Adverteerders wel en daar moet een commerciële zender het wel van hebben.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:37 schreef freaky40 het volgende:
Maar ik denk dat ze bij BB niet meer zozeer op de lineaire kijkcijfers letten anders maak je dit soort beslissingen niet.
Nee dat is niet meer leidend.quote:Op zondag 9 januari 2022 10:44 schreef Nemrut het volgende:
[..]
Adverteerders wel en daar moet een commerciële zender het wel van hebben.
Had ook niet verwacht dat er nog een tweede seizoen zou komen eerlijk gezegd.quote:
achtste*quote:Op zondag 9 januari 2022 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Had ook niet verwacht dat er nog een tweede seizoen zou komen eerlijk gezegd.
Het weekoverzicht op zaterdag terug.quote:Op zondag 9 januari 2022 08:41 schreef Nemrut het volgende:
Ik ben benieuwd of ze de programmering vanwege deze lage kijkcijfers nog gaan aanpassen. De liveshow bijv. weer op donderdagavond en de dagelijkse uitzendingen op een vroeger tijdstip in de vooravond.
4,2 was het marktaandeel van de liveshow Big Brother. Makers keken altijd naar het marktaandeel, weet niet of dat nog steeds zo is?quote:
En die cijfers komen deze week nog.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:02 schreef freaky40 het volgende:
Steeds minder aangezien er veel online/on demand wordt terug gekeken.
Goed dat te weten.quote:Op zondag 9 januari 2022 20:07 schreef freaky40 het volgende:
Vanaf morgen staan de uitgesteld kijken cijfers erbij. Morgen allereerst die van vorige week maandag: de start.
Dit zijn voor online/on demand gewoon goede cijfers. Vorig jaar dachten we dat ook, en zie hier weer een nieuw seizoen. Ik denk wel dat het niet meer op RTL 5 te zien gaat zijn maar wel op Videoland only.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |