Trustenquote:
Sterkte ermee Paro... Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
pijn vanaf de linker onderkant van mn rug die via de achterkant van mn heup doortrekt naar de binnenkant van de knie.
Opstaan doet pijn, lopen doet pijn, fietsen doet dan weer geen pijn(maar hoef dat niet te gaan proberen omdat het op een fiets stappen dat wel weer doet), het houd niet echt over.
Je beschrijft exact hoe een bepaalde spier loopt waar ik de naam even niet van weet. Waar je erg last van kan krijgen door verkeerde houding of door teveel zitten.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
pijn vanaf de linker onderkant van mn rug die via de achterkant van mn heup doortrekt naar de binnenkant van de knie.
Opstaan doet pijn, lopen doet pijn, fietsen doet dan weer geen pijn(maar hoef dat niet te gaan proberen omdat het op een fiets stappen dat wel weer doet), het houd niet echt over.
Die zijn drukker dan de fotografen ...quote:Op woensdag 15 december 2021 00:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mij niet, aangezien je binnen 24 uur foto's kunt laten maken, maar het een maand kost voor je bij een orthopeed terecht kunt.
hamstringquote:Op woensdag 15 december 2021 00:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Je beschrijft exact hoe een bepaalde spier loopt waar ik de naam even niet van weet. Waar je erg last van kan krijgen door verkeerde houding of door teveel zitten.
neequote:
En dat heb ik beide in het afgelopen anderhalf jaar waar mee ik met deze klachten loop ws ook teveel gedaan, maar het werd afgeschreven als een slijmbeurs doorde HA, dus cortizonen er in na aandringen, en daarna meer overbelast.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Je beschrijft exact hoe een bepaalde spier loopt waar ik de naam even niet van weet. Waar je erg last van kan krijgen door verkeerde houding of door teveel zitten.
nee nog steeds niet, ik weet welke spier je de hamstring noemt en die veroorzaakt dit soort klachten nietquote:
Ik ben na een jaar gestopt met fysio dus klachten analyse ken ik nietquote:Op woensdag 15 december 2021 00:30 schreef drakin het volgende:
[..]
nee nog steeds niet, ik weet welke spier je de hamstring noemt en die veroorzaakt dit soort klachten niet
Er bleken op de foto's afwijkijkingen te zijn tussen linker en rechterheup, dus er zou ook best iets anders aan de hand kunnen zijn wat meer met de manier bewegen te maken heeft, dan met die spier opzich.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:30 schreef drakin het volgende:
[..]
nee nog steeds niet, ik weet welke spier je de hamstring noemt en die veroorzaakt dit soort klachten niet
Dus daarom een chiroprakter die je botten recht gaat zetten ...quote:Op woensdag 15 december 2021 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er bleken op de foto's afwijkijkingen te zijn tussen linker en rechterheup, dus er zou ook best iets anders aan de hand kunnen zijn wat meer met de manier bewegen te maken heeft, dan met die spier opzich.
Heb je beenlengte verschil? Dan zou je eens bij Dorn therapie kunnen kijken wat ze voor je kunnen betekenen.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er bleken op de foto's afwijkijkingen te zijn tussen linker en rechterheup, dus er zou ook best iets anders aan de hand kunnen zijn wat meer met de manier bewegen te maken heeft, dan met die spier opzich.
Die geeft wel wat uitstralingspijn zie ik ,,,quote:Op woensdag 15 december 2021 00:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je beenlengte verschil? Dan zou je eens bij Dorn therapie kunnen kijken wat ze voor je kunnen betekenen.
Het spiertje wat binnen in je bil zit heet de piriformis, vraag morgen maar of ze daar naar willen kijken.
Punt naast het heiligbeen en punt bij de heup kan erg gevoelig zijn en ja straalt uit naar waar de pijn werd beschreven, naar deze spier wordt niet snel gekeken terwijl dit net is wat Paro beschrijft.quote:Op woensdag 15 december 2021 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die geeft wel wat uitstralingspijn zie ik ,,,
Zou mooi zijn ..quote:Op woensdag 15 december 2021 00:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Punt naast het heiligbeen en punt bij de heup kan erg gevoelig zijn en ja straalt uit naar waar de pijn werd beschreven, naar deze spier wordt niet snel gekeken terwijl dit net is wat Paro beschrijft.
Dus even noemen morgen die spier en kijken of het inderdaad hiermee te maken heeft en wat daar mee gedaan kan worden.
Morgen hoor ik het wel. De factuur volgt daarna
Goodbyeeeequote:Op woensdag 15 december 2021 00:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Enorme dank voor de input
maar ik ga denk ik eens slapen
verstandig, voorzichtig opstaan nu en lekker slapenquote:Op woensdag 15 december 2021 00:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Enorme dank voor de input
maar ik ga denk ik eens slapen
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |