SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Weg vrij voor Rutte 4, alle fracties stemmen in met regeerakkoord
Na D66 en CDA hebben ook de ChristenUnie en VVD ingestemd met het regeerakkoord. Daarmee staat niets een nieuw kabinet nog in de weg. Morgen presenteren de vier partijen het akkoord.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
“Als je ligt, dan rust je ook.”
Wijze woorden van de mama van 4E
Ik denk dat we als ambitie wel kunnen gaan voor de 0 IC bedden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op naar de twee miljoen aan woningen tekort en de 500 IC bedden
Die mag een maandje naar de ontknaapservice en daarna lekker zeilen en giechelen voor de rest van zijn leven.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
R
[..]
Rutte 4, heel NL heeft er enorm veel zin aan.
[ afbeelding ]
Of alleen maar cliniclowns op de IC, lekker lachend doodgaanquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat we als ambitie wel kunnen gaan voor de 0 IC bedden.
Heel NL is klaar met Rutte, maar Rutte…quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, wel klaar mee eigenlijk
Uitbesteden aan filipinos op zee.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat we als ambitie wel kunnen gaan voor de 0 IC bedden.
Die verdienen overigens wel lekker CAO technischquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of alleen maar cliniclowns op de IC, lekker lachend doodgaan
Moet je wel hoofdclown zijn. Junior clown valt tegen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die verdienen overigens wel lekker CAO technisch
Hebben die motherfuckers een eigen CAO ja?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die verdienen overigens wel lekker CAO technisch
En een goed 'clownspersonage' hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je wel hoofdclown zijn. Junior clown valt tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |