SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Ik ben hard aan het bedenken waarop je dit terugzegt?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel vaak gehaast terug gemompeld "ja dat weet ik echt wel en ik ook hoor"
"Ik heb honger"quote:Op woensdag 15 december 2021 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het bedenken waarop je dit terugzegt?
Als ik razende honger hebquote:Op woensdag 15 december 2021 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het bedenken waarop je dit terugzegt?
Gewoon bij elke vraag even een emmer kantoorjargon legen.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit nog steeds tegen dat beoordelingsdocument aan te hikkenkkkkkrrrrgggggtttt
Ik las dit alsof je zelf vleesribben hebt, ik heb echt behoefte aan verregaande intimiteit met het andere geslacht, MY BODY IS READYquote:Op woensdag 15 december 2021 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vleesribben, maar ik weet nog niet zo goed wat ik daar mee moet doenJa opeten.. duhuuuuuh
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las dit alsof je zelf vleesribben hebt, ik heb echt behoefte aan verregaande intimiteit met het andere geslacht, MY BODY IS READY
ALLE NEUZEN DEZELFDE KANT OPquote:Op woensdag 15 december 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon bij elke vraag even een emmer kantoorjargon legen.
Hmpf, ik heb vleesribben gekocht....quote:Op woensdag 15 december 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las dit alsof je zelf vleesribben hebt, ik heb echt behoefte aan verregaande intimiteit met het andere geslacht, MY BODY IS READY
Ik zit ook al veels te lang tegen hetzelfde werkje aan te hikken, bij deze spreken we af dat we om half zeven klaar moeten zijnquote:Op woensdag 15 december 2021 17:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit nog steeds tegen dat beoordelingsdocument aan te hikkenkkkkkrrrrgggggtttt
Oke is goed, moet nog wel kokenquote:Op woensdag 15 december 2021 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zit ook al veels te lang tegen hetzelfde werkje aan te hikken, bij deze spreken we af dat we om half zeven klaar moeten zijn
HET RISICO MITIGEREN.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ALLE NEUZEN DEZELFDE KANT OP
IEDEREEN EVEN EEN PLASJE EROP DOEN
IK WIL DIT EVEN TEGEN JE AANHOUDEN
ZOMETEEN EVEN EEN BILAATJE INSCHIETEN
Same, heb kliekjessalade. Jij die gekochte varkensvleesribben of is dat niet voor vandaagquote:Op woensdag 15 december 2021 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke is goed, moet nog wel koken
Voor dit soort dingen ben ik veel te nuffig en eigenwijsquote:Op woensdag 15 december 2021 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zit ook al veels te lang tegen hetzelfde werkje aan te hikken, bij deze spreken we af dat we om half zeven klaar moeten zijn
HOE GAAN WE DIT AANVLIEGEN?quote:Op woensdag 15 december 2021 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HET RISICO MITIGEREN.
LAAGHANGEND FRUIT PLUKKEN
DIT GAAN WE IN DE GROEP GOOIEN
Whehe ja en kalfsschnitzels van de boerderijwinkelquote:Op woensdag 15 december 2021 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same, heb kliekjessalade. Jij die gekochte varkensvleesribben of is dat niet voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |