Vreselijkquote:Op maandag 13 december 2021 23:08 schreef Koen66 het volgende:
ja
[..]
was zielig woensdagavond bij de dierenarts
Ah… sterkte Koen.quote:Op maandag 13 december 2021 23:08 schreef Koen66 het volgende:
ja
[..]
was zielig woensdagavond bij de dierenarts
Mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 13 december 2021 23:33 schreef drakin het volgende:
pizza en pittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ff pizza eten en gaan slapenSame shit, different day
SC hopper present
Dat deed ik gister, maar hmmm kersenquote:Op maandag 13 december 2021 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dacht ff pizza eten en gaan slapen
Da's inderdaad slecht voor het snoepgedrag, te weinig etenquote:Op maandag 13 december 2021 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat deed ik gister, maar hmmm kersen![]()
Niet meer zo weinig avondeten, ik ga teveel snoepen
quote:Op maandag 13 december 2021 23:33 schreef drakin het volgende:
pizza en pittenGeniet ervan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
He ga jij nou ook al weg?quote:
Nee dat was voor ieders medeleven met de caafquote:Op maandag 13 december 2021 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He ga jij nou ook al weg?Is de rum op?
Ook allemaal Sinterklaassnoep ineens in de aanbiedingquote:Op maandag 13 december 2021 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Afgelopen weekend ook teveel gesnoept, wonderlijk genoeg niet aangekomen vooralsnog
Nee hoor, vrij morgenquote:
Ik heb nog geen pepernoot of chocolade letter gehad dit jaarquote:Op maandag 13 december 2021 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook allemaal Sinterklaassnoep ineens in de aanbiedingEn dan heb ik nog vier zakken luxe-kruidnoten
Valt daar een touw aan vast te knopen dan?quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:10 schreef pullup het volgende:
Ik probeerde even het Coronatopic bij te lezen![]()
* pullup gaat op zoek naar een stuk touw
Het is een beetje een wappie centrale daaro op dit momentquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Valt daar een touw aan vast te knopen dan?
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:14 schreef pullup het volgende:
The lesser short-nosed fruit bat (Cynopterus brachyotis). It is a small bat that lives in South Asia and Southeast Asia. It occurs in many types of habitat, but most frequently in disturbed forest, including lower montane forest and tropical lowland rain forest, plus gardens, mangroves, and vegetation on beaches.
[ afbeelding ]
Niet op eten!!
Ik volg het meme-topic vanaf het begin.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:10 schreef pullup het volgende:
Ik probeerde even het Coronatopic bij te lezen![]()
* pullup gaat op zoek naar een stuk touw
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik volg het meme-topic vanaf het begin.
COR / Corona memmes topique deel 3
De laatste tijd zijn veel plaatjes slecht geėdit, totaal niet grappig, en vooral erg zuur.
Kijk ook naar de eerste delen. Er zitten een paar pareltjes tussen.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:44 schreef pullup het volgende:
[..]Die had ik nog nooit bezocht. Zal vanmiddag eens kijken
O ja hoor, maar ik blijf het een apart einde vinden. Maar oke, gewonnen alhoewel Mercedes het nog hogerop gaat zoeken met de klachten.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:43 schreef pullup het volgende:
[..]Al weer bijgekomen van de maxrace?
Dat wel, maar dat levert niks op, en de uitslag wordt sowieso niet veranderd.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O ja hoor, maar ik blijf het een apart einde vinden. Maar oke, gewonnen alhoewel Mercedes het nog hogerop gaat zoeken met de klachten.
Het lijkt mij ook wel zeer apart als dat idd nog verandert.quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat levert niks op, en de uitslag wordt sowieso niet veranderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2021 09:06 schreef D. het volgende:
Goedemorgen!
@:oma-nijnIk had me al schrap gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze kan nog net.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |