yepquote:
Zit die überhaupt nog op Fok? Ik heb ook geen idee meer.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yepen van de organisator destijds ook. En z'n nick ook
ssstquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van jou is ook wel anders dan gewoon
je rug staat er vast vol meequote:Op dinsdag 14 december 2021 23:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit namen, ik laat ze allemaal tatoeëren op mijn armen.
Dit jaar ook?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ohja D. is die gene die me altijd pmmetjs stuurt om te stemmen op de top 2000.
Wat liefquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ohja @:D. is die gene die me altijd pmmetjs stuurt om te stemmen op de top 2000.
engine, aangenaamquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vergeet ze ook bijna nooit. Maar jouw naam heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Slet!quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock maakt de tatoospullen klaar en rolt zijn mouw alvast op om een plekje te zoeken.quote:
Na de eerstvolgende meet staat er 'Aoibhin' op je arm en krijg je vragenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
quote:
Ik heb het wel gezegd toen Dees en GOA buiten stonden. Jij kwam volgens mij erna naar buiten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vergeet ze ook bijna nooit. Maar jouw naam heb ik niet meegekregen.
Waarschijnlijk zal er aoidinges staan aangezien je naam niet zo 1 2 3 foutloos zal kunnen schrijvenquote:Op woensdag 15 december 2021 00:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Na de eerstvolgende meet staat er 'Aoibhin' op je arm en krijg je vragenIk waarschuw je
En alles nu duidelijk?quote:Op woensdag 15 december 2021 00:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vanmiddag naar de orthopeed om eens uitgelegd te krijgen waarom de huisarts wel aan de foto's dat er een afwijking is in mijn linkerheup waardoor ik al een week of 5 thuis zit, maar niet kanpinpointen wat het specifiek is.
Hoop dat ik er wat wijzer van word iig.
Thanks! Daar word ik wijzer vanquote:Op woensdag 15 december 2021 00:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezegd toen Dees en GOA buiten stonden. Jij kwam volgens mij erna naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |