SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Weg vrij voor Rutte 4, alle fracties stemmen in met regeerakkoord
Na D66 en CDA hebben ook de ChristenUnie en VVD ingestemd met het regeerakkoord. Daarmee staat niets een nieuw kabinet nog in de weg. Morgen presenteren de vier partijen het akkoord.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
“Als je ligt, dan rust je ook.”
Wijze woorden van de mama van 4E
Ik denk dat we als ambitie wel kunnen gaan voor de 0 IC bedden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op naar de twee miljoen aan woningen tekort en de 500 IC bedden
Die mag een maandje naar de ontknaapservice en daarna lekker zeilen en giechelen voor de rest van zijn leven.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
R
[..]
Rutte 4, heel NL heeft er enorm veel zin aan.
[ afbeelding ]
Of alleen maar cliniclowns op de IC, lekker lachend doodgaanquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat we als ambitie wel kunnen gaan voor de 0 IC bedden.
Heel NL is klaar met Rutte, maar Rutte…quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, wel klaar mee eigenlijk
Uitbesteden aan filipinos op zee.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat we als ambitie wel kunnen gaan voor de 0 IC bedden.
Die verdienen overigens wel lekker CAO technischquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of alleen maar cliniclowns op de IC, lekker lachend doodgaan
Moet je wel hoofdclown zijn. Junior clown valt tegen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die verdienen overigens wel lekker CAO technisch
Hebben die motherfuckers een eigen CAO ja?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die verdienen overigens wel lekker CAO technisch
En een goed 'clownspersonage' hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je wel hoofdclown zijn. Junior clown valt tegen.
Beetje lachen om een scheet en af en toe met snacks gooien.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En een goed 'clownspersonage' hebben![]()
Moet voor sommigen hier niet al te ingewikkeld zijn.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje lachen om een scheet en af en toe met snacks gooien.
Ja klopt. Het is onevenredig veel moeilijker om een beetje de clown uit te hangen bij zieke kindertjes dan allerlei niet toffe handelingen uit te voeren bij zieke kindertjes die je eigenlijk ook niet wil doen maar moet doen om de zieke kindertjes beter te maken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
is zwaar werk hoor denk ik. Zeker nu
oh wacht. Dacht even dat het over ic verpleegkundige ging...quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja klopt. Het is onevenredig veel moeilijker om een beetje de clown uit te hangen bij zieke kindertjes dan allerlei niet toffe handelingen uit te voeren bij zieke kindertjes die je eigenlijk ook niet wil doen maar moet doen om de zieke kindertjes beter te maken.
Ben je ziek, krijg je ook nog zo’n clown aan je bedquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja klopt. Het is onevenredig veel moeilijker om een beetje de clown uit te hangen bij zieke kindertjes dan allerlei niet toffe handelingen uit te voeren bij zieke kindertjes die je eigenlijk ook niet wil doen maar moet doen om de zieke kindertjes beter te maken.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De slang in je UI heeft al een rode neus dus je bent halverwege.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wacht. Dacht even dat het over ic verpleegkundige ging...
maar cliniclown wordt je geloof ik ook niet zomaar
Er is vast nog wel ergens een nieuwere met wat inflatiecorrectie, loonstijging dit dat.quote:
Nee is heel lastig.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh wacht. Dacht even dat het over ic verpleegkundige ging...
maar cliniclown wordt je geloof ik ook niet zomaar
Als je ongeneselijk ziek bent kun je nog met goed fatsoen zo'n clown een infuustandaard door zijn oog heen rammen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je ziek, krijg je ook nog zo’n clown aan je bed
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee is heel lastig.
Bij de sollicitatie moet je minimaal een half uur lachen en grappen maken bij een stervend kindje.
Die paar honderd euro extra heb ik wel nodig als ik me moet verkleden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er is vast nog wel ergens een nieuwere met wat inflatiecorrectie, loonstijging dit dat.
Wel kut als je dit ziet als verpleegkundige overigens.
"Als beginnend kinderverpleegkundige kun je rekenen op een bruto startsalaris tussen 1.890 euro en 2.265 euro. Naarmate je doorgroeit in je functie, kan het maximale salaris liggen tussen 2.480 euro en 3.075 euro."
quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee is heel lastig.
Bij de sollicitatie moet je minimaal een half uur lachen en grappen maken bij een stervend kindje.
"Helaas u bent het niet geworden, het kindje leeft nog"quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee is heel lastig.
US! Dat kan echt niet hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Helaas u bent het niet geworden, het kindje leeft nog"
Ik dacht altijd dat het zwakzinnigen waren, soort werkverschaffing voor compleet zinnelozen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:04 schreef Ygritte het volgende:
Ik dacht dus vroeger altijd dat het een soort van vrijwilligerswerk was dat cliniclown zijn![]()
Wrijf maar eens over deze toverstok, dan wordt 'ie vanzelf groter.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zo zeg eens Marco, heeft u veel ervaring met zieke kindertjes?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |