SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on folks!
Mai pben rai~!![]()
TT![]()
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1023058886/verjaardagsfeestje-amalia-loopt-uit-de-hand
Een feestje zoals deze overal gaande zijn -alsof de jeugd thuis zit en niets doet, al 2 jaar lang- en dit dan wereldkundig maken. Niets, maar dan ook niets gebeurt zonder reden of laten ze aan het toeval over daar bij die familie.
edit
aivd leest mee
Mai pben rai~!![]()
Wereldwijd, keer op keer laat de elite zien er zelf compleet schijt aan te hebben en toch blijft het plebs slikkenquote:Op donderdag 16 december 2021 00:04 schreef KNAK het volgende:
TT![]()
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1023058886/verjaardagsfeestje-amalia-loopt-uit-de-hand
Een feestje zoals deze overal gaande zijn -alsof de jeugd thuis zit en niets doet, al 2 jaar lang- en dit dan wereldkundig maken. Niets, maar dan ook niets gebeurt zonder reden of laten ze aan het toeval over daar bij die familie.
edit
aivd leest mee![]()
![]()
![]()
Ik begrijp steeds beter waarom de adel van vroeger zo enorm neerkeek op het gepeupel ( en nog steeds! )
Hemeltergend.![]()
Dat zou je denken, maar dat is mogelijk te simpel gedacht. 'T kan zijn dat ze dit gewoon expres doen, een soort pluche-fuckyou-finger naar het volk, om vervolgens gierend van het lachen al die items erover op talkshows te bekijken en weer verder gaan tot de luxe orde van hun dag.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:09 schreef Grems het volgende:
[..]
Wereldwijd, keer op keer laat de elite zien er zelf compleet schijt aan te hebben en toch blijft het plebs slikken![]()
![]()
Ik begrijp steeds beter waarom de adel van vroeger zo enorm neerkeek op het gepeupel ( en nog steeds! )
Hemeltergend.
Of - wat meer kans heeft - dat het ze geen ene flikker interesseert, niet eens nadenken over Corona op wat mondkapjes op/af/op/af wanneer er camera's of klootjesvolk in de buurt zijn en de zo nu en dan wat in elkaargeflanste stukjes 'wij leven mee met het volk'-text na, die overigens op 1 hand te tellen zijn. Waarom? Omdat ze misschien onderdeel van dit probleem zijn. Meneer Bilderberg ligt in Delft met mogelijk een stijfje.
Al met al is dit ook van hetzelfde clown-kaliber als Rutte/Hugo..en de rest. Alleen wel een dure...Mai pben rai~!![]()
Dat eerste vermoed ik eigenlijk meer van de politici, koning Pils is er voor zover ik weet eigenlijk vanaf het begin tussen neus en lippen door vrij duidelijk in geweest dat het allemaal niet zoveel voorstelt.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:17 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar dat is mogelijk te simpel gedacht. 'T kan zijn dat ze dit gewoon expres doen, een soort pluche-fuckyou-finger naar het volk, om vervolgens gierend van het lachen al die items erover op talkshows te bekijken en weer verder gaan tot de luxe orde van hun dag.
Of - wat meer kans heeft - dat het ze geen ene flikker interesseert, niet eens nadenkt over Corona op wat mondkapjes en de zo nu en dan wat in elkaargeflanste stukjes 'wij leven mee met het volk'-text na, die overigens op 1 hand te tellen zijn. Waarom? Omdat ze misschien onderdeel van dit probleem zijn. Meneer Bilderberg ligt in Delft met mogelijk een stijfje.
Al met al is dit ook van hetzelfde clown-kaliber als Rutte/Hugo..en de rest. Alleen wel een dure...![]()
Verdeelheid zaaien en chaos oogsten... Ze doen er allemaal aan meequote:Op donderdag 16 december 2021 00:09 schreef Grems het volgende:
[..]
Wereldwijd, keer op keer laat de elite zien er zelf compleet schijt aan te hebben en toch blijft het plebs slikken![]()
![]()
Hemeltergend.
Lach met een schone bips![]()
Of... hij wordt net zo hard gegijzeld/gechanteerd net als het volk.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat eerste vermoed ik eigenlijk meer van de politici, koning Pils is er voor zover ik weet eigenlijk vanaf het begin tussen neus en lippen door vrij duidelijk in geweest dat het allemaal niet zoveel voorstelt.
Moet je eens die speech op de Dam nog eens luisteren. Tussen de regels door lezen en je komt zowat uit op een waarschuwing over wat nu gaande is
Mai pben rai~!![]()
Fucking metselaars hebben ons bij de strot, nog wel.... En daar is Markie er 1 van en Willempie ook. En nog veel meer...Lach met een schone bips![]()
Dat willen ze juist, ze laten dingen zien. Geven aanwijzingen... En als je dan toch mee gaat in de hysterie is het je eigen keuze en goedkeuring. Want zo is het wel. Ze willen je niet prikken zonder goedkeuring, dat past niet in hun geloof. Maar geloof dat ik hier alweer een stap verder ga in wat er misschien aan de hand isquote:Op donderdag 16 december 2021 00:25 schreef KNAK het volgende:
[..]
Of... hij wordt net zo hard gegijzeld/gechanteerd net als het volk.
Moet je eens die speech op de Dam nog eens luisteren. Tussen de regels door lezen en je komt zowat uit op een waarschuwing over wat nu gaande isDenk dat @Grems hier ook al wel mee bezig is.
Gas er op!!quote:Kabinet vreest omikron: ‘Denkbaar dat volgende week al strengere coronamaatregelen nodig zijn’
Het kabinet sluit niet uit dat er vanwege de opmars van de omikronvariant al volgende week nieuwe coronamaatregelen moeten worden aangekondigd. Die waarschuwing gaf minister Hugo de Jonge in het coronadebat met de Tweede Kamer. Hij zegt de boostercampagne daarom maximaal te willen opschalen.
Overdag alles dicht en avondklok-genot
Mai pben rai~!![]()
Zeer zeker mee eens - manipulatie en misleiding is een verfijnde kunst, iemand fysiek dwingen kan een gorilla immers ook. Het verhaal is vrijwel vanaf het begin zo lek als een mandje en toch slikt men de gatenkaas al bijna twee jaar lang en iedereen die ze erop wijst is een extreemrechtse wappiequote:Op donderdag 16 december 2021 00:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat willen ze juist, ze laten dingen zien. Geven aanwijzingen... En als je dan toch mee gaat in de hysterie is het je eigen keuze en goedkeuring. Want zo is het wel. Ze willen je niet prikken zonder goedkeuring, dat past niet in hun geloof. Maar geloof dat ik hier alweer een stap verder ga in wat er misschien aan de hand isDenk dat @:Grems hier ook al wel mee bezig is.
![]()
Zie voor een zeer duidelijk voorbeeld de transgenderwaanzin. Iemand ontvoeren en in je kelder verminken is bruut en ongeraffineerd, een maatschappij zo grondig weten te bespelen dat ouders zelf hun kinderen aanbieden bij het altaar - dat is kunst, totale vernietiging van een persoon onder luidkeels gejuich van ontelbare medeplichtigen die denken dat ze goed bezig zijn.![]()
Mijn vraag is, Elite, Jezuiten of Kabbala? Ik gok op nr2 maar ben er nog niet uit,quote:Op donderdag 16 december 2021 00:38 schreef Grems het volgende:
[..]
Zeer zeker mee eens - manipulatie en misleiding is een verfijnde kunst, iemand fysiek dwingen kan een gorilla immers ook.
[ afbeelding ]
Zie voor een zeer duidelijk voorbeeld de transgenderwaanzin. Iemand ontvoeren en in je kelder verminken is bruut en ongeraffineerd, een maatschappij zo grondig weten te bespelen dat ouders zelf hun kinderen aanbieden bij het altaar - dat is kunst, totale vernietiging van een persoon onder luidkeels gejuich van ontelbare medeplichtigen die denken dat ze goed bezig zijn.Lach met een schone bips![]()
Niet normaal maken wat niet normaal is"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Er is niet veel normaal meerquote:Op donderdag 16 december 2021 00:48 schreef ludovico het volgende:
Niet normaal maken wat niet normaal isEn de grote meute is dat al normaal gaan vinden.
Had net nog een "discussie" met iemand, maar ik noem letterlijk feiten op en hij wuift het gewoon weg en kiest er voor om de feiten niet te accepteren.quote:Op donderdag 16 december 2021 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er is niet veel normaal meerEn de grote meute is dat al normaal gaan vinden.
..."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ook dat men andere dingen lijkt te horen dan je zegt.. Ook zo opvallend."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Welcome to the new normalquote:Op donderdag 16 december 2021 00:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Had net nog een "discussie" met iemand, maar ik noem letterlijk feiten op en hij wuift het gewoon weg en kiest er voor om de feiten niet te accepteren.
...
Cognitieve dissonantie... Ze beschuldigen ons ervan, maar eerlijkheid zegt wel dat wij mee bewegen met de zaken die aan het licht komen. Zij vaak niet, makes me wonder who is guilty of it?quote:Op donderdag 16 december 2021 01:00 schreef ludovico het volgende:
Ook dat men andere dingen lijkt te horen dan je zegt.. Ook zo opvallend.
Belangenverstrengeling is geen schande meer tegenwoordig, eerder een vereiste.quote:Plaats hier uw advertentie![]()
Oa die oversterfte die we nu onderzoeken van 2021.quote:Op donderdag 16 december 2021 01:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Welcome to the new normal
Is per definitie geen vaccin schade oid...
Ook al is de oversterfte bij 50- negatief geweest in 2020...."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
https://brandnewtube.com/(...)Ea1UnSljk2fcbDj.htmlquote:Op woensdag 15 december 2021 23:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moronic zelfde symptomen als bijwerkingen van vaxx ja, had ik ook gezien, Dit is waanzin wat er gebeurt maar misschien zit er iets in de vaxx waardoor mensen meer meegaand met autoriteit worden. Want als je niet ziet wat er aan de hand is dan zit er ergens iets fout.There is only one religion![]()
quote:Op donderdag 16 december 2021 01:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
https://brandnewtube.com/(...)Ea1UnSljk2fcbDj.htmlIk gaf alleen de aanzet.... Zouden wel meer mensen over na moeten gaan denken
Kben nuchter en zwem tegen de stroom in en goed in staat argumenten en statistieken te volgen... Keb wel vertrouwen in mijn eigen kunde. Hoe meer ik weet hoe sterker dat wordt.quote:Op donderdag 16 december 2021 01:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Cognitieve dissonantie... Ze beschuldigen ons ervan, maar eerlijkheid zegt wel dat wij mee bewegen met de zaken die aan het licht komen. Zij vaak niet, makes me wonder who is guilty of it?
We zitten wat mij betreft in een credentials crisis.. Het juiste papiertje en je mening is heilig. Maar die autoriteit krijg je alleen.. Gek genoeg.. Als het main Stream media verhaal achter je eigen verhaal staat. Anders ben je een wappie. Ook al heb je alle credentials."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik ben van nature gewoon eigenwijs, en daarom in den beginne geen prik genomen en verder gaan kijken... Laat die prik maarquote:Op donderdag 16 december 2021 01:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kben nuchter en zwem tegen de stroom in en goed in staat argumenten en statistieken te volgen... Keb wel vertrouwen in mijn eigen kunde. Hoe meer ik weet hoe sterker dat wordt.
We zitten wat mij betreft in een credentials crisis.. Het juiste papiertje en je mening is heilig.
Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: