zeker na wat alcoholquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat gaat op meets toch lastig worden
Hee Aloa, kom je ook even in CUL?quote:
Ik eet ze niet vaak, maar ja ze smaken altijd wel ..quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HerkenningAltijd weer mensen waarschuwen als ze voor het eerst asperges gaan eten
Asperges zijn wel lekker hoorZolang die langs de smaakpapillen gaan
quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel hoorNa een edit werkt de mention niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee dat is geen grap.
Maar ik heb hem opgezocht en geliked![]()
En zelfs de makkelijkere naam moet ik altijd uitleggenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, je spreekt het uit als het Engelse "even", dus echt "ieh-ven".
Maar er is dan fonetisch vaak "Aa-joo-bien" van gemaakt, en daar is Jobi van gekomen
Op meets gebruiken we echte namenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat gaat op meets toch lastig worden
Gelukkig luister ik naar veel. Even wijzen en HE JIJ DAAR doet het ook welquote:
ik moet altijd eerst duidelijk maken dat ik GEEN Koen heetquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op meets gebruiken we echte namen![]()
Al is dat wel even wennen.
Je had hem al gezien, anders zag je de a teveel immers ook niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Na een edit werkt de mention niet meer.En nee dat is geen grap.
Maar ik heb hem opgezocht en geliked
Ik ben je echte naam alweer vergetenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet altijd eerst duidelijk maken dat ik GEEN Koen heet
Heet jij echt Zwelgje?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben je echte naam alweer vergeten
daarom luister ik ook gewoon wel naar Koen hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb dat met tomaten, vooral cherry-tomaten. Daar krijg ik blaren van in mijn gehemelte.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Er is maar een groente die ik absoluut niet uit kan staan en dat is paprika, ik weet niet waarom, maar als er ook maar een sliertje van op mn tong beland spuug ik het uit, en zo niet krijg ik last last man maag of darmen..
Het gekke is dat zodra het zeg maar echte pepers (jalapenos oid) zijn, dat ik daar vrijwel geen negatieve reactie op heb(afgezien van de evt hete smaak).
Hee MCHquote:
Het ligt eraan. Sommigen heb je nooit gemeet, en dan toch uit moeten leggen wie je bent. En elke meet, zeker grotere, komen er weer nieuwe mensen bij, en is het weer uitlegtijdquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op meets gebruiken we echte namen![]()
Al is dat wel even wennen.
Hihiquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja het mietje, en dan niet eens op de meet op komen dagen met zijn ramonaquote:
Omdat ik zelf erheen ging en de reacties ging doorlezen en plots een fout gespelde solid zag staanquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Je had hem al gezien, anders zag je de a teveel immers ook niet.
En:
Ik had nog goede hoop dat ie er toch nog zou zijn maar helaas...quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja het mietje, en dan niet eens op de meet op komen dagen met zijn ramona
Mijne ben je ook vergetenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ben echt slecht met namen. Denk dat ik er alweer aardig wat kwijt ben van de meet van 2 weken terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |