SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
Ik ga maar eens sporten. Gedragen jullie je een beetje hier
Alsof jij hier de baas bentquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:35 schreef dud0r het volgende:
goede TT
Ik ga maar eens sporten. Gedragen jullie je een beetje hier
Graaf een tunnel van je werk naar je huisquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:39 schreef Ama het volgende:
En ik moet denk door die hoerenregen naar huis.
ier geen hoerenregenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:39 schreef Ama het volgende:
En ik moet denk door die hoerenregen naar huis.
Dat klinkt echt als teringveel werk.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Graaf een tunnel van je werk naar je huis
quote:Toch volgende week al kerstvakantie basisscholen
De basisscholen gaan toch een week eerder dicht. Dat melden bronnen rond het kabinet. Dat betekent dat de kerstvakantie volgende week al begint. De deskundigen van het Outbreak managementteam hadden dit in overweging gegeven om de verspreiding van de omikronvariant tegen te gaan.
Vorige week lieten verschillende kabinetsleden nog weten dat het niet wenselijk was om de scholen eerder met kerstvakantie te laten gaan, omdat er door corona al leerachterstanden zijn. Minister Slob voor Basis- en Voortgezet Onderwijs benadrukte meerdere malen dat de inzet van het kabinet was om de scholen open te houden.
Maar vanwege omikron en de hoge besmettingscijfers heeft het kabinet nu toch besloten om de basisscholen drie in plaats van twee weken kerstvakantie te laten houden, tot maandag 10 januari. Minister De Jonge zei gisteren dat "je telkens moet handelen naar de situatie van dat moment." En die situatie is zeer zorgelijk, stelde hij.
https://nos.nl/artikel/24(...)akantie-basisscholen
Goh. Wie had dat gedacht.quote:
Een week langer al dat grut overalquote:
Kunnen opa en oma mooi oppassen die week.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Moeders op Twitter: 'JA WAAR LAAT IK ZE IK MOET WERKEN IK KAN NIET VOOR ZE ZORGEN.'
Moeders thuis: 'VANMIDDAG LEKKER LUNCHEN EN SHOPPEN EN KLEINE STERRE KAN LEKKER MEE, GEZELLIE!!~`12''
Lekker volgepropt met kortere openingstijdenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Supermarkt met kerst wordt weer leuk.
Lekker met de kids naar de supermarkt want voor de rest is aLlEs GeSlOtEnquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Supermarkt met kerst wordt weer leuk.
Ik ga weer om kwart voor 8 boodschappen doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker volgepropt met kortere openingstijden
En dan om 20.01 uur bij de kassa aankomen 'ja sorry mevrouw, de kassa's gaan om 8 uur op slot, u kunt niet meer afrekenen'quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga weer om kwart voor 8 boodschappen doen.
Gratissss boodschappen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan om 20.01 uur bij de kassa aankomen 'ja sorry mevrouw, de kassa's gaan om 8 uur op slot, u kunt niet meer afrekenen'
Elke dag blij mee, beste beslissing ooit. 10/10 can recommend.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef Ama het volgende:
Weer een reden dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb.
'zo werkt dat niet mevrouw, we zouden het erg op prijs stellen als u de boodschappen weer terug in de schappen zou willen leggen'quote:
Even overal aan likken en een hap uit nemen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'zo werkt dat niet mevrouw, we zouden het erg op prijs stellen als u de boodschappen weer terug in de schappen zou willen leggen'
Na acht uur mag je niet meer naar binnen. Als je al binnen bent mag je gewoon je boodschapjes doen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan om 20.01 uur bij de kassa aankomen 'ja sorry mevrouw, de kassa's gaan om 8 uur op slot, u kunt niet meer afrekenen'
En dan een winkelverbod een een rekening krijgen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even overal aan likken en een hap uit nemen.
Dat weet ik, probeerde gewoon een grapje te makenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Na acht uur mag je niet meer naar binnen. Als je al binnen bent mag je gewoon je boodschapjes doen.
Zou er geen carričre van makenquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik, probeerde gewoon een grapje te maken
Heb ik toch afgerekend en gegeten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan een winkelverbod een een rekening krijgen.
Nee heb mijn lolbroek ook niet aan vandaagquote:Op dinsdag 14 december 2021 13:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou er geen carričre van maken
In de was?quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heb mijn lolbroek ook niet aan vandaag
Profit.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik toch afgerekend en gegeten.
Met een beetje geluk staan er alleen maar van die pubertjes vakken te vullen die bang zijn om vrouwen aan te raken, dan wordt je in ieder geval niet naar de grond gewerkt en de winkel uitgeschopt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik toch afgerekend en gegeten.
Ja hangt te drogen op het droogrekquote:
Speciaal voor de droge humor?quote:
Ik doe het haast in mijn broek, maar die hangt aan het rek dus dat kan nietquote:
Ik las stokbroodquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week wordt het lekker fris.
Zo te zien wel droog, dus it's something.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Lekker de verwarming hoogquote:Op dinsdag 14 december 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |