De effecten zullen ze daar met een week of 2 wel merken (of niet)quote:Op woensdag 15 december 2021 19:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar in de ziekenhuizen?
De familie Van Oranje graaft z’n eigen graf. Als ze nog even zo doorgaan wordt Amalia überhaupt nooit koningin.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:56 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Honderd gasten volgens de televaag. Gaat ie weer excuus aanbieden of doet ie het volgend jaar in Griekenland? Dit is toch niet geloofwaardig meer?
Vanwege de extreme besmettelijkheid komen er vermoedelijk alsnog meer opnames en de zorg kan niets meer hebben, zodoende de paniek.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:01 schreef Evenstar het volgende:
Heb de afgelopen weken niet alles gevolgd, maar meeste berichten over Omicron zijn toch best positief? Besmettelijker, maar minder kans op opname? Heb ik iets gemist? Waarom die blinde paniek opeens?
Vroeg me al af of je de nieuwe versie al hebt opgelopen?quote:Op woensdag 15 december 2021 20:01 schreef Evenstar het volgende:
Heb de afgelopen weken niet alles gevolgd, maar meeste berichten over Omicron zijn toch best positief? Besmettelijker, maar minder kans op opname? Heb ik iets gemist? Waarom die blinde paniek opeens?
Paniek verkoopt, kalmte niet. QR systemen moeten worden doorgevoerd en maatregelen gehandhaafd, booster gezet.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:01 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2021 20:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Vroeg me al af of je de nieuwe versie al hebt opgelopen?
Gij zult bang zijn, tot aan het einde der tijden!quote:Op woensdag 15 december 2021 20:01 schreef Evenstar het volgende:
Dat gaat hard, zag dat er in VK en Denemarken beide een dag record was vandaag qua besmettingen. Je zou denken dat wij niet zo anders zijn dan VK en Denemarken, toch een soort van buurlanden.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:02 schreef Jazeg het volgende:
Londen:[ twitter ]
Ook Londen:[ twitter ]
Wij lopen nog een paar weken achter, zal rond de kerst wel helemaal gaan ontploffen hierquote:Op woensdag 15 december 2021 20:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat gaat hard, zag dat er in VK en Denemarken beide een dag record was vandaag qua besmettingen. Je zou denken dat wij niet zo anders zijn dan VK en Denemarken, toch een soort van buurlanden.
Slecht nieuws dus als ik het goed begrijpquote:Op woensdag 15 december 2021 20:02 schreef Jazeg het volgende:
Ligt aan hoeveel ziekenhuisopnames per besmetting komen...quote:Op woensdag 15 december 2021 20:14 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Slecht nieuws dus als ik het goed begrijp
Vantevoren wisten ze prima dat ze hiermee wegkomen na even huilie huilie te doen. Als ze daar verder zelf niet mee zitten, tja wat let ze dan nog?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:56 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Honderd gasten volgens de televaag. Gaat ie weer excuus aanbieden of doet ie het volgend jaar in Griekenland? Dit is toch niet geloofwaardig meer?
Ligt helemaal aan de eigenschappen van Omikronnetje.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:14 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Als ik dat goed heb vertaald is dat slecht nieuws,quote:Op woensdag 15 december 2021 20:02 schreef Jazeg het volgende:
Waarom niet als het kan, een echte Hollander die prinses.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:16 schreef galantis het volgende:
[..]
Vantevoren wisten ze prima dat ze hiermee wegkomen na even huilie huilie te doen. Als ze daar verder zelf niet mee zitten, tja wat let ze dan nog?
Ik ga morgen inkopen doen en dan drie weken de schuilkelder inquote:Op woensdag 15 december 2021 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij lopen nog een paar weken achter, zal rond de kerst wel helemaal gaan ontploffen hier
Het ligt er helemaal aan hoe de immuniteit het houdt tegen opnames/overlijden. Hoe dan ook zullen die stijgen, maar de verhouding ten opzichte van het aantal besmettingen zal gaan bepalen of dat een (groot) probleem gaat zijn.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:14 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Goede tactiek wel om alle kerstverplichtingen te ontduikenquote:Op woensdag 15 december 2021 20:19 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik ga morgen inkopen doen en dan drie weken de schuilkelder in
Ik wens een ieder heel veel sterkte toe. Wees sterk
Mijn tactiek is beter. Vlak voor de kerst besmet raken 🤟quote:Op woensdag 15 december 2021 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede tactiek wel om alle kerstverplichtingen te ontduiken
Jammer dat die site uit de lucht is.quote:Op woensdag 15 december 2021 20:21 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Mijn tactiek is beter. Vlak voor de kerst besmet raken 🤟
als je de ziekebhuisopnames in het 2e plaatje ziet lijkt het me slecht nieuwsquote:Op woensdag 15 december 2021 20:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de eigenschappen van Omikronnetje.
Als je er even ziek van wordt als Delta, is dat inderdaad slecht nieuws.
Als andere geruchten waar blijken te zijn, dat het slechts lichte verkoudheidsverschijnselen zijn, dan is dat juist positief. Dan wordt iedereen even verkouden en kunnen we verder. Wat echter niet uitsluit dat er ook mensen aan zullen overlijden, maar dat blijf je altijd houden.
Ik wil wel even in een potje rochelen voor je hoor!quote:Op woensdag 15 december 2021 20:22 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Jammer dat die site uit de lucht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |