Als je je zinnen al gezet hebt op dat het expres ging, zal een ontkenning je wellicht alleen maar bozer maken. Dat helpt niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef Rupibma het volgende:
Ik wil hem aanspreken. Maar eigenlijk ook weer niet. Ik wil een afspraak maken met zijn andere collega, maar dan loop ik weg voor een probleem. Ik weet zeker dat hij gaat zeggen: je ziet het fout. Echt sommige mannen
Maak het nou voor jezelf niet zo moeilijk en ga er niet meer heen. Klaar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef Rupibma het volgende:
Ik wil hem aanspreken. Maar eigenlijk ook weer niet. Ik wil een afspraak maken met zijn andere collega, maar dan loop ik weg voor een probleem. Ik weet zeker dat hij gaat zeggen: je ziet het fout. Echt sommige mannen
Het is een speciale fysio, als ik daar niet heen ga moet ik 35 km verderop zijnquote:Op dinsdag 14 december 2021 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maak het nou voor jezelf niet zo moeilijk en ga er niet meer heen. Klaar.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:33 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Als je je zinnen al gezet hebt op dat het expres ging, zal een ontkenning je wellicht alleen maar bozer maken. Dat helpt niet.
Ik zou zeggen spreek hem aan, geef aan dat het je ongemakkelijk maakte en probeer te letten op hoe zijn reactie is. Als hij het oprecht niet doorhad dan zal hij er een beetje van schrikken en zich meteen verontschuldigen. Reageert hij defensief en afwijzend dan moet je na gaan denken over vervolgstappen.
Succes!
Weet je wat het is. Het is een iel mannetje, zo een van wie je het niet verwacht. Ik ben er over na gaan denken en herinnerde mij dat hij dit de eerste afspraak ook deed, toen dacht ik ook: per ongeluk. De tweede keer dacht ik, oh, dit is onprettig. Daarna: ach, boeie. Het is maar een bolling.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:53 schreef Postbus100 het volgende:
Zou je je prettiger voelen bij bellen?
Even over die laatste 2 zinnen. Kan het niet zo dat jij het fout ziet en het echt per ongeluk is? Of was het denk je echt bewust? Indien dat laatste, dan mag je hem er zeker op aanspreken, maar waarschijnlijk ontkent die toch. Echter als je echt denkt dat het bewust was zou ik er zelf niet meer heen gaan.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:04 schreef Rupibma het volgende:
Gisteren was ik ervan overtuigd dat het hard was. Toen ik mijn kleding aandeed keek ik naar zijn broek en dacht ik hetzelfde. Nu ben ik aan het twijfelen. 😬quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:12 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Even over die laatste 2 zinnen. Kan het niet zo dat jij het fout ziet en het echt per ongeluk is? Of was het denk je echt bewust? Indien dat laatste, dan mag je hem er zeker op aanspreken, maar waarschijnlijk ontkent die toch. Echter als je echt denkt dat het bewust was zou ik er zelf niet meer heen gaan.
Misschien kwam die bobbel omdat jij naar zijn broek keekquote:Op dinsdag 14 december 2021 20:16 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Gisteren was ik ervan overtuigd dat het hard was. Toen ik mijn kleding aandeed keek ik naar zijn broek en dacht ik hetzelfde. Nu ben ik aan het twijfelen. 😬
Maar dat deed ik pas nadat hij klaar was.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien kwam die bobbel omdat jij naar zijn broek keek
Maar ook dan nog, zelfs als is het hard betekend het nog niet dat hij jou expres heeft aangeraakt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:16 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Gisteren was ik ervan overtuigd dat het hard was. Toen ik mijn kleding aandeed keek ik naar zijn broek en dacht ik hetzelfde. Nu ben ik aan het twijfelen. 😬
Ik weet het niet om eerlijk te zijn. Wat is gezond gedrag in deze?quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:28 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Maar ook dan nog, zelfs als is het hard betekend het nog niet dat hij jou expres heeft aangeraakt.
Ik zeg niet dat het niet zo is hoor. Maar om die conclusie 1 op 1 te trekken vind ik iets te kort door de bocht.
Wat wil je er zelf eigenlijk mee bereiken? Dat hij het toegeeft? En dan? Ga je er dan weer heen?
Dat is niet simpel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 20:44 schreef sanger het volgende:
. Bv. als het weer gebeurt gewoon zeggen. Zo simpel kan het zijn.
schrijf het op, zeg tegen hem dat je het moeilijk vindom het persoonlijk te zeggen en geef hem het briefjequote:
Nee, liever zeg ik het hemquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
schrijf het op, zeg tegen hem dat je het moeilijk vindom het persoonlijk te zeggen en geef hem het briefje
adem in, adem uit, en dan zeggenquote:
Er niet meer heen gaan is ook voor jezelf opkomen. Ik heb heel wat fysio’s en aanverwanten versleten in mijn leven en als ik me bij iemand om wat voor reden dan ook niet prettig voelde dan kwam ik daar echt niet meer. Gelukkig heb ik vaak toffe en kundige mensen getroffen, zodat er tijdens het ‘martelen’ ook nog gezelligheid was, maar je bent gewoon enorm kwetsbaar in zo’n situatie en dan moet je gewoon wegwezen als het niet ok voelt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 19:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het is een speciale fysio, als ik daar niet heen ga moet ik 35 km verderop zijnGa dan liever naar zijn collega.
Ik wil het niet makkelijker maken, want dat doe ik altijd. Ik wil voor mijzelf opkomen.
Ik ben echt geen watje. Heb op het werk ook een melding gemaakt en toen dat slecht opgepakt werd de CEO face2face feedback gegeven. Maar dat kwam ook na 1 jaar wikken en wegen wat te doenquote:
Ik ga hier over nadenken, dank je welquote:Op dinsdag 14 december 2021 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er niet meer heen gaan is ook voor jezelf opkomen. Ik heb heel wat fysio’s en aanverwanten versleten in mijn leven en als ik me bij iemand om wat voor reden dan ook niet prettig voelde dan kwam ik daar echt niet meer. Gelukkig heb ik vaak toffe en kundige mensen getroffen, zodat er tijdens het ‘martelen’ ook nog gezelligheid was, maar je bent gewoon enorm kwetsbaar in zo’n situatie en dan moet je gewoon wegwezen als het niet ok voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |