SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Ik ben hard aan het bedenken waarop je dit terugzegt?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel vaak gehaast terug gemompeld "ja dat weet ik echt wel en ik ook hoor"
"Ik heb honger"quote:Op woensdag 15 december 2021 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het bedenken waarop je dit terugzegt?
Als ik razende honger hebquote:Op woensdag 15 december 2021 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het bedenken waarop je dit terugzegt?
Gewoon bij elke vraag even een emmer kantoorjargon legen.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit nog steeds tegen dat beoordelingsdocument aan te hikkenkkkkkrrrrgggggtttt
Ik las dit alsof je zelf vleesribben hebt, ik heb echt behoefte aan verregaande intimiteit met het andere geslacht, MY BODY IS READYquote:Op woensdag 15 december 2021 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vleesribben, maar ik weet nog niet zo goed wat ik daar mee moet doenJa opeten.. duhuuuuuh
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las dit alsof je zelf vleesribben hebt, ik heb echt behoefte aan verregaande intimiteit met het andere geslacht, MY BODY IS READY
ALLE NEUZEN DEZELFDE KANT OPquote:Op woensdag 15 december 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon bij elke vraag even een emmer kantoorjargon legen.
Hmpf, ik heb vleesribben gekocht....quote:Op woensdag 15 december 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las dit alsof je zelf vleesribben hebt, ik heb echt behoefte aan verregaande intimiteit met het andere geslacht, MY BODY IS READY
Ik zit ook al veels te lang tegen hetzelfde werkje aan te hikken, bij deze spreken we af dat we om half zeven klaar moeten zijnquote:Op woensdag 15 december 2021 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit nog steeds tegen dat beoordelingsdocument aan te hikkenkkkkkrrrrgggggtttt
Oke is goed, moet nog wel kokenquote:Op woensdag 15 december 2021 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zit ook al veels te lang tegen hetzelfde werkje aan te hikken, bij deze spreken we af dat we om half zeven klaar moeten zijn
HET RISICO MITIGEREN.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALLE NEUZEN DEZELFDE KANT OP
IEDEREEN EVEN EEN PLASJE EROP DOEN
IK WIL DIT EVEN TEGEN JE AANHOUDEN
ZOMETEEN EVEN EEN BILAATJE INSCHIETEN
Same, heb kliekjessalade. Jij die gekochte varkensvleesribben of is dat niet voor vandaagquote:Op woensdag 15 december 2021 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke is goed, moet nog wel koken
Voor dit soort dingen ben ik veel te nuffig en eigenwijsquote:Op woensdag 15 december 2021 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zit ook al veels te lang tegen hetzelfde werkje aan te hikken, bij deze spreken we af dat we om half zeven klaar moeten zijn
HOE GAAN WE DIT AANVLIEGEN?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HET RISICO MITIGEREN.
LAAGHANGEND FRUIT PLUKKEN
DIT GAAN WE IN DE GROEP GOOIEN
Whehe ja en kalfsschnitzels van de boerderijwinkelquote:Op woensdag 15 december 2021 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same, heb kliekjessalade. Jij die gekochte varkensvleesribben of is dat niet voor vandaag
Brandend hoepeltje en spring roepen tegen Wattenschijfje?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was ook al iets anders aan het doen.. behalve fokken.
Watquote:Op woensdag 15 december 2021 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALLE NEUZEN DEZELFDE KANT OP
IEDEREEN EVEN EEN PLASJE EROP DOEN
IK WIL DIT EVEN TEGEN JE AANHOUDEN
ZOMETEEN EVEN EEN BILAATJE INSCHIETEN
Ja, wie dit ooit verzonnen heeft..quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HOE GAAN WE DIT AANVLIEGEN?
WE GAAN ER EEN KLAP OP GEVEN
IK HOOR WAT JE ZEGT (maar fy)
Ik ben blij dat jij deze vraag steltquote:Op woensdag 15 december 2021 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Varkensvleesribben, noemen normale mensen dat geen spareribs of loop ik weer eens gigantisch achter?
Het heet gewoon zo.. een soort dikke mega spareribsquote:Op woensdag 15 december 2021 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Varkensvleesribben, noemen normale mensen dat geen spareribs of loop ik weer eens gigantisch achter?
Bij ons in de bibelbelt vernoemen we altijd de herkomst, dus geen kipfilets maar slomeloopvogeltieten.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het heet gewoon zo.. een soort dikke mega spareribs
Ik dacht dat jij in Brabant woonde ?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij ons in de bibelbelt vernoemen we altijd de herkomst, dus geen kipfilets maar slomeloopvogeltieten.
quote:Wat is Vleesribben?
Het gedeelte dat we 'spareribs' noemen komt uit de flank van het varken, dus uit het middelste deel van de ribben. Dan hebben we ook nog de 'baby back ribs' of 'vleesribben.....die komen uit het deel dat tegen de rug van het varken ligt. Het zijn de meer kromme ribben waar veel vlees aan zit dat ook erg mals is
Bij wat, tijd afspreken?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen ben ik veel te nuffig en eigenwijs![]()
Dan doe ik het nooit.
Ik sprak ekkes veur gullie, snapte?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Brabant woonde ?
Vlees is moord!!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe ja en kalfsschnitzels van de boerderijwinkel
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:25 schreef UitStraling het volgende:
Yeah I know.. Als ik een vlieg of mug doodsla ookquote:Op woensdag 15 december 2021 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vlees is moord!!![]()
Wat ga je erbij eten dan
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat is 4ebe taal > 4ebe is niet normaal > normaal is het gemiddelde van compleet gestoord
Mag ik hier een vertaling van ?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik sprak ekkes veur gullie, snapte?
Oh.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yeah I know.. Als ik een vlieg of mug doodsla ook
Uhm, witlof met kaas ?
Als iemand zegt "ja om 19:00 klaar zijn daarmee hoor" dan gaat bij mij al de whiskyfles open en trek ik mijn fijnste dansbroek aanquote:
*ik sprak voor jou, snapjequote:Op woensdag 15 december 2021 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik hier een vertaling van ?
Zo’n broccoli geniet er ook niet van als hij met wortels en al uit de grond gerukt wordt.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yeah I know.. Als ik een vlieg of mug doodsla ook
Uhm, witlof met kaas ?
Maar ik moet dit af hebben vandaagquote:Op woensdag 15 december 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als iemand zegt "ja om 19:00 klaar zijn daarmee hoor" dan gaat bij mij al de whiskyfles open en trek ik mijn fijnste dansbroek aan
WO IST DASS TOTE TIER?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Uitjes en courgette in een ovenschaal. Lasagnevellen er over. Nog een keer uitjes en courgette, pastasaus erover. Tenslotte kaas erover en in de voorverwarmde oven...
Ja ik ben brabants, soort van. Woon er al even niet meer maar voel me er nog wel bij horenquote:
Ok nu doen dan, lees je om 17:45 weer.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik moet dit af hebben vandaagen het kost eigenlijk tien minuten tijd en daarna ben ik klaar
Nee dat is niet realistisch. Fok helpt niet echt mee bij efficiënt werkenquote:Op woensdag 15 december 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok nu doen dan, lees je om 17:45 weer.
Die hebbuh altijd 'n specioal plekske in men hartje, da witte hè.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik ben brabants, soort van. Woon er al even niet meer maar voel me er nog wel bij horen
Of in stukjes wordt gereten door caaf-tandjes.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n broccoli geniet er ook niet van als hij met wortels en al uit de grond gerukt wordt.
Hier zit een bakkerijtje en die heet "Keilekker Brabantsche Worstenbroodjes"quote:
Dit gaat over seks zeker?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of in stukjes wordt gereten door caaf-tandjes.
Of Bossche Bollen.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit een bakkerijtje en die heet "Keilekker Brabantsche Worstenbroodjes"
Wil daar een keer langs om saucijzenbroodjes te vragen
quote:
quote:
Oke oma, hou ook van jouquote:Op woensdag 15 december 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebbuh altijd 'n specioal plekske in men hartje, da witte hè.
Mag ik zes zure negers, een stuk gesneden melk van een pond en wat lichtgevende bloemen van u?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of Bossche Bollen.
Of 34 knikkers.
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik zes zure negers, een stuk gesneden melk van een pond en wat lichtgevende bloemen van u?
Mijn oma had altijd van die dubbeldrank van Appelsientjequote:Op woensdag 15 december 2021 17:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis die momenten als kind met mn oma wel hoor, dat was altijd echt super gezellig.
Ik was altijd aan het kaarten met mijn oma maar die was zo traag dat we bijna een week over een potje dedenquote:Op woensdag 15 december 2021 17:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis die momenten als kind met mn oma wel hoor, dat was altijd echt super gezellig.
Gezelligquote:
Dit is het enige wat je onthouden hebt?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn oma had altijd van die dubbeldrank van Appelsientje
Had je zo'n nepmatje op als pruik?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net even wat gaan drinken in Woensel West daar sluiten ze niet om 17:00
Die routinedingetjes van oma'squote:Op woensdag 15 december 2021 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was altijd aan het kaarten met mijn oma maar die was zo traag dat we bijna een week over een potje deden
Mijn oma had altijd dubbelfris.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn oma had altijd dubbelfris.
Niet nodig. Pas daar zonder moeite tussen.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je zo'n nepmatje op als pruik?
Jaaa en van die mini blikjes sisi!!!quote:Op woensdag 15 december 2021 17:57 schreef CherryLips het volgende:
En blikjes cola anders was de prik er steeds uit.
Al doen m'n ouders dat tegenwoordig ook.
Nee, natuurlijk nietquote:Op woensdag 15 december 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is het enige wat je onthouden hebt?
Ja preciesquote:Op woensdag 15 december 2021 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa en van die mini blikjes sisi!!!
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa en van die mini blikjes sisi!!!
Dan moet je wat vaker op bezoek gaanquote:Op woensdag 15 december 2021 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Liefst al enige tijd over datum
Allemaal New Kids-territorium voor mij.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:58 schreef Crack_ het volgende:
Woensel-West is toch gewoon oke? Of uhhhh
Ik had ook maar een hele lieve leuke oma alhoewel die wel vaak tegen mijn moeder zei "die jongen groeit echt voor galg en rad op, die gaat de geschiedenisboeken is als grootste boef ooit" maar dat was meer uit bezorgdheid en een beetje kritiek op het lalalaa feestkarakter van mijn moeder, denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon zo lang mogelijk van je genieten
Ik vond trouwens alleen mijn ene oma echt super leuk, de rest waren gewoon de ouders van mijn ouders en niet zo boeiend
Topografisch gezien zit het eigenlijk alleen een beetje boven Zeeland en Limburgquote:
Al zeker 20 jaar niet meer geweestquote:Op woensdag 15 december 2021 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan moet je wat vaker op bezoek gaan
Zal jou eens topograferenquote:Op woensdag 15 december 2021 17:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Topografisch gezien zit het eigenlijk alleen een beetje boven Zeeland en Limburg
Dat is hier 2 kilometer vandaanquote:Op woensdag 15 december 2021 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal New Kids-territorium voor mij.
Ga je een kaartje voor me makenquote:
Kaasmandjuuuhquote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is hier 2 kilometer vandaan
Ooit een fietstocht eindje - oventje - Maaskantje gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je even bij het ziekenhuis vragen of ze nog wat van mijn vlees hebben liggenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal New Kids-territorium voor mij.
Goede manier om je kritiek te uiten wel?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ook maar een hele lieve leuke oma alhoewel die wel vaak tegen mijn moeder zei "die jongen groeit echt voor galg en rad op, die gaat de geschiedenisboeken is als grootste boef ooit" maar dat was meer uit bezorgdheid en een beetje kritiek op het lalalaa feestkarakter van mijn moeder, denk ik.
al 20 jaar dood of leeft je oma nogquote:Op woensdag 15 december 2021 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Al zeker 20 jaar niet meer geweest
woensel 2km van waar je woont?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee Maaskantje is 2 km van hem vandaanquote:
Woensel-West is probleemwijken territorium.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar dat is toch helemaal geen Eindhoven
Oh nouja maaskantje is letterlijk niksquote:Op woensdag 15 december 2021 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee Maaskantje is 2 km van hem vandaan
Ikea is nooit een goed plan. Er zijn te veel mensen in Nederland.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:03 schreef LTVDK het volgende:
Op een woensdagmiddag naar de Ikea is trouwens geen al te best plan, en de hotdogs vielen ook vies tegen, droog broodje
Nu nog steeds? Woensel is toch best opgeknapt?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Woensel-West is probleemwijken territorium.
FTFYquote:Op woensdag 15 december 2021 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ikea is nooit een goed plan. Er zijn te veel mensen in Nederland.
Nee, maar WinkelCentrum Woensel komt wel in een film van ze voor...quote:Op woensdag 15 december 2021 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar dat is toch helemaal geen Eindhoven
Ik ben er wel eens 2e kerstdag geweestquote:Op woensdag 15 december 2021 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En wat gaan we daaraan doen jaquote:Op woensdag 15 december 2021 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ENDLÖSUNG!quote:Op woensdag 15 december 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wat gaan we daaraan doen ja [ afbeelding ]
Helemaal niks, en dat is juist goed, want geen extra blagenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En wat gaan we daaraan doen ja [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
De steak and ale pie; minced lamb pie en the game pie zijn ook bezorgd.
Best ok. Paar straten zijn nogal volks maar daar kan ik me me niet echt aan storen.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu nog steeds? Woensel is toch best opgeknapt?
Super lang niet geweest hoor dus eigenlijk geen idee
Benen bij elkaar voor het goede doelquote:Op woensdag 15 december 2021 18:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helemaal niks, en dat is juist goed, want geen extra blagen
Jeetje, heftig.. Maarquote:Op woensdag 15 december 2021 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
LTVDK in LIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verder
Abortus is nog legaalquote:Op woensdag 15 december 2021 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Benen bij elkaar voor het goede doel
Nee maar als new kids = brabant is, dan snap ik het welquote:Op woensdag 15 december 2021 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, maar WinkelCentrum Woensel komt wel in een film van ze voor...
Dat is weliswaar niet hetzelfde als Woensel-West
(ik wilde bijna de 21 tikken, want dat is bij ons op het werk codetaal voor die wijk (postcode is 5621 nl)
Vind het ook wel iets hebben, als het maar niet heel asociaal wordtquote:Op woensdag 15 december 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best ok. Paar straten zijn nogal volks maar daar kan ik me me niet echt aan storen.
Ja, dan wel. Maar dat is natuurlijk hetzelfde als zeggen dat Nederland Holland is..quote:Op woensdag 15 december 2021 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar als new kids = brabant is, dan snap ik het wel
Beretta in de aanslag.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat Dimmy het maar niet horen.
Holland heeft ook meerdere definities tochquote:Op woensdag 15 december 2021 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Maar dat is natuurlijk hetzelfde als zeggen dat Nederland Holland is..
En ze hebben natuurlijk wat straten bijgebouwd bij het oude Philipsgebouw. Vredeoord heet dat. Weet alleen niet zeker of dat echt bij Woensel-West hoort. Maar het ligt er wel tegenaan...quote:Op woensdag 15 december 2021 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best ok. Paar straten zijn nogal volks maar daar kan ik me me niet echt aan storen.
Voor mij is dat die twee provincies. Ik vind niet dat Nederland en Holland hetzelfde zijn. Hoewel we in het buitenland wel zo genoemd worden...quote:Op woensdag 15 december 2021 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Holland heeft ook meerdere definities toch
Ik vind het wel charme hebben. In een nieuwbouwwijk waar niets is zou ik niet zo blij worden.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het ook wel iets hebben, als het maar niet heel asociaal wordt
Er is momenteel alleen een basisschool op de Wenkenbachstraat.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb in Woensel-West op school gezeten maar kan het niet meer terugvinden
Ja precies, dus ik snap de verwarring wel.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij is dat die twee provincies. Ik vind niet dat Nederland en Holland hetzelfde zijn. Hoewel we in het buitenland wel zo genoemd worden...
Samequote:Op woensdag 15 december 2021 18:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het wel charme hebben. In een nieuwbouwwijk waar niets is zou ik niet zo blij worden.
Mijn buren wonen hele leven hier en moet je uit huis dragen voordat ze hier weg gaan. Super leuke mensen en de Hollandse hits op zondag trek ik dan ook nog wel.
De hoerenbuurt had de kerstverlichting ook nog aan.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Wel altijd alcoholisten in die bus in de ochtend, daar ergens zat zo'n opvang oid.Was gezellig
Beetje lallen en dansen in de bus.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Wel altijd alcoholisten in die bus in de ochtend, daar ergens zat zo'n opvang oid.Was gezellig
Ja herrie en overlast ben ik ook niet zo van. Waar ik nu woon is het wel een goede mix. Alleen mensen die nu komen wonen zijn door de huizenprijzen wat minder aan de stad gebonden vaak.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja precies, dus ik snap de verwarring wel.
[..]
Same![]()
En lekker in je betegelde voortuin zitten vond ik ook altijd wel wat hebben. Maar hou wel je rommel en herrie bij je (of beperkt)
Ja zit sowieso niet meer op die plek en denk dat dat gebouw is afgebroken maar ik wil het gewoon weer even wetenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is momenteel alleen een basisschool op de Wenkenbachstraat.
Gezelligquote:Op woensdag 15 december 2021 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De hoerenbuurt had de kerstverlichting ook nog aan.
Een vriendin van me gaat er nu wonen, dus gingen dat even vieren als een soort van pre-house warming.
Nee niet van zulke alcoholistenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje lallen en dansen in de bus.
Kun je niet even via Google maps zoeken. Zo heel groot is die buurt niet...quote:Op woensdag 15 december 2021 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zit sowieso niet meer op die plek en denk dat dat gebouw is afgebroken maar ik wil het gewoon weer even weten
O Ja PSV speelt ook vanavond.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:18 schreef Karzai het volgende:
Alles ligt klaar zo even in elkaar draaien in de rust van twente feyenoord
[ afbeelding ]
ajax ook tegen een amateurclub, maar die zende ze niet uitquote:Op woensdag 15 december 2021 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O Ja PSV speelt ook vanavond.![]()
![]()
Ga denk ik gewoon pijlen keilen kijken @:DR_Flash
Hmm toch in jail?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg net wat archief werk van Marco B. doorgestuurd uit een zeer betrouwbare bron![]()
Als ik ze al krijg dan zal er straks nog wel meer op internet verschijnen.
ja ik ook. Doe je nog mee aan de Nostradamus? Moet je opschieten. Ik ben de mastercaller van dienst daar dit jaarquote:Op woensdag 15 december 2021 18:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
O Ja PSV speelt ook vanavond.![]()
![]()
Ga denk ik gewoon pijlen keilen kijken @:DR_Flash
Dit vond ik meer werk dan verwachtquote:Op woensdag 15 december 2021 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kun je niet even via Google maps zoeken. Zo heel groot is die buurt niet...
Ga je weer rendang maken?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:18 schreef Karzai het volgende:
Alles ligt klaar zo even in elkaar draaien in de rust van twente feyenoord
[ afbeelding ]
Dat krijg je hier ook wel.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:29 schreef Karzai het volgende:
Mja tis een beetje verjupt, vroeger was het een echte volksbuurt, maar heeft zijn voordelen
Met name dat mijn appartementje een stuk meer waard is geworden
Voor de rest heb je hier een opvang voor daklozen dus die kom je ook regelmatig tegen en om kleingeld bedelen
picsquote:Op woensdag 15 december 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouw op de foto leek me 18+ dus hier moet hij het Leontien alleen even uitleggen.
Alle koffiezegels, de huiskat en een tonnetje extra naar Leontien.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouw op de foto leek me 18+ dus hier moet hij het Leontien alleen even uitleggen.
Dat klinkt ook lekkerquote:
Niet. aan mij om openbaar te maken. Maar als je ooit een foto van een dronken/doorgeschoven Marco met een jaren 90 DJ en een vrouw met haar tieten uit haar topje ziet dan is het die foto.quote:
Het in genade nemen van Marco is ook allemaal show geweest natuurlijk. Een notoire vreemdganger is een ding, maar de misttap nu vinden ze in Hilversum niet leuk. Aantal mensen om hem heen zullen ook wel bibberen.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle koffiezegels, de huiskat en een tonnetje extra naar Leontien.
Ok nu wil ik ook picquote:Op woensdag 15 december 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet. aan mij om openbaar te maken. Maar als je ooit een foto van een dronken/doorgeschoven Marco met een jaren 90 DJ en een vrouw met haar tieten uit haar topje ziet dan is het die foto.
Oh zo oud, nvmquote:Op woensdag 15 december 2021 18:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet. aan mij om openbaar te maken. Maar als je ooit een foto van een dronken/doorgeschoven Marco met een jaren 90 DJ en een vrouw met haar tieten uit haar topje ziet dan is het die foto.
En aan de paaldans- paalquote:
Denk dat Marcootje straks als blèrende gondelier in Venetië te boeken is inclusief blonde pruik en plaksnor.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het in genade nemen van Marco is ook allemaal show geweest natuurlijk. Een notoire vreemdganger is een ding, maar de misttap nu vinden ze in Hilversum niet leuk. Aantal mensen om hem heen zullen ook wel bibberen.
Die van mij ookquote:Op woensdag 15 december 2021 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las caviaquote:
Oemaamie.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:45 schreef Karzai het volgende:
limoen, ketjap, vissaus en suiker
zuur, zoet, zout zoet
Bij een biertje kan ik het wel delen inclusief verhaal. Dit is nog vanuit de tijd dat ik ook nog eens naar borrels in Hilversum toe ging en ik nog jong en onschuldig was.quote:
Tot 17:00 maarquote:Op woensdag 15 december 2021 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Stelletje wilde feestwijven.
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn broek zit op mijn hoofd, hoor
BROEK UITquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
@:Ama vindt dit leuk
NAAR LINKS....
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BROEK UIT
OP JE HOOFD
BROEK UIT
OP JE HOOFD
Ja, wat is er ?quote:
gelukkig heb ik al gegetenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb geen zin meer om te koken eigenlijk
Geen vleesribben?quote:Op woensdag 15 december 2021 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke Kiwiwiwiwiwiwiquote:Op woensdag 15 december 2021 18:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik al gegeten
kan zo in bed gaan liggen
Slechte huisvrouw dat je er bent.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, die moeten eigenlijk marinerenquote:
Pizza bestellenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb net hard gewerktquote:Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slechte huisvrouw dat je er bent.
Of... chinees?quote:
Allebei goedquote:
Het is dat die cavia's voor geen meter kunnen koken hequote:Op woensdag 15 december 2021 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat doe je maar in je eigen tijd, je mannetje ook en die heeft honger [ afbeelding ]
Met lekkere vleesribbetjesquote:Op woensdag 15 december 2021 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Stelletje wilde feestwijven.
Woar is t fleischquote:
Ja weet ik wel hoor, en ik ookquote:Op woensdag 15 december 2021 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat doe je maar in je eigen tijd, je mannetje ook en die heeft honger [ afbeelding ]
ik kwam vannacht weer niet in slaap, maar toch ging de wekker om 4:30quote:
Misschien dat ik toch wel naar Eindhoven komquote:Op woensdag 15 december 2021 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond pasta met garnalen; rivierkreeftjes; knoflook; chili en olijfolie
Inruilen tegen een stel menselijke kinderslaven die lamme harige takken.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is dat die cavia's voor geen meter kunnen koken he
Zei ze op mompelende gehaaste toonquote:
Oei..quote:Op woensdag 15 december 2021 18:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kwam vannacht weer niet in slaap, maar toch ging de wekker om 4:30
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zei ze op mompelende gehaaste toon
Mr. 4E heeft ze in het begin; KRENGEN genoemdquote:Op woensdag 15 december 2021 18:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inruilen tegen een stel menselijke kinderslaven die lamme harige takken.
Wel lekker maar de chinees bezorgt nog steeds niet en heb geen zin meer om naar buiten te gaanquote:
Woensel-West is the best !quote:Op woensdag 15 december 2021 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien dat ik toch wel naar Eindhoven kom
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zei ze op mompelende gehaaste toon
Jullie willen gewoon dat mijn balletjes knappen hèquote:Op woensdag 15 december 2021 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga wel alvast m'n ribben marineren
Eeeuhm...quote:Op woensdag 15 december 2021 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie willen gewoon dat mijn balletjes knappen hè
HAHAquote:Op woensdag 15 december 2021 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie haar wulps over haar ribben wrijven nuquote:Op woensdag 15 december 2021 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit me nu serieus af te vragen of dat maar heel even heel erg veel zeer doet en daarna yolo meh nou en of dat je dan voor eeuwig pijn hebt daar waar ze zaten.quote:
Uhm.. je zou al 35 minuten klaar zijnquote:Op woensdag 15 december 2021 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben nog gewoon aan het werkweet wel wat ik wil zeggen maar ben al overdreven lang aan het struggelen hoe
.
Sowieso dat tweede, mannen en hun balgejankquote:Op woensdag 15 december 2021 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit me nu serieus af te vragen of dat maar heel even heel erg veel zeer doet en daarna yolo meh nou en of dat je dan voor eeuwig pijn hebt daar waar ze zaten.
Te dikke spareribs met massageolie aan het insmeren.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie haar wulps over haar ribben wrijven nu
Ja wrijf het er maar inquote:Op woensdag 15 december 2021 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. je zou al 35 minuten klaar zijn
De chinees heeft hier ook een belletje gehadquote:Op woensdag 15 december 2021 19:04 schreef LTVDK het volgende:
Pizza is besteld, begin trek te krijgen
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te dikke spareribs met massageolie aan het insmeren.
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te dikke spareribs met massageolie aan het insmeren.
Ik probeer het af te wisselen, de ene week chinees en de andere week pizzaquote:Op woensdag 15 december 2021 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De chinees heeft hier ook een belletje gehad![]()
Morgen is het pizzadag, maar dat is eigenlijk echt te gek
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso dat tweede, mannen en hun balgejank
Ik haal eigenlijk niet wekelijks afquote:Op woensdag 15 december 2021 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer het af te wisselen, de ene week chinees en de andere week pizza
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Weet je wel hoe supergevoelig die nobele roze edelstenen zijn?
GEK!!!
Gaat hier meestal ook met periodes, heb daar niet echt een schema voor, alleen de afgelopen weken is het wel vaakquote:Op woensdag 15 december 2021 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haal eigenlijk niet wekelijks afmaar het is december, dus yolo-maand
Ik vind 1x per week bestellen best vaak, wel lekker thoquote:Op woensdag 15 december 2021 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer het af te wisselen, de ene week chinees en de andere week pizza
In januari weer janken dat je een grotere auto moet hebben, ruime gewaden en kroppen sla.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haal eigenlijk niet wekelijks afmaar het is december, dus yolo-maand
Sinds dat we hier in het dorp een goede pizzaboer hebben bestel ik wel vaker, vroeger bijna nooit.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind 1x per week bestellen best vaak, wel lekker tho
Tot een jaar geleden ofzo had ik nog nooit in mijn leven pizza besteldquote:Op woensdag 15 december 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sinds dat we hier in het dorp een goede pizzaboer hebben bestel ik wel vaker, vroeger bijna nooit.
Ja is ook wel wat LTVDK zegt, als je eenmaal begint dan zit je even in zo'n routinequote:Op woensdag 15 december 2021 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sinds dat we hier in het dorp een goede pizzaboer hebben bestel ik wel vaker, vroeger bijna nooit.
Afhalen is toch ook gewoon genieten van niet hoeven koken en lazy doen en weet ik veel?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben zelf zo goed in de keuken dat afhaal altijd maar zwaar meh is.
gelukkig zijn de opties verder wel erg beperkt hierquote:Op woensdag 15 december 2021 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja is ook wel wat LTVDK zegt, als je eenmaal begint dan zit je even in zo'n routine
KAN DIT NIET IN EEN SPOILER GADVERDAMME ZEGquote:Op woensdag 15 december 2021 19:11 schreef Karzai het volgende:
En klaar in een kwartiertje iedereen kan een gezonde maaltijd op tafel zetten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KAN DIT NIET IN EEN SPOILER GADVERDAMME ZEG
Wel genoeg uiteten-opties dan?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig zijn de opties verder wel erg beperkt hier
de chinees is wel goed, maar die bezorgt niet
Hou je een beetje je gemak? Ik ben met Darts bezig, geen tijd voor het sprookjesboekquote:Op woensdag 15 december 2021 19:10 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben zelf zo goed in de keuken dat afhaal altijd maar zwaar meh is.
oh, dat zeker.quote:
Met werken moet ik meestal aan negenendertigtriljoentienduizendtachtig dingen tegelijk denken dus voor mij is een hapje koken meestal wel een rustmomentje om af te schakelen richting mijn normale luie relaxte ontspannen zelf.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Afhalen is toch ook gewoon genieten van niet hoeven koken en lazy doen en weet ik veel?comfort
Dan neem je je vriendje(s) meequote:Op woensdag 15 december 2021 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat zeker.
Maar alleen uiteten doe ik toch niet snel..
Eigen pica?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:11 schreef Karzai het volgende:
En klaar in een kwartiertje iedereen kan een gezonde maaltijd op tafel zetten
[ afbeelding ]
Zelf aan het darten? Verrekte sportmanquote:Op woensdag 15 december 2021 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je een beetje je gemak? Ik ben met Darts bezig, geen tijd voor het sprookjesboek
Kook je dan met onrust of hoe?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met werken moet ik meestal aan negenendertigtriljoentienduizendtachtig dingen tegelijk denken dus voor mij is een hapje koken meestal wel een rustmomentje om af te schakelen richting mijn normale luie relaxte ontspannen zelf.
Die krijg je niet snel losgeweekt van vrouw en kinderenquote:
quote:
quote:
Andere vrienden erbij zoekenquote:Op woensdag 15 december 2021 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die krijg je niet snel losgeweekt van vrouw en kinderen
Nee juist niet, zodra ik klaar ben dan ben ik ook wel echt klaar, afgewerkt is afgewerktquote:Op woensdag 15 december 2021 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kook je dan met onrust of hoe?
Ik moet eerst tot rust komen als ik klaar ben met werken omdat ik anders toch niet van mn eten geniet, en dan is het meestal al zo laat dat ik geen zin meer heb om te koken. Ohja en eet sowieso maar 3 dagen in de week thuis oid en dat is vervelend met boodschappen
Hier ook. Daarom kook ik ook graag.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met werken moet ik meestal aan negenendertigtriljoentienduizendtachtig dingen tegelijk denken dus voor mij is een hapje koken meestal wel een rustmomentje om af te schakelen richting mijn normale luie relaxte ontspannen zelf.
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja hoor ben aan het eten
[ afbeelding ]
dat bepaal jij nietquote:Op woensdag 15 december 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een Ferrero Rocher in paneerkruimels bedekken maakt het geen bitterbal
Ja zo ingewikkeld is het niet en heerlijk rustgevend juist, vind alleen dat koken en vooral eten voor jezelf heel wat minder leuk is dan voor zijn tweetjes of meerderen.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Daarom kook ik ook graag.
quote:Op woensdag 15 december 2021 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In januari weer janken dat je een grotere auto moet hebben, ruime gewaden en kroppen sla.
Iew, nieuwe mensen, doe normaalquote:
We zitten op hetzelfde treintje nu exact.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit a la US te huiskamerdansen en ga zo koken en dan gaat de rest van de wijn vast ook op.
Dat klopt.quote:
Reactie ------------->quote:Op woensdag 15 december 2021 19:19 schreef bitterbal het volgende:
er is drama in de vve n den haag omdat de beneden buren die 50 euro verhoging niet willen betalen. En dan stuurt die idioot die boven die woning aan gnoom verhuurt dat de kosten de pan uitrijzen .. De zakkenwasser heeft niet eens geld voor een fatsoenlijke ondervloer![]()
er is een groepsapp aangemaakt. Heb nog niet gereageerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |