Tuurlijk. Bedoel meer dat ik tot nu toe steeds wel kon leven met gelijke spelen vanwege de verbetering in het spel, organisatie en eigenlijk alles rondom de club. En dat grotere plaatje ziet er natuurlijk nog steeds prima uit, al wordt dat in de emotie van de wedstrijd steeds lastiger om te zien voor mij.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is voornamelijk voorin dat we de kwaliteit niet hebben om na 75 minuten met 0-3 voor te staan. Dit is al de zoveelste keer en dat is geen toeval. Leuk zo’n Linssen bijvoorbeeld, maar de 100% kansen die hij heeft gemist zijn al bijna op 2 handen te tellen.
Ik snap het. Begin het zelf ook erg frustrerend te vinden. Als je vandaag met 0-2/0-3 van het veld af stapt was dat niet raar geweest.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Bedoel meer dat ik tot nu toe steeds wel kon leven met gelijke spelen vanwege de verbetering in het spel, organisatie en eigenlijk alles rondom de club. En dat grotere plaatje ziet er natuurlijk nog steeds prima uit, al wordt dat in de emotie van de wedstrijd steeds lastiger om te zien voor mij.
Alles moet ook met rechts.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:53 schreef fetX het volgende:
Pedersen met de zoveelste opzichtige overtreding.
Gewoon toch een gebrek aan kwaliteit, helaas.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Godallemachtig wat gebeurt dit vaak dit seizoen. Veel beter zijn, kansen missen en toch afgestraft worden voor een slippertje.
Het scoren wil niet zo lukken de laatste tijd inderdaad. Maar goed, als je ziet waar we vandaan komen ben ik nog steeds tevreden.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Gewoon toch een gebrek aan kwaliteit, helaas.
Wat is dan precies de kopiequote:Op woensdag 15 december 2021 20:04 schreef PSVCL het volgende:
Jullie zijn een kopie van PSV, alleen creëert PSV meer kansen en loopt er meer kwaliteit rond.
0-4quote:Op woensdag 15 december 2021 20:04 schreef PSVCL het volgende:
Jullie zijn een kopie van PSV, alleen creëert PSV meer kansen en loopt er meer kwaliteit rond.
afbeeldingquote:Op woensdag 15 december 2021 20:04 schreef PSVCL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |