SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
Ik ga maar eens sporten. Gedragen jullie je een beetje hier
Alsof jij hier de baas bentquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
goede TT
Ik ga maar eens sporten. Gedragen jullie je een beetje hier
Graaf een tunnel van je werk naar je huisquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:39 schreef Ama het volgende:
En ik moet denk door die hoerenregen naar huis.
ier geen hoerenregenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:39 schreef Ama het volgende:
En ik moet denk door die hoerenregen naar huis.
Dat klinkt echt als teringveel werk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Graaf een tunnel van je werk naar je huis
quote:Toch volgende week al kerstvakantie basisscholen
De basisscholen gaan toch een week eerder dicht. Dat melden bronnen rond het kabinet. Dat betekent dat de kerstvakantie volgende week al begint. De deskundigen van het Outbreak managementteam hadden dit in overweging gegeven om de verspreiding van de omikronvariant tegen te gaan.
Vorige week lieten verschillende kabinetsleden nog weten dat het niet wenselijk was om de scholen eerder met kerstvakantie te laten gaan, omdat er door corona al leerachterstanden zijn. Minister Slob voor Basis- en Voortgezet Onderwijs benadrukte meerdere malen dat de inzet van het kabinet was om de scholen open te houden.
Maar vanwege omikron en de hoge besmettingscijfers heeft het kabinet nu toch besloten om de basisscholen drie in plaats van twee weken kerstvakantie te laten houden, tot maandag 10 januari. Minister De Jonge zei gisteren dat "je telkens moet handelen naar de situatie van dat moment." En die situatie is zeer zorgelijk, stelde hij.
https://nos.nl/artikel/24(...)akantie-basisscholen
Goh. Wie had dat gedacht.quote:
Een week langer al dat grut overalquote:
Kunnen opa en oma mooi oppassen die week.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Moeders op Twitter: 'JA WAAR LAAT IK ZE IK MOET WERKEN IK KAN NIET VOOR ZE ZORGEN.'
Moeders thuis: 'VANMIDDAG LEKKER LUNCHEN EN SHOPPEN EN KLEINE STERRE KAN LEKKER MEE, GEZELLIE!!~`12''
Lekker volgepropt met kortere openingstijdenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Supermarkt met kerst wordt weer leuk.
Lekker met de kids naar de supermarkt want voor de rest is aLlEs GeSlOtEnquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Supermarkt met kerst wordt weer leuk.
Ik ga weer om kwart voor 8 boodschappen doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker volgepropt met kortere openingstijden
En dan om 20.01 uur bij de kassa aankomen 'ja sorry mevrouw, de kassa's gaan om 8 uur op slot, u kunt niet meer afrekenen'quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga weer om kwart voor 8 boodschappen doen.
Gratissss boodschappen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan om 20.01 uur bij de kassa aankomen 'ja sorry mevrouw, de kassa's gaan om 8 uur op slot, u kunt niet meer afrekenen'
Elke dag blij mee, beste beslissing ooit. 10/10 can recommend.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef Ama het volgende:
Weer een reden dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb.
'zo werkt dat niet mevrouw, we zouden het erg op prijs stellen als u de boodschappen weer terug in de schappen zou willen leggen'quote:
Even overal aan likken en een hap uit nemen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'zo werkt dat niet mevrouw, we zouden het erg op prijs stellen als u de boodschappen weer terug in de schappen zou willen leggen'
Na acht uur mag je niet meer naar binnen. Als je al binnen bent mag je gewoon je boodschapjes doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan om 20.01 uur bij de kassa aankomen 'ja sorry mevrouw, de kassa's gaan om 8 uur op slot, u kunt niet meer afrekenen'
En dan een winkelverbod een een rekening krijgen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even overal aan likken en een hap uit nemen.
Dat weet ik, probeerde gewoon een grapje te makenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Na acht uur mag je niet meer naar binnen. Als je al binnen bent mag je gewoon je boodschapjes doen.
Zou er geen carričre van makenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik, probeerde gewoon een grapje te maken
Heb ik toch afgerekend en gegeten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan een winkelverbod een een rekening krijgen.
Nee heb mijn lolbroek ook niet aan vandaagquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou er geen carričre van maken
In de was?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heb mijn lolbroek ook niet aan vandaag
Profit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik toch afgerekend en gegeten.
Met een beetje geluk staan er alleen maar van die pubertjes vakken te vullen die bang zijn om vrouwen aan te raken, dan wordt je in ieder geval niet naar de grond gewerkt en de winkel uitgeschopt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik toch afgerekend en gegeten.
Ja hangt te drogen op het droogrekquote:
Speciaal voor de droge humor?quote:
Ik doe het haast in mijn broek, maar die hangt aan het rek dus dat kan nietquote:
Ik las stokbroodquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week wordt het lekker fris.
Zo te zien wel droog, dus it's something.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Lekker de verwarming hoogquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Een zonnetje zou wel fijn zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo te zien wel droog, dus it's something.
Hoax, die bestaat niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een zonnetje zou wel fijn zijn.
Eindelijk een écht nut voor selfiesticks?quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik bevestig een accu aan m'n daglichtlamp en sjouw die met me mee aan een stok.
Stuur een Tumbleweed- gifjequote:Op dinsdag 14 december 2021 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Mailtje.
'Hoi CL, we hebben deze opdrachten nog openstaan, kun je ons hiermee helpen?'
Ik: 'Ja hoor, ik kan [naam opdracht] wel doen.'
Drie uur later:
Geen reactie.
You crazy womaaaanquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had drank bij de lunch, hik hik hik
Straks gewoon om 17.30 uur 'we hebben deze opdracht voor 18.00 uur nodig, is het al klaar?'quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Mailtje.
'Hoi CL, we hebben deze opdrachten nog openstaan, kun je ons hiermee helpen?'
Ik: 'Ja hoor, ik kan [naam opdracht] wel doen.'
Drie uur later:
Geen reactie.
Gekke meid.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had drank bij de lunch, hik hik hik
Cavaquote:
Tap tap tapquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks gewoon om 17.30 uur 'we hebben deze opdracht voor 18.00 uur nodig, is het al klaar?'
Sowiesootjequote:
TIK TIK TIKquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
CavaMaar het was goed te doen
Ik las iets andersquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
CavaMaar het was goed te doen
Oh, inb4 zal jou eens een goed ontbijtje in bed bezorgen grrhrhrquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]speciale gelegenheid?
Ik vind lunch en zelfs ontbijt met bubbels echt zoooo genieten. Moet het wel een goed ontbijt/lunch zijn natuurlijk (liefst in bed)
Ja, we hadden wat te vieren (bepaalde dingen afgerond op werk) en er werd afscheid genomen van een collega. Er was een groene salade, couscoussalade. kaneelcakejes, soepjequote:Op dinsdag 14 december 2021 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]speciale gelegenheid?
Ik vind lunch en zelfs ontbijt met bubbels echt zoooo genieten. Moet het wel een goed ontbijt/lunch zijn natuurlijk (liefst in bed)
HM, laat me raden.quote:
quote:
Waarom kom je mij een goed ontbijtje brengen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, inb4 zal jou eens een goed ontbijtje in bed bezorgen grrhrhr![]()
Zeugje? Eierstokkenquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over cavia's gesproken.. Marshmellow zit nu onder de kale plekken.. ik smeer maar anti-schimmelcreme op haar (vindt ze helemaal niet leuk), maar geen idee of dat het nou ook is.. ik heb dit nog nooit zo erg bij een caaf gezien.
Oh kak, daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Dacht dat hormonaal = kaal bij de flanken en buik was.. maar niet direct op de rug.. Vond schimmel al zo vreemd na 5 jaar, maar goed.. het kanquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeugje? Eierstokken
Fietje heet nu ook meisje met de eierstokjes. Vorige keer werd ze op de rug en de kop kaal, en het is een coronetje dus het was net zo'n monnikje.
Nu is ze op de buik en bij de achterpoten kaal
Zijn hormoonshots voor. Ik moet ook weer met Fietje.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh kak, daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Dacht dat hormonaal = kaal bij de flanken en buik was.. maar niet direct op de rug.. Vond schimmel al zo vreemd na 5 jaar, maar goed.. het kan
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, we hadden wat te vieren (bepaalde dingen afgerond op werk) en er werd afscheid genomen van een collega. Er was een groene salade, couscoussalade. kaneelcakejes, soepje
Oei ben volgens mij niet genoeg gekwalificeerd om goede ontbijtjes rond te brengenquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom kom je mij een goed ontbijtje brengen?
Ja buikoperaties zijn uit den boze geloof ik... Je weet niet waar je er goed aan doet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn hormoonshots voor. Ik moet ook weer met Fietje.
Sprak laatst iemand die zei dat ik haar moest laten opereren, omdat het heel pijnlijk kan zijn als de cysten knappen en dat ze eraan kunnen overlijden. Terwijl er op FB juist wordt gezegd dat het geen kwaad kan en een operatie veel te zwaar is.
Je doet het nooit goed.
Nee, helaas nog even aan de slagquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt lekker![]()
Mag je nu even een dutje doen?
geroosterd op een stokjequote:Op dinsdag 14 december 2021 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
Worden cavia's gecastreerd/gesteriliseerd?
quote:
Nee kan nietquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nee kan nietZitten OOK brownies in
![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
gemiste kansquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nee kan nietZitten OOK brownies in
![]()
Omnomnom.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet ook nodig eens gefeed worden
Je moet ze ook eerst pellenquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:32 schreef UitStraling het volgende:
geroosterd op een stokje
Volgens mij smaakt cavia echt naar harige schoenzool met hooi.
Het is al half driequote:Op dinsdag 14 december 2021 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, helaas nog even aan de slag
En met een klein gasbrandertje ontharen, levend net als bij varkens.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet ze ook eerst pellen
Mannetjes vaak wel, zodat ze lekker kunnen batsen zonder nakomelingen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
Worden cavia's gecastreerd/gesteriliseerd?
Even Fietje knuffelen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En met een klein gasbrandertje ontharen, levend net als bij varkens.
Nu moet ik denken aan The Painted Bird van Jerzy Kosinski met dat half geslachte konijntje dat met zijn velletje half losgesneden door de struiken heen rentquote:
Haha één ook echtquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha één ook echtHeulniet dat het bij één blijft
Wat?quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:58 schreef Karzai het volgende:
Moeder neemt niet op die is een beetje doof, zus is een activist, we moeten een nieuw restarantje regelen dat ons alledrie uitkomt
Waanschijnlijk in de middag Dingen combinatie van luchen en diner
2022 is het jaar waar hij compleet gecanceld gaat worden.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:02 schreef UitStraling het volgende:
En het deksel van de beerput gaat langzaam open.
https://www.nu.nl/muziek/(...)o-doet-aangifte.html
we zouden met zijn drieen ergens iets eten vlak voor kerst maar restaurant annuleert, nu iets anders zoekenquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:01 schreef Ama het volgende:
Ik snap het niet en ben niet eens stoned.
Ons eigen nationale monster.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
2022 is het jaar waar hij compleet gecanceld gaat worden.
Oh hey dit begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
we zouden met zijn drieen ergens iets eten vlak voor kerst maar restaurant annuleert, nu iets anders zoeken
Valt me mee dat je zusje naar een restaurant gaat.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
we zouden met zijn drieen ergens iets eten vlak voor kerst maar restaurant annuleert, nu iets anders zoeken
Zo herkenbaar, daarom doe ik nog amper dutjes.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:03 schreef datismijnmening het volgende:
Moe
Wil een dutje gaan doen maar dan slaap ik vanavond weer niet
Ik heb steeds vaker het idee dat er maar wat verzonnen wordt wat beter bij het verhaal pastquote:Onlangs heeft het EMA laten weten dat de boosterprik ook al na drie maanden gegeven kan worden. Het zou dus kunnen dat De Jonge dinsdagavond zegt dat de termijn naar drie maanden gaat. Zo krijgt de boostercampagne een boost en kan Nederland de achterstand op de rest van Europa inhalen.
Krantenwijkje zoeken, dan slaap je beter als het bedtijd is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:03 schreef datismijnmening het volgende:
Moe
Wil een dutje gaan doen maar dan slaap ik vanavond weer niet
"Vandaag is rood, de kleur van mijn vingers"quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:04 schreef Ama het volgende:
Ben ooit met mijn ouders naar een concert geweest van Marco, komt dichtbij zo.
Dat was wel in die rood periode ja.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Vandaag is rood, de kleur van mijn vingers"
En dan om zes uur eruit in de regen zekerquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krantenwijkje zoeken, dan slaap je beter als het bedtijd is.
Oooooooh, din-zjen. Als in bingen.quote:
Is goed voor je, dat is een cadeautje waar je de rest van je leven op kunt teren qua geluksstofjes.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan om zes uur eruit in de regen zeker
M'n halve stad is naar een concert geweest van Marco.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:04 schreef Ama het volgende:
Ben ooit met mijn ouders naar een concert geweest van Marco, komt dichtbij zo.
ja het is een dingetje, wel vervelend. Ik heb niet veel contact meer met haarquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt me mee dat je zusje naar een restaurant gaat.
Oh woon je in Arnhem?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n halve stad is naar een concert geweest van Marco.
OOOOHquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooooooh, din-zjen. Als in bingen.
Nee man. Alkmaar.quote:
Beste is gewoon een spreekverbod op het onderwerp zetten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is een dingetje, wel vervelend. Ik heb niet veel contact meer met haar
Onze denkbeelden verschillen, was altijd al zo maar de corona heeft dat verscherpt
Tis wel een lieve meid hoor maar nu nogal drammerig ze bleef me youtube filmpjes sturen met allerlei complotten en zogenaamde wetenschappelijke onderzoeken. The great reset en weet ik wat nog meer
Ik heb alles proberen te weerleggen en nu is er radiostilte en hebben we het er niet meer over
Ik deel m'n hometown met de Borsato's.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hahaConcert was toen in Arnhem namelijk.
Wat een feest.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik deel m'n hometown met de Borsato's.
Echt wel. Fietste ook wekelijks langs z'n huis.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is goed voor je, dat is een cadeautje waar je de rest van je leven op kunt teren qua geluksstofjes.
Net zoals mensen met afgezette benen die ondraaglijke pijnen lijden door een ongecontroleerde uitbraak van een vleesetende bacterie niet zo snel zullen klagen over het weer.
Genoeg van die "onzin" over bekende mensen is gewoon waar hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:20 schreef Karzai het volgende:
Er wordt echt de grootste onzin verspreid op het internet
En genoeg ook niet waar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Genoeg van die "onzin" over bekende mensen is gewoon waar hoor.
Vast maar dat heeft hier toch niks mee te maken?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:22 schreef Karzai het volgende:
mja iedere man valt op een mooie vrouw
Watquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom zou het waar zijn, mja iedere man valt op een mooie vrouw
Dat staat er ook niet?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:24 schreef Ama het volgende:
Dus als je op mooie vrouwen valt mag je aan hele jonge vrouwen/meisjes zitten?![]()
wel boven de 18 natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:24 schreef Ama het volgende:
Dus als je op mooie vrouwen valt mag je aan hele jonge vrouwen/meisjes zitten?![]()
Iedereen is dood. Moet wel.quote:
Dit is niet echt geloofwaardig, neequote:
je ziet het crematorium roken?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben net nog over een lijk gestapt buiten dus dit klopt wel.
huehue zakcentjequote:Op dinsdag 14 december 2021 15:29 schreef UitStraling het volgende:
Misschien wilden al die meisjes wel een zakcentje verdienen en is het geld alweer op.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, m'n maandagavond-maarnumiddag-training is een kwartier later dan het eerst was, ietsje eerder weg van werk valt nog wel te overzien.
Alleen even horen waar het nou precies verzamelen is, het opgegeven adres is nogal breed op te vatten.
Walgelijk @Ettoquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik welPrima vermaak na het avondeten.
hayu?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:47 schreef Ama het volgende:
Echt matig dat ik op Prime niet met ideal kan betalen. Wilde proefmaand nemen op zo'n kanaal waar alles van Below Deck staat maar kan dus niet.
Ook niet als je in je Amazon-account eerst iDeal als betaaloptie toevoegt? Of kijk je via een ander?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:47 schreef Ama het volgende:
Echt matig dat ik op Prime niet met ideal kan betalen. Wilde proefmaand nemen op zo'n kanaal waar alles van Below Deck staat maar kan dus niet.
Uhm volgens mij heb ik dat? Nee is mijn eigen account.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook niet als je in je Amazon-account eerst iDeal als betaaloptie toevoegt? Of kijk je via een ander?
Kwam dit tegen in ieder geval: https://www.alleszondercr(...)e-zonder-creditcard/quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm volgens mij heb ik dat? Nee is mijn eigen account.
dat proefabonnement is gratis, heb je daar ook al die cc voor nodig?quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar via die website zelf kan het ook niet.
Waarschijnlijk om te verifiëren dat je een betaalmogelijkheid hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat proefabonnement is gratis, heb je daar ook al die cc voor nodig?
hm truequote:Op dinsdag 14 december 2021 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om te verifiëren dat je een betaalmogelijkheid hebt.
Dat is alleen volgens mij als je een account wil maken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kwam dit tegen in ieder geval: https://www.alleszondercr(...)e-zonder-creditcard/
Maar hoe up to date dát is, geen idee.
Kloptquote:Op dinsdag 14 december 2021 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om te verifiëren dat je een betaalmogelijkheid hebt.
Naja, alles in die Amazon-zooi is aan elkaar gekoppeld, dus het zou me niet verbazen als het daadwerkelijk werkt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is alleen volgens mij als je een account wil maken.
Ik weet eigenlijk 100% zeker dat ik dit al heb zo. Maar binnen Prime kan alleen met CC.quote:Op dinsdag 14 december 2021 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, alles in die Amazon-zooi is aan elkaar gekoppeld, dus het zou me niet verbazen als het daadwerkelijk werkt.
Vingers gebruiken?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb met volgestopt met eten zonder ervan te genieten en nu voel ik me vies. Struggle
Hahaatjes. Heb best lang met eetstoornissen gestruggeld dus bitteke misplaatst wel. Beetje hoor.quote:
Ja dat kan ik niet ruiken hč maar dan zou ik rustig op de bank gaan liggen, muziekje aanzetten, geurkaarsje naar keuze aansteken en genieten van het warme gevoel van het bolle volle buikje.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaatjes. Heb best lang met eetstoornissen gestruggeld dus bitteke misplaatst wel. Beetje hoor.
Weet hij toch nietquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaatjes. Heb best lang met eetstoornissen gestruggeld dus bitteke misplaatst wel. Beetje hoor.
Z'n middelname: US Verontrustend Misplaatst Viesquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet ruiken hč maar dan zou ik rustig op de bank gaan liggen, muziekje aanzetten, geurkaarsje naar keuze aansteken en genieten van het warme gevoel van het bolle volle buikje.
Daarom maak je zulke opmerkingen toch ook niet?quote:
Dan kun je zo niks meer zeggen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Daarom maak je zulke opmerkingen toch ook niet?![]()
Of misschien is dat mijn gevoeligheid hiervoor maar wanneer zijn dit soort opmerkingen wel leuk. Zelfde als met 'haha ben je zwanger?' grapjes en zoveel meer grapjes.
Wat?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je zo niks meer zeggen.
Ditquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je zo niks meer zeggen.
Dat is hetzelfde als zeggen "goh het is koud vandaag zeg" en er begint plotseling een Inuit meisje achter je te huilen omdat ze gedwongen uit Canada moest vertrekken en het land, de vrieskoude, rendieren en haar familie mist.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Daarom maak je zulke opmerkingen toch ook niet?![]()
Of misschien is dat mijn gevoeligheid hiervoor maar wanneer zijn dit soort opmerkingen wel leuk. Zelfde als met 'haha ben je zwanger?' grapjes en zoveel meer grapjes.
die vlieger gaat alleen voor US op.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Jullie kunnen serieus alleen grapjes bedenken die over personen gaan?
Nouja meer grapjes die eigenlijk gewoon grof zijn maar 'grappig' zijn omdat er 'haha' achter staat, nee is niet echt mijn humor geloof ik. Uitzonderingen daar gelaten maar dat geldt ook op allesquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:17 schreef FranticDJ het volgende:
even heel bot:
als je van te voren niet weet wie waar op #triggered kan je idd niks meer zeggen.
daarbij houd ik geen archief, sorry het is fok: excel sheets, bij van alle users met de onderwerpen waar zij lange tenen voor hebben
Ja. Kom op, iedereen heeft wel een rugzakje, ik ga niet op m'n tenen lopen 'want oei misschien wordt er iemand getriggered'. Gebeurt bij mij ook, dat is mijn probleem. Als mensen doelbewust kutopmerkingen maken terwijl ze ervan op de hoogte zijn, dan ben je een lul.quote:
dat is wel een beetje de deug cultuur waarin we levenquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Kom op, iedereen heeft wel een rugzakje, ik ga niet op m'n tenen lopen 'want oei misschien wordt er iemand getriggered'. Gebeurt bij mij ook, dat is mijn probleem. Als mensen doelbewust kutopmerkingen maken terwijl ze ervan op de hoogte zijn, dan ben je een lul.
Maar hoe ver mag je dan wel gaan, waar ligt de grens? Deze hele SC draait om vreten en viesdik, mogen we daar nog wel grappen over maken?
Dat vind je vergelijkbaar met eetstoornisgrapjes? Oke wij denken even heel andersquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen "goh het is koud vandaag zeg" en er begint plotseling een Inuit meisje achter je te huilen omdat ze gedwongen uit Canada moest vertrekken en het land, de vrieskoude, rendieren en haar familie mist.
Dat is meer jouw eigen probleem dan dat van anderen, deal with it en maak van je eigen shit niet andermans probleem.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja meer grapjes die eigenlijk gewoon grof zijn maar 'grappig' zijn omdat er 'haha' achter staat, nee is niet echt mijn humor geloof ik. Uitzonderingen daar gelaten maar dat geldt ook op alles
Oke danquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is meer jouw eigen probleem dan dat van anderen, deal with it en maak van je eigen shit niet andermans probleem.
Dat is nu een overtrokken grapje op een overtrokken reactie om een punt duidelijk te maken.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind je vergelijkbaar met eetstoornisgrapjes? Oke wij denken even heel anders
Ik zei alleen dat ik de reactie misplaatst vond en daarna was het toch gewoon een discussie?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is nu een overtrokken grapje op een overtrokken reactie om een punt duidelijk te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja zo hoort het te gaan, jouw probleem, jouw overgevoeligheid en ik zal er niet expres over beginnen of op terug komen maar als iemand iets niet weet kun je het hem ook niet kwalijk nemen en anders klopt er echt iets niet in je redenatie.quote:
Dit was niet het punt wat ik probeerde te maken maar nvm, meningen mogen en kunnen verschillenquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:23 schreef Ama het volgende:
Ik snap wel dat het jou gevoelig ligt CrackMaar als iemand het niet weet dan kan je het iemand toch niet kwalijk nemen? Als ik klaag over vies veel eten ofzo en iemand maakt zo'n opmerking dan lig ik daar niet wakker van want ik heb daar geen verleden mee.
@EttovanBelgie staat dan vooraanquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:24 schreef Karzai het volgende:
Zouden best een keertje met zijn allen naar een concertje van de roliig stones kunnen gaan, volgens mij houdt iedereen daar wek van
Dit is dan wel weer een mooie waar je gelijk in hebt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik de reactie misplaatst vond en daarna was het toch gewoon een discussie?
Maak van mijn reactie niet jouw probleem?
En volgens mij zei ik het best normaal en niet boos oid. Misschien vergis ik me
Het vervelende is dat je bij sommigen die opmerking dan alsnog kunt maken en bij sommigen niet. Maar wij zijn feitelijk allemaal vreemden dus dat is lastig in te schatten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:24 schreef Ama het volgende:
US zou je die opmerking maken als je het wist?
count me outquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:24 schreef Karzai het volgende:
Zouden best een keertje met zijn allen naar een concertje van de rolling stones kunnen gaan, volgens mij houdt iedereen daar wel van
Is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je bij sommigen die opmerking dan alsnog kunt maken en bij sommigen niet. Maar wij zijn feitelijk allemaal vreemden dus dat is lastig in te schatten.
vooral jij bent een vreemdequote:Op dinsdag 14 december 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het vervelende is dat je bij sommigen die opmerking dan alsnog kunt maken en bij sommigen niet. Maar wij zijn feitelijk allemaal vreemden dus dat is lastig in te schatten.
Nee joh, ik kan ver gaan met woorden maar bij zoiets weet ik wel mijn mond te houden en als ik dan toch iets misplaatst erover zeg mag iedereen me terugfluiten en zelfs excuses krijgen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:24 schreef Ama het volgende:
US zou je die opmerking maken als je het wist?
Moeten we wel snel zijn, anders zijn ze er niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:24 schreef Karzai het volgende:
Zouden best een keertje met zijn allen naar een concertje van de rolling stones kunnen gaan, volgens mij houdt iedereen daar wel van
200 gram per hotdog watquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:26 schreef LTVDK het volgende:
Was vanmiddag bij de Aldi, daar hadden ze echt joekels van hotdogs liggen
Deze https://www.aldi.nl/aanbi(...)html?linkid=11048986
Ik wou zeggen 'maar je gaat toch niet tegen onbekende HEEE KANKERLIJER' zeggen maar die mensen heb je ookquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:26 schreef Ama het volgende:
Ik ken een kankerpatiënt die continue kankergrappen maakt.Als iemand roept kankerlijer ofzo dan roept ze heel hard HALLO allemaal dat soort dingen.
4 fokpenersquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:29 schreef Ama het volgende:
4 van die dingen is gewoon 800 gram. Tering
Kan ook dat je het ergens hoort waar andere mensen zijn he.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wou zeggen 'maar je gaat toch niet tegen onbekende HEEE KANKERLIJER' zeggen maar die mensen heb je ook
He?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan ook dat je het ergens hoort waar andere mensen zijn he.
Als Pietje naast je tegen Jantje zegt hey kankerlijer dan geeft zij ook een reactie. Snappie. Zo van ik ben echt een kankerlijer.quote:
Ja was ook een joekel van een blikquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:29 schreef Ama het volgende:
4 van die dingen is gewoon 800 gram. Tering
Teringlijers, die Pietje en Jantje.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Als Pietje naast je tegen Jantje zegt hey kankerlijer dan geeft zij ook een reactie. Snappie. Zo van ik ben echt een kankerlijer.
Past 1 zo'n ding wel op een afbak baguette? Want is enige wat ik kan bedenken wat past.quote:
Tering is wel een lekker woord.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Teringlijers, die Pietje en Jantje.
Oh zo, ja. Denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Als Pietje naast je tegen Jantje zegt hey kankerlijer dan geeft zij ook een reactie. Snappie. Zo van ik ben echt een kankerlijer.
Denk dat het een beetje formaat rookworst isquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Past 1 zo'n ding wel op een afbak baguette? Want is enige wat ik kan bedenken wat past.
Maar die zijn rond (soort van).quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het een beetje formaat rookworst is
Wat je niet wil horen etc. etc.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het een beetje formaat rookworst is
Ja alleen zijn deze dan langgerekt en niet omgebogenquote:
Jezus dat is formaatje stokbrood?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja alleen zijn deze dan langgerekt en niet omgebogen
Nee vond ze wat te duurquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een paar blikken gekocht?
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand die vega rookworst al op? En smaakt die nog steeds naar plastic of is het wel te doen
in de context van worsten is dit ergens wel een beetje huehuehuequote:Op dinsdag 14 december 2021 16:35 schreef Ama het volgende:
Oke beide nu geproefd. Beide erg lekker.![]()
@:Dr_Flash
Ohja vergeet soms dat dit ook de puber SC is.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in de context van worsten is dit ergens wel een beetje huehuehue
Had die vorig jaar een keertje op toen ze die gratis weggaven bij de supermarkt omdat ze er niet vanaf kwamen. Dat ding was niet te hachelenquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand die vega rookworst al op? En smaakt die nog steeds naar plastic of is het wel te doen
Zoiets ja, het blik was ongeveer zo hoog als een onderarmquote:
Waarom koopt iemand zoiets.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets ja, het blik was ongeveer zo hoog als een onderarm
Ik gedraag mij altijd heel netjes.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:38 schreef dud0r het volgende:
Ben ik weer.
Iedereen zich een beetje netjes gedragen?
Behalve @:ama
beagleballen?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook een apart product: hondenvleessnack
ik heb hier zwaar mijn twijfels bij jongedamequote:Op dinsdag 14 december 2021 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom koopt iemand zoiets.
[..]
Ik gedraag mij altijd heel netjes.
Ik heb mijn afwas gedaan en brownies gegeten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb hier zwaar mijn twijfels bij jongedame
Oh. Vind je andere vega producten wel oké?quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had die vorig jaar een keertje op toen ze die gratis weggaven bij de supermarkt omdat ze er niet vanaf kwamen. Dat ding was niet te hachelen
Omdat ze graag grote worsten hebben?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze graag grote worsten hebben?
huehue
Babi pangang is toch geen snackquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook een apart product: hondenvleessnack
Verschilt heel erg, meestal zijn de dingen die niet teveel op de vleesvariant er van willen lijken het lekkerst.quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Vind je andere vega producten wel oké?
Straks lekker een gemarineerd kippetje van de slagerquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks lekker een gemarineerd kippetje van de slager
Rottweilerribsquote:
dat is inderdaad wel braafquote:Op dinsdag 14 december 2021 16:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mijn afwas gedaan en brownies gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |