Ik doe het niet met 15 jarige maar ik kan me zomaar voorstellen dat het niet zo moeilijk is om alleen thuis te zijn met een puber. En wat het vreemd vinden betreft altijd als een pedo een heel voetbal elftal misbruikt hoor je erna van de hele omgeving dat ze het niet verwacht hadden omdat het zo'n aardige man was leuk met kinderen en deed altijd zoveel voor de vereniging. Dat is het hele punt van pedo zijn je moet toneelspelen want je wilt niet betrapt worden.quote:Op woensdag 15 december 2021 19:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
En er was verder niemand in de omgeving, buurt of familie die het vreemd vond dat een man van een jaar of 50 jarenlang regelmatig met een meisje van 15-18 jaar zat te foezelen?
Als je een klein beetje kijkt naar de weinige details die bekent zijn krijg ik dat idee helemaal niet. De omgang met Marco heeft het eventuele slachtoffer ook voordelen opgeleverd. Volgens mij gaat het daar meer over dan dat ze nu op geld uit zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:12 schreef LanaMyst het volgende:
5 jaar lang en dan gaan huilen? volgens mij ruikt er iemand geld.
Ik snap dat een slachtoffer uit schaamte wellicht geen aangifte durft te doen of het aan iemand durft te vertellen, maar dan blijf je niet doodleuk 5 jaar lang met iemand omgaan.
Hier zit een luchtje aan.
Wraakactie dus...en dan als 1e naar de roddeljournalistiek gaanquote:Op donderdag 16 december 2021 06:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Okay, namen van het vermeende slachtoffer en haar moeder zijn bekend.
Het zou kunnen gaan om een wraakactie tegen Marco B. nadat deze familie T. door B's vrouw aan de kant is gezet.
Wat niet wil zeggen dat de aantijgingen onwaar zijn. Het kan allebei kloppen: ja, het is een wraakactie, en ja, hij heeft met zijn handen aan dat meisje gezeten.
Zou kunnen, ik heb me er ook niet verder in verdiept.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:23 schreef engine het volgende:
[..]
Als je een klein beetje kijkt naar de weinige details die bekent zijn krijg ik dat idee helemaal niet. De omgang met Marco heeft het eventuele slachtoffer ook voordelen opgeleverd. Volgens mij gaat het daar meer over dan dat ze nu op geld uit zijn.
Mwah aan de andere kant, zit een jong meisje gevoelsmatig wellicht vast tussen een soort vader figuur en een moeder die eveneens afhankelijk is van dezelfde man tot op zekere hoogte.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:12 schreef LanaMyst het volgende:
Ik snap dat een slachtoffer uit schaamte wellicht geen aangifte durft te doen of het aan iemand durft te vertellen, maar dan blijf je niet doodleuk 5 jaar lang met iemand omgaan.
Schoonmoeder deed dat ook jarenlang bij mijn vriendin toen ze alweer meer dan 9 jaar geleden nog thuis woonde op haar 28ste. (Dus tel even door hoe ze al die jaren gewoon haar kamer opging en ging lezen)quote:Op donderdag 16 december 2021 09:47 schreef Mondkapje het volgende:
Las ik dat de moeder in het dagboek van het meisje heeft zitten lezen? Hoe fris is dat? Het is een bekend gegeven dat narcistische moeders dat doen.
Dat gezegd hebbende, wacht ik verder concreet nieuws af.
Hoe kwam je daarachter? Toen ze dingen zei tijdens een ruzie die ze niet kon weten anders dan ...quote:Op donderdag 16 december 2021 09:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Schoonmoeder deed dat ook jarenlang bij mijn vriendin toen ze alweer meer dan 9 jaar geleden nog thuis woonde op haar 28ste. (Dus tel even door hoe ze al die jaren gewoon haar kamer opging en ging lezen)
Het gaat om een kind van destijds 15…quote:Op donderdag 16 december 2021 09:31 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik heb me er ook niet verder in verdiept.
Maar als dat zo is hebben die voordelen blijkbaar opgewogen tegen de nadelen die ze ervan ondervond.
Ik heb ook wel dingen gedaan/toegelaten die ik achteraf gezien misschien anders aan had moeten pakken, maar dat is geen reden om diegene dan achteraf aan de schandpaal te nagelen.
Nee mijn vriendin wist dat ze dat altijd al deed maar was nogal afhankelijk van het thuis moeten wonen. (nooit genoeg inkomen om echt op zichzelf te gaan wonen)quote:Op donderdag 16 december 2021 10:15 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Hoe kwam je daarachter? Toen ze dingen zei tijdens een ruzie die ze niet kon weten anders dan ...
Ja maar toen ze inmiddels meerderjarig was is ze er doodleuk mee door gegaan.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat om een kind van destijds 15…
misschien had ze wel toestemming, weten wij veel. Na een ruzie, lees mijn dagboeken maar daar staat alles in. Gesprekken voeren over misbruik kan moeilijk zijn.quote:Op donderdag 16 december 2021 10:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin wist dat ze dat altijd al deed maar was nogal afhankelijk van het thuis moeten wonen. (nooit genoeg inkomen om echt op zichzelf te gaan wonen)
Deuren op slot mocht niet.
Toen wij eenmaal een relatie kregen was het ook een heel gedoe om Bijv de papieren te regelen, moeder wilde niets geven of laten zien… terwijl het haar spullen niet waren.
Was een heel gezeik nog destijds.
Nou ga ik niet zeggen dat de moeder uit dit verhaal ook zo is, dat weten we natuurlijk niet.
Maar lezen van dagboeken.. ik vind het sowieso not done.
Sorry, ik las dit bericht te laat. Heb reeds gesherlockt. Met succes. Was niet moeilijk.quote:Op woensdag 15 december 2021 10:19 schreef Straatcommando. het volgende:
We gaan niet sherlocken wie deze dame is.
Is er dus wel.quote:Op donderdag 16 december 2021 06:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
verbaast mij inderdaad dat er na een 14 dagen roddel nog geen naam bekend is op het WWW
Inderdaad. De vraag is wat de rechter daar van vindt. Dit wordt weer een interessante zaak voor de advocaten. Een miljoenenschikking sluit ik niet uit. Of heeft B. geen miljoenen meer? Hij schijnt niet de meest intelligente zakenman te zijn, heb ik wel eens vernomen.quote:Op donderdag 16 december 2021 09:12 schreef LanaMyst het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)enning-misbruik.htmlquote:Op donderdag 16 december 2021 11:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Inderdaad. De vraag is wat de rechter daar van vindt. Dit wordt weer een interessante zaak voor de advocaten. Een miljoenenschikking sluit ik niet uit. Of heeft B. geen miljoenen meer? Hij schijnt niet de meest intelligente zakenman te zijn, heb ik wel eens vernomen.
Die was stellig dat er genoeg bewijs is voor een veroordeling. Er is waarschijnlijk veel meer bewijs dat wat wij nu allemaal in de media vernemen.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, en dat zou die dus allemaal toe hebben gegeven bij de psycholoog.
Heel sterk verhaal. Maar aan de andere kant: John van den Heuvel is niet zomaar iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |