abonnement Unibet Coolblue
pi_202638347
Ik heb geen schulden bij Duo en ben nog studerende en werkende. Nu hoorde ik over de voucher en ik dacht 'laat ik gewoon 2000 euro schuld maken' zodat ik het later met die voucher kan afbetalen. Wat vinden jullie? Handig/ slim of niet?

Groetjes
pi_202638582
Niet echt een mening

Groetjes
  woensdag 15 december 2021 @ 21:37:55 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_202639014
Het is een tegoed voor een nieuwe opleiding. Lijkt mij dus geen verstandige beslissing.
pi_202726674
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 21:37 schreef Scuidward het volgende:
Het is een tegoed voor een nieuwe opleiding. Lijkt mij dus geen verstandige beslissing.
Dit. Het moet wel een doel hebben, is niet bedoeld voor bier zeg maar.
pi_203074349
Doe maar niet. Het is een lening dus de voorwaarden voor terugbetaling kunnen worden aangepast. Ook in jouw nadeel.
pi_203228945
quote:
0s.gif Op woensdag 15 december 2021 21:09 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb geen schulden bij Duo en ben nog studerende en werkende. Nu hoorde ik over de voucher en ik dacht 'laat ik gewoon 2000 euro schuld maken' zodat ik het later met die voucher kan afbetalen. Wat vinden jullie? Handig/ slim of niet?

Groetjes
Ik bedenk me net dat het gebruik van je OV-kaart OOK een lening is. Wel een die na afronding studie wordt kwijtgescholden.

Heb je ooit OV aangevraagd onder het nieuwe stelsel? Goede kans dat dat dan valt onder de compensatie met die studievoucher of studieschuldvermindering (al vraag ik me nog steeds af hoe ze het vorm willen geven. ik heb alles netjes terugbetaald en zou dan misschien niets krijgen wat natuurlijk onzin is ten opzichte van mensen die het ook gewoon makkelijk in 1x kunnen terugbetalen maar het niet doen en nog compensatie krijgen ook)
pi_203247923
Ik zou zeker weten geen schulden maken en niet gebruik maken van die voucher. Ik zou zo min mogelijk schulden maken. Dan hoef je later niks terug te betalen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')