TOURNAMENT SCHEDULE:quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Ritchie Edhouse v Peter Hudson*** (R1)
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Steve Lennon v Madars Razma (R1)
Scott Mitchell v Chris Landman (R1)
Chas Barstow v John Norman Jnr (R1)
Daryl Gurney v Evans/Kumar (R2)
Evening Session (1900 GMT)
William O’Connor v Danny Lauby (R1)
Ryan Meikle v Fabian Schmutzler (R1)
Ron Meulenkamp v Lisa Ashton (R1)
Gary Anderson v Lewis/Campbell (R2)
Friday December 17
Ryan Joyce v Roman Benecky (R1)
Keane Barry v Royden Lam (R1)
Jermaine Wattimena v Boris Koltsov (R1)
Krzysztof Ratajski v Lennon/Razma (R2)
Joe Murnan v Paul Lim (R1)
William Borland v Bradley Brooks (R1)
Ross Smith v Jeff Smith (R1)
Peter Wright v Meikle/Schmutzler (R2)
Saturday December 18
Jamie Hughes v Raymond Smith (R1)
Callan Rydz v Yuki Yamada (R1)
Darius Labanauskas v Mike De Decker* (R1)
Ian White v Mitchell/Landman (R2)
Adam Hunt v Boris Krcmar (R1)
Ted Evetts v Jim Williams (R1)
Rowby-John Rodriguez v Nick Kenny (R1)
Michael van Gerwen v Barstow/Norman Jnr (R2)
Sunday December 19
Maik Kuivenhoven v Ky Smith (R1)
Jason Heaver v Gordon Mathers** (R1)
Alan Soutar v Diogo Portela (R1)
Stephen Bunting v Ross Smith/J Smith (R2)
Martijn Kleermaker v John Michael (R1)
Florian Hempel v Martin Schindler (R1)
Steve Beaton v Fallon Sherrock (R1)
Jonny Clayton v Barry/Lam (R2)
Monday December 20 (1900 GMT)
Luke Woodhouse v James Wilson (R1)
Rusty-Jake Rodriguez v Ben Robb (R1)
Raymond van Barneveld v Lourence Ilagan (R1)
James Wade v Kuivenhoven/K Smith (R2)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
Lewy Williams v Toyokazu Shibata (R1)
Jason Lowe v Daniel Larsson (R1)
Mervyn King v Joyce/Benecky (R2)
Dave Chisnall v Labanauskas/De Decker (R2)
4x Second Round
Vincent van der Voort v Hunt/Krcmar (R2)
Michael Smith v Meulenkamp/Ashton (R2)
Dimitri Van den Bergh v Hempel/Schindler (R2)
Devon Petersen v Hughes/Raymond Smith (R2)
Wednesday December 22
4x Second Round
Ryan Searle v Borland/Brooks (R2)
Glen Durrant v O’Connor/Lauby (R2)
Luke Humphries v Rowby-John Rodriguez/Kenny (R2)
Joe Cullen v Evetts/J Williams (R2)
4x Second Round
Nathan Aspinall v Murnan/Lim (R2)
Dirk van Duijvenbode v Wattimena/Koltsov (R2)
Kim Huybrechts v Beaton/Sherrock (R2)
Simon Whitlock v Kleermaker/Michael (R2)
Thursday December 23
4x Second Round
Damon Heta v Woodhouse/Wilson (R2)
Brendan Dolan v Rydz/Yamada (R2)
Mensur Suljovic v Soutar/Portela (R2)
Jose de Sousa v Lowe/Larsson (R2)
4x Second Round
Danny Noppert v Heaver/Mathers (R2)
Gabriel Clemens v L Williams/Shibata (R2)
Rob Cross v Van Barneveld/Ilagan (R2)
Chris Dobey v Rusty-Jake Rodriguez/Robb (R2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)U MAD?
Al besproken.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:52 schreef Zipportal het volgende:
Mooie OP heb je gemaakt. @:de_boswachter
Of hij heeft Hamilton gesupporterdquote:Op woensdag 15 december 2021 20:53 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r is afwezig. Dat kan maar één ding betekenen: die vuile vetnek is vader geworden.
@Zipportal Geloven wij dit?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:53 schreef de_boswachter het volgende:
@:poepz0r is afwezig. Dat kan maar één ding betekenen: die vuile vetnek is vader geworden.
Ben mobiel. Mijn vingers zijn nogal vettig.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Is deze TT actueel of toekomst
Wat duurde het godsgruwelijk lang trouwens
Niet alleen je vingers haha!quote:Op woensdag 15 december 2021 20:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben mobiel. Mijn vingers zijn nogal vettig.
TATquote:Op woensdag 15 december 2021 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik update hem nog wel maar voor nu is dit prima denk ik.
Of die wappie ligt met corona in het ziekenhuisquote:Op woensdag 15 december 2021 20:53 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Warm badquote:Op woensdag 15 december 2021 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
GurneyGODquote:Op woensdag 15 december 2021 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of hij heeft Hamilton gesupporterd
BMI van 28.7. Volgens Voedingscentrum ben ik zwaarlijvig.quote:
Puik werkquote:Op woensdag 15 december 2021 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
28,7?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
BMI van 28.7. Volgens Voedingscentrum ben ik zwaarlijvig.
….Zoals iemand hier pasgeleden al zei: Voedingscentrum is opgericht door magere sprieten die vroeger gepest en in elkaar geslagen werden.
Mocht je ooit in een donker steegje verkracht zijnquote:Op woensdag 15 december 2021 20:58 schreef Boezeidekoe het volgende:
Die Hudson doet me denken aan "Frosty the Throwman"
Edhouse ook aan iemand maar kan er nog niet opkomen
Die werpstijl van Gilding ziet er net zo uit als zijn gebit.quote:
En jij werd nooit gepest met je gewicht zeker.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
BMI van 28.7. Volgens Voedingscentrum ben ik zwaarlijvig.
….Zoals iemand hier pasgeleden al zei: Voedingscentrum is opgericht door magere sprieten die vroeger gepest en in elkaar geslagen werden.
Coronakilo’s allenquote:Op woensdag 15 december 2021 20:58 schreef Tagliano het volgende:
User @:de_boswachter is dartsfit mensen
ja, en?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:59 schreef Zipportal het volgende:
Ricky Evans v Nitin Kumar (R1)
Adrian Lewis v Matt Campbell (R1)
Gerwyn Price v Edhouse/Hudson (R2)
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Coronakilo’s allen
Vanaf 30 ben je pas obese. Ik ben een blok spieren.
Ja. Ze hebben tenminste al benoemd dat het beter is dan het legsysteem.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:58 schreef Doevelaer het volgende:
Setsysteem bewieroken kan al afgevinkt worden toch?
Bullseye, om het in darts-termen te houden.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:00 schreef MC-M het volgende:
We zijn nu ook zeer benieuwd naar de BMI van @:t3htommay
19 hier. Mn lul is dikker dan mn taillequote:Op woensdag 15 december 2021 21:01 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een BMI van 22-23 ofzo
Einde bericht
CORONAKILO’Squote:Op woensdag 15 december 2021 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En jij werd nooit gepest met je gewicht zeker.
Gaat die schaal zover ja?quote:
Ik moest echt 6 keer kijken wat hier gebeurdequote:
Kom jij wel eens op Woerden Station?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb het gevoel bij Hudson dat ik hem kan ruiken vanaf hier.
Respect ouwe reus.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Bullseye, om het in darts-termen te houden.
Zware bottenquote:Op woensdag 15 december 2021 21:02 schreef Tagliano het volgende:
User @:de_boswachter is geboren met coronakilo's zeker
Zijn moeder had een keizersnee van der wenkbrauw tot haar achillespeesquote:Op woensdag 15 december 2021 21:02 schreef Tagliano het volgende:
User @:de_boswachter is geboren met coronakilo's zeker
Heel af en toe ja. Vanwaar de vraag?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kom jij wel eens op Woerden Station?
Stuur maar af en toe een update met de vakjes die afgevinkt moeten worden, kleine moeitequote:
Ruim je het dan ook op? Haha!quote:Op woensdag 15 december 2021 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel af en toe ja. Vanwaar de vraag?
Ik kom er momenteel minstens één keer, tegenwoordig twee keer in de week. Geen station heeft een meer penetrante, zorgwekkende geur.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel af en toe ja. Vanwaar de vraag?
Gaan we doen.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stuur maar af en toe een update met de vakjes die afgevinkt moeten worden, kleine moeite
Trauner is een vraagteken, dat is wel leuk.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:03 schreef Tagliano het volgende:
De spits van Barendrecht heeft ook een BMI van 28 denk ik
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die werpstijl van Gilding ziet er net zo uit als zijn gebit.
Dan ben je nog nooit op station Geldermalsen geweestquote:Op woensdag 15 december 2021 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kom er momenteel minstens één keer, tegenwoordig twee keer in de week. Geen station heeft een meer penetrante, zorgwekkende geur.
Ja dat krijg je dan he. Zeker als je het niet opruimt.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kom er momenteel minstens één keer, tegenwoordig twee keer in de week. Geen station heeft een meer penetrante, zorgwekkende geur.
Dat is inderdaad wel mooi jaquote:Op woensdag 15 december 2021 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Trauner is een vraagteken, dat is wel leuk.
Weet je het zeker? Woerden stinkt gewoon.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit op station Geldermalsen geweest
182 cm, 94 KG. Dan ben je schijnbaar te zwaar.quote:
Ik heb die pot gelukkig grotendeels gemist.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel mooi ja
Al maakt het echt geen zak uit als ze hetzelfde doen als afgelopen weekend (dat zit diep)
Hij mikte op de triple denk ikquote:
Das veulquote:Op woensdag 15 december 2021 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moest echt 6 keer kijken wat hier gebeurde
Als je op Geldermalsen in zo'n zithokje gaat zitten is het alsof de geur sinds 1990 niet veranderd is.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Woerden stinkt gewoon.
Zijn jullie zo secuur bij de bingo?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:05 schreef wimderon het volgende:
Bijna 'goeie marker, nog een goeie marker'-bingo.
Och, wat een strontpot is zelden zo toepasselijk geweestquote:Op woensdag 15 december 2021 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb die pot gelukkig grotendeels gemist.
Maakt de ochtendkou de geur nog erger?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je op Geldermalsen in zo'n zithokje gaat zitten is het alsof de geur sinds 1990 niet veranderd is.
Ik kom er alleen weleens in de avond, heb een vriend in facking Zwijndrecht wonen dus dan moet je vanuit Utrecht met 2 sprinters met overstap in Geldermalsenquote:Op woensdag 15 december 2021 21:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maakt de ochtendkou de geur nog erger?
Heb je geen oto?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kom er alleen weleens in de avond, heb een vriend in facking Zwijndrecht wonen dus dan moet je vanuit Utrecht met 2 sprinters met overstap in Geldermalsen
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:05 schreef wimderon het volgende:
Bijna 'goeie marker, nog een goeie marker'-bingo.
Mwah, veel vergelijkbaar stinkende stations. Bij Woerden is het mij nooit veel opgevallen.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan via mn werk ook gratis met de trein in vrije tijd (nee ben geen conducteur of NS-personeel). Weinig reden de oto te pakken.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kom er alleen weleens in de avond, heb een vriend in facking Zwijndrecht wonen dus dan moet je vanuit Utrecht met 2 sprinters met overstap in Geldermalsen
We hebben https://live.dartsdata.com/, bedoel je die?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die prachtige site met statistieken er nog?
Dit geloof ik niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, veel vergelijkbaar stinkende stations. Bij Woerden is het mij nooit veel opgevallen.
Cs.betradar.com ?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die prachtige site met statistieken er nog?
Ik had één voor ogen met een veel mooiere lay-out maar dit is ook prima, dank.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:09 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
We hebben https://live.dartsdata.com/, bedoel je die?
Rijswijk is wel een notoir strontholquote:Op woensdag 15 december 2021 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, veel vergelijkbaar stinkende stations. Bij Woerden is het mij nooit veel opgevallen.
Station Mauthausen?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je zou kunnen stellen dat dit de trap naar de hel is.
Die site is STUK.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had één voor ogen met een veel mooiere lay-out maar dit is ook prima, dank.
Net doen alsof ie normaal altijd 95+ gooitquote:Op woensdag 15 december 2021 21:08 schreef Tagliano het volgende:
Edhouse heeft wel wat van Thornton in zijn maniertjes
Dat lijkt mij niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Barendrecht houdt Ajax nog altijd op 0-0 allen
jinxquote:Op woensdag 15 december 2021 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Barendrecht houdt Ajax nog altijd op 0-0 allen
quote:
Gij had toch vrij?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hou het vanavond bij fris, morgenochtend nog wat schoolwerk doen zodat ik daarna de handen vrij heb.
Ik dacht dat jij al in het werkleven zat johquote:Op woensdag 15 december 2021 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hou het vanavond bij fris, morgenochtend nog wat schoolwerk doen zodat ik daarna de handen vrij heb.
Die is zwaar vernaggeld en cs.betradar.com is niet meer toegankelijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:09 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
We hebben https://live.dartsdata.com/, bedoel je die?
Vrij van werk, ik ben aan het afstuderen dat kan ik zelf indelen.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gij had toch vrij?
Was dat een leugen?
Vannacht even wat timestamps opschrijven zodat ik morgen mijn item goed uit kan werken.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
Daar heb ik begin dit jaar vast gestaan omdat iemand zich voor een trein had gegooid.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rijswijk is wel een notoir stronthol
Ach ja als het bevalt dan mag het wat langer duren. Maar ik werkte er de afgelopen tijd zowat fulltime bij hoor.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al in het werkleven zat joh
Ik zag zo'n kalender voorbijkomen maar vond m te duur. Is t de moeite?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had een 100 Watt - Witte Dame uit de adventskalender. Verder Heineken 0,0 want morgen weer aan de arbeid.
Taylor is op dit moment dikker dan Hudson een jaar geleden.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
Toch fijn dat we Taylor tijdens dit WK nog in actie zien
Lewis - Anderson wordt wel genot.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Edhouse-Price is zo mogelijk wel een van de minst gezellige confrontaties ooit
Gelukkig zit Ricky er nog tussen
Thuiswerken is wel vrij ideaal bij zo'n wk darts.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik niks mis mee eigenlijk
Loonslaafgenot
Zeer zekerquote:Op woensdag 15 december 2021 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Thuiswerken is wel vrij ideaal bij zo'n wk darts.
quote:Op woensdag 15 december 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeer zeker
Helaas moet ik hier en daar wel een middagsessie op kantoor volgen
Ulquote:Op woensdag 15 december 2021 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Waarom zendt RTL die sterkste man troep uit als je ook Bean kan uitzenden
Wat een vreselijke start was dit.quote:
Morgen en vrijdagmiddag ook absent. Wie doet me wat.quote:
Het is niet anders hequote:
Doe maar een keer niet.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeer zeker
Helaas moet ik hier en daar wel een middagsessie op kantoor volgen
Je hebt er meerdere. Ik vind het concept gewoon leuk. Er zat ook een voorpretbox bij met 6 biertjes die ook in die kalender zitten. Die krijg je dan al in sept / okt al. Maar als je gaat kijken is het wel vrij prijzig ja. Ach ja gaat om de belevingquote:Op woensdag 15 december 2021 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zag zo'n kalender voorbijkomen maar vond m te duur. Is t de moeite?
Ik mis zaterdag en zondag, gelukkig is zondag sowieso vreselijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is niet anders he
Hopelijk kan ik het nog een beetje sturen dat ik de flopsessies dan minder goed kan volgen
Jaquote:Op woensdag 15 december 2021 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe maar een keer niet.
Ninedarters zijn altijd leuk.
Ohja dan is klassieker natuurlijk ook nogquote:Op woensdag 15 december 2021 21:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis zaterdag en zondag, gelukkig is zondag sowieso vreselijk.
Nog dikker dan @de_boswachter?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Taylor is op dit moment dikker dan Hudson een jaar geleden.
ja straks weer een uur wegwerpgebaren.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:17 schreef Madhouse11 het volgende:
Madhouse is door !!!!!!!
Voor een paar uurtjes, dan is het klaar hopelijk.
Zaterdag kerstborrel van het voetbal en zondag zelf even een lager elftal uit de brand helpen. Daarna Cambuur - Heerenveen en de klassieker. En dan 's avonds lekker op de bank ploffen voor nog een dartsessie, werelds.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ohja dan is klassieker natuurlijk ook nog
Lekker weer
Kciuk was toch zo'n stinker?quote:Op woensdag 15 december 2021 21:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De sterkst ruikende man heeft zojuist verloren.
Dan had ie wel gescheten als een tuinslang denk ikquote:Op woensdag 15 december 2021 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat de airfryer al te pruttelen?
Ik kom alleen nog maar in VBL en DRT. En in VBL post ik enkel inhoudelijk.quote:
#genotquote:Op woensdag 15 december 2021 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Reppid Rikkie gifs staan klaar voor straks
@Calandquote:Op woensdag 15 december 2021 21:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je ook dat gifje dat ie zich in die auto propt?
checkquote:Op woensdag 15 december 2021 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Reppid Rikkie gifs staan klaar voor straks
Dan weet je wel dat je troep kooptquote:
Welnee joh, deze heeft toch al tegen Zwaantje gegooidquote:
Als je uit India komt ben je een exoot. Zeker voor deze Fries.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welnee joh, deze heeft toch al tegen Zwaantje gegooid
Zitten daar nu grote gaten in de sokken?quote:
Of zeg dat ie even in mijn archief moetquote:Op woensdag 15 december 2021 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je nieuwe gifs hebt post het in
DRT / Dartsgifjes #1
DRT / Dartsgifjes #1
DRT / Dartsgifjes #1
!!!!
Al lang. Tweede lading kippenuggetjesquote:Op woensdag 15 december 2021 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staat de airfryer al te pruttelen?
En @Lonaaquote:Op woensdag 15 december 2021 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haarbandje bij Nitin Kumar
@:Momo
@:DeLuna
Uw oordeel?
Hey calliequote:Op woensdag 15 december 2021 21:26 schreef Caland het volgende:
Boys
Ik kijk nu ook
En val meteen met mijn neus in de boter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |