Nope. Remote werken op een BSO gaat vrij lastigquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is je vrouw niet op 'vakantie' met je? :p
Boetes opleggen aan ongevaccineerden ook niet.quote:
21quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:50 schreef _serial_ het volgende:
Dus in plaats van 4 dagen wordt het 14 dagen voor ouders die gebruik maken van de BSO?
Dus jij gaat in het buitenland werken terwijl je vrouw thuis blijft om te buffelen op de BSO?quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nope. Remote werken op een BSO gaat vrij lastig
Ja. En wie kan er eind december nou nog even 14 dagen vrij opnemen..quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:50 schreef _serial_ het volgende:
Dus in plaats van 4 dagen wordt het 14 dagen voor ouders die gebruik maken van de BSO?
Ik ben mega sexy. Dat helpt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dus jij gaat in het buitenland werken terwijl je vrouw thuis blijft om te buffelen op de BSO?
Damn, ik wil bij jou in de leer
Haha, elke maandag al die kinderen op het vliegtuig en vrijdags weer terug. Zul jij ook erg blij van worden...quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nope. Remote werken op een BSO gaat vrij lastig
Allemaal niet onoverkomelijk en geen oplossing hiervoor vinden is vaak onwil heb ik hier toestraks gelezen. En anders andere werkgever zoeken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:51 schreef XDo het volgende:
[..]
Ja. En wie kan er eind december nou nog even 14 dagen vrij opnemen..
Daar gaat je eigen risico.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:51 schreef aartstyle het volgende:
Dat pilletje van Pfizer zal wel een euro of 700 kosten zeker?
Noodopvang gaat wel door neem ik aan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:49 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Mijn vriendin werkt op een BSO, die zei al dat deze 3 weken dicht gaat.
En daarvoor quote je zijn hele wall of text?quote:
Het gaat in ieder geval voor mij niet eens om de beslissing zelf. Voor allebei is echt wat te zeggen in dit geval.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:52 schreef DireStraits7 het volgende:
Typisch weer. Eerst roept de helft dat de scholen moeten sluiten. En nu de scholen gaan sluiten roept de andere helft weer dat het een dom besluit is. Schiet mij maar lek.
Die werkt dan ook op het ministerie.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:54 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Allemaal niet onoverkomelijk en geen oplossing hiervoor vinden is vaak onwil heb ik hier toestraks gelezen. En anders andere werkgever zoeken.
Je moet gewoon tegen Za ja zeggen. Op alles. Of ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:54 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En daarvoor quote je zijn hele wall of text?
Daar doelde ik niet eens op. Maar dat zou ook nog kunnen idd.quote:
Ik zal de BSO niet bellen hoor, die kunnen hier weinig aan doen. Dit is puur persoonlijke frustratie voor de komende 2.5 weken... (week na O&N ben ik sowieso ook vrij)quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yup, en dit bedoel ik.
Mijn vrouw heeft dus de hele tijd boze ouders zoals jou aan de telefoon... Die heus wel terecht boos mogen zijn, daar niet van...
Maar als je als BSO locatie continu gedwongen wordt je in allerlei maatregelen te wringen en daarbij groepen non-stop moet sluiten wegens ziek personeel en/of besmette kinderen kan je je voorstellen dat het nogal een uitdaging is om daar te werken momenteel.
Jij bent er gewoon achter gekomen dat @Za een vrouw is en bent daardoor ineens liever. Dank daarvoor, houdt het topic leukerquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:55 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je moet gewoon tegen Za ja zeggen. Op alles. Of ja, dat klopt.
Dan ben je er af.
Het daalt zelfs, wat dat betreft was het begrijpelijker als ze het twee weken geleden al hadden geroepen. En dan konden die mensen zich er ook meer op voorbereiden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval voor mij niet eens om de beslissing zelf. Voor allebei is echt wat te zeggen in dit geval.
Het gaat om het gezwabber. Weken is dit al onderwerp van gesprek en steeds houdt men de boot af want we willen het onderwijs sparen. En nu, een week van tevoren doet men het alsnog dicht. Doet af aan het effect en de geloofwaardigheid.
Want nu gaat men ongetwijfeld heel hard omikron roepen, ook dat toneelstuk kennen we, maar feitelijk zijn de omstandigheden helemaal niet veranderd sinds begin december. De besmettingen zijn hoog en kerst is risico.
Ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Jij bent er gewoon achter gekomen dat @:Za een vrouw is en bent daardoor ineens liever. Dank daarvoor, houdt het topic leuker
Zit Za ook in de vrijmibabes?quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja.
Ik kan nou eenmaal niet boos worden op lekkere wijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |