Jij staat gigantisch voor aapquote:Op donderdag 16 december 2021 19:55 schreef T3hTommay het volgende:
GEEN NOLLES
WEL MAIJER
kut verkeerde topic
Tijd om een Karmeliet naar binnen te gieten dus!quote:Op donderdag 16 december 2021 21:25 schreef MC-M het volgende:
Vind er helemaal niks aan.
Niet verrassend.
Zaterdagavond.quote:Op donderdag 16 december 2021 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wordt er vandaag geloot of ze doen dat weer zaterdagavond?
Niemand wordt beter onder Jansen. Echt niemand. Zelfs Joey was net zo goed als zijn eerste wedstrijd 2,5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit wordt nog een lang seizoen voor je ouwe reus.
En het halen van de nieuwe spits (en Haye) verloopt ook allesbehalve soepel.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:53 schreef MC-M het volgende:
[..]
Niemand wordt beter onder Jansen. Echt niemand. Zelfs Joey was net zo goed als zijn eerste wedstrijd 2,5 jaar geleden.
Heb Haye wel graag erbij. Echter, 750.000 voor een bijna 27-jarige... Tja, tja, tja. Enige reden waarom we nog niet failliet zijn is de verkoop van spelers. Met nog een ervaren speler erbij worden de kansen op grote verkopen nog kleiner.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En het halen van de nieuwe spits (en Haye) verloopt ook allesbehalve soepel.
Sowieso wel een leuke wedstrijd.quote:
Die Abraham zou ook zo'n toptalent zijn. Ik zie het nog niet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:53 schreef MC-M het volgende:
Groningen mist een type Matusiwa.
Zo, die gooi ik er toch maar even uit.
Klopt, vond hem destijds in Zweden ook niet heel bijzonder i.t.t. Irandust bijvoorbeeld. Al heb je met Buijs ook niet de trainer om je lekker te ontwikkelen als aanvaller.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Abraham zou ook zo'n toptalent zijn. Ik zie het nog niet.
Erg mooi.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan best dat Buijs eruit ligt morgen
Twente heeft opvallend vaak de scheids mee de laatste tijden. En maar zeuren over die kaart voor Sadilek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |