quote:Op woensdag 15 december 2021 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
De vriendin van Maximus krijgt zo weinig aandacht dat ze uit wanhoop maar gaat lopen snacken
Ik vind Lennon en Razma geen sprankelende persoonlijkhedenquote:Op woensdag 15 december 2021 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Prima programaatje. Behalve Barstow Norman kunnen dat allemaal spannende, goede wedstrijden worden
Kunnen allebei wel n pijltje gooien. Lennon misschien niet meer zoals paar jaar terug, maar toch. Voor n eerste ronde partij..quote:Op woensdag 15 december 2021 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind Lennon en Razma geen sprankelende persoonlijkheden
Ik ben ook wel een beetje fan.quote:
Dag Jordyquote:Op woensdag 15 december 2021 23:56 schreef Doevelaer het volgende:
Welja, mooi geweest dan. Tot morgen allen
Gurney - Evansquote:Op woensdag 15 december 2021 23:54 schreef Tagliano het volgende:
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
[ afbeelding ]
Was toch voor ronde 1 nodig?quote:Op woensdag 15 december 2021 23:55 schreef El-Stinho het volgende:
Meteen een 100+ gemiddelde vandaag, belangrijk.
Van die pens vd boswachter gaat ie niet overeind staan hoorquote:Op woensdag 15 december 2021 23:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval dat er niets gebeurt.
Landman kan er helemaal niks van.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Prima programaatje. Behalve Barstow Norman kunnen dat allemaal spannende, goede wedstrijden worden
quote:
Gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2021 23:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Help deze jongen eens uit de brand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |