:13 schreef Jemoederniet het volgende:
'Moet ik de politie waarschuwen?'
Geen antwoord van Vincent? Dan gaan we toch gewoon door met de livestream.![]()
Wordt wel linke boel als bitcoinbezitter.
Laatst bij Opsporing Verzocht ook al iemand anders de tering geslagen voor z'n coins.
Dit jaquote:Op donderdag 16 december 2021 08:13 schreef Jemoederniet het volgende:
'Moet ik de politie waarschuwen?'
Geen antwoord van Vincent? Dan gaan we toch gewoon door met de livestream.![]()
Wel makkelijk want dan weet je dus meteen wat de huidskleur van de daders is, als dat afwijkt van de norm wordt het dus gewoon vermeld.quote:Op donderdag 16 december 2021 08:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat de huidskleur niet benoemd mag worden. Want dan ben je een vuige racist. Als het blanke mannen waren dan stond er in het signalement dat het witte mannen waren. Want dat is woke.
quote:
Wauw, als je niet weet wie hij is dan zit er wel een probleem bij je hoor!quote:
Daar lijkt het op... Hij heeft het wel tegen een klein groepje gezegd blijkbaar...quote:Op donderdag 16 december 2021 08:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Regel 1 als je crypto bezit: vertel het tegen niemand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |