Hugo wordt opgenomen in een verslavingskliniek in Spanje hoorde ik.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Binnenkort wordt Hugo vervangen door Ernst Kuipers
Niet 1 vraag kan hij normaal beantwoordenquote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Blijkbaar draait het in het ministerie voor Volksgezondheid, Welzijn en Sport alleen nog maar om corona.
Toen ik hoorde dat Hugo vervangen werd had ik meteen wedjes gemaakt dat wie 'm ook zou vervanger erger zou zijn dan Hugo. Ik weet het zeker.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heb ik vanmorgen al gehoord
word ik ook niet vrolijker van
Goed plan, ik maak me serieus zorgen om 'm.quote:Op woensdag 15 december 2021 18:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hugo wordt opgenomen in een verslavingskliniek in Spanje hoorde ik.
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:59 schreef yinxs het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat Hugo vervangen werd had ik meteen wedjes gemaakt dat wie 'm ook zou vervanger erger zou zijn dan Hugo. Ik weet het zeker.
Ik ken die Ernst eigenlijk totaal niet. Heb ik een kans om m'n geld te verliezen? Ik hoop het. Hij ziet er een klein beetje uit als het vervelende jonge broertje van Pim Fortuyn, maar iets over niet mogen beoordelen op uiterlijke enzo..quote:
ik krijg een nare vibe bij hemquote:Op woensdag 15 december 2021 19:11 schreef yinxs het volgende:
[..]
Ik ken die Ernst eigenlijk totaal niet. Heb ik een kans om m'n geld te verliezen? Ik hoop het. Hij ziet er een klein beetje uit als het vervelende jonge broertje van Pim Fortuyn, maar iets over niet mogen beoordelen op uiterlijke enzo..
Klopt, die zijn een stuk milder.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
De huidige maatregelen zijn dus ook dankzij het vaccin?
Welke kant wilde jij dan op?quote:of werkt dat alleen 1 kant op?
moving the goalpost? Hugo ben jij dat?quote:Op woensdag 15 december 2021 19:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, die zijn een stuk milder.
[..]
Welke kant wilde jij dan op?
Voldemortquote:Op woensdag 15 december 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg een nare vibe bij hem
al die coronadebatten die hij deed.. neuhh niet iemand waarvan je denkt die gaat het even doen
Lijkt mij een uitstekend idee om dan in een tijd waarin beiden aanwezig zijn bij zoveel mogelijk mensen het afweersysteem van afleiding te voorzien met een reeds uitgestorven spike-eiwit.quote:
Toch raar, die hoop en glundering dat we niet uit deze crisis gaan komen...quote:Op woensdag 15 december 2021 21:13 schreef Grems het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)vid-cases/index.html
Pandemie van de geprikten![]()
Cornell University reported 903 cases of Covid-19 among students between December 7-13, and a "very high percentage" of them are Omicron variant cases in fully vaccinated individuals, according to university officials.
The school's Covid-19 dashboard was updated late Tuesday afternoon, accounting for the jump in case numbers reported.
"Virtually every case of the Omicron variant to date has been found in fully vaccinated students, a portion of whom had also received a booster shot," said Vice President for University Relations Joel Malina in a statement.
As of result, the school has decided to shut down its Ithaca, New York, campus, where it has about 25,600 students. Cornell's overall vaccination rate among students is 97%.
Er is geen crisis, er is een gewenste oplossing en tot die definitief uitgerold is zitten we met de grootste theatershow aller tijdenquote:Op woensdag 15 december 2021 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch raar, die hoop en glundering dat we niet uit deze crisis gaan komen...
Bijzonder gek ja, dat wanneer 97% van een groep gevaccineerd is, en we weten dat vaccinatie niet bijzonder goed tegen besmetting beschermt, dat er dan veel besmettingen onder het gevaccineerde deel van de groep plaatsvinden.quote:Op woensdag 15 december 2021 21:13 schreef Grems het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)vid-cases/index.html
Pandemie van de geprikten![]()
Cornell University reported 903 cases of Covid-19 among students between December 7-13, and a "very high percentage" of them are Omicron variant cases in fully vaccinated individuals, according to university officials.
The school's Covid-19 dashboard was updated late Tuesday afternoon, accounting for the jump in case numbers reported.
"Virtually every case of the Omicron variant to date has been found in fully vaccinated students, a portion of whom had also received a booster shot," said Vice President for University Relations Joel Malina in a statement.
As of result, the school has decided to shut down its Ithaca, New York, campus, where it has about 25,600 students. Cornell's overall vaccination rate among students is 97%.
En toen werd je weer wakker...quote:Op woensdag 15 december 2021 21:57 schreef Grems het volgende:
[..]
Er is geen crisis, er is een gewenste oplossing en tot die definitief uitgerold is zitten we met de grootste theatershow aller tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |