True, maar heb je groene zeep geproefd om de smaak te vergelijken? mssn dat je nl groene zeep kunt gebruiken om de smaak te vervangen, zonder dat je deze kruiden hoeft te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Smaakervaring verandert met de jaren
Wie is Jobi?quote:
Deze uitspraak sla ik op!quote:
Ikquote:
Kom meeten danquote:
Lijkt het een beetje op de correcte uitspraak?quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik![]()
Bijnaam die ik heb gekregen in mijn thuishonk ESF omdat mijn username moeilijk is uit te spreken
Ik hoef hem ook niet uit te spreken, ik lees hemquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik![]()
Bijnaam die ik heb gekregen in mijn thuishonk ESF omdat mijn username moeilijk is uit te spreken
Die ruik ik idd als ik moet plassen en ik ze heb gegetenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja klopt, bepaalde mensen hebben dat en anderen weer niet
Bij zo'n DNA test om te achterhalen waar je roots vandaan komen, heb je dat ook; dat je in kunt zien of je genetisch gezien een grotere kans hebt om asperges te kunnen ruiken
vroeger hadden we idd groene zeep thuis.. maar de geur zei al genoeg om het niet te proevenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar heb je groene zeep geproefd om de smaak te vergelijken? mssn dat je nl groene zeep kunt gebruiken om de smaak te vervangen, zonder dat je deze kruiden hoeft te gebruiken.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij mijn nickname niet foutloos schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ja graag wanneer?quote:
Die zat er altijd alquote:
ergens in 2022 denk ikquote:
Nee, je spreekt het uit als het Engelse "even", dus echt "ieh-ven".quote:Op dinsdag 14 december 2021 23:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lijkt het een beetje op de correcte uitspraak?
Dat gaat op meets toch lastig wordenquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoef hem ook niet uit te spreken, ik lees hem
Herkenningquote:Op dinsdag 14 december 2021 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Die ruik ik idd als ik moet plassen en ik ze heb gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |