abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8224680
Ik hoor steeds vaker dat mensen zonder iets te eten de deur uitgaan
Dit gaat je na een paar uur toch echt opbreken, je verbruikt energie en zonder gegeten te hebben gaat je dit op een gegeven moment opbreken
Het is opmerkelijk dat zoveel mensen niet ontbijten omdat ze het zo vroeg op de ochtend, gewoon niet door hun strot kunnen krijgen
Ik ontbijt wel, maar meestal krijg ik niet meer dan 1 boterham door mijn strotje
Waarom zijn er zoveel mensen die niet ontbijten en wat is daar de exacte oorzaak van?
pi_8224715
meestal geen tijd eet wel op de fiets
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  zaterdag 1 februari 2003 @ 20:03:48 #3
45425 TdaClown
Clown terror!!
pi_8224776
Ik ontbijt ook nooit (alleen af en toe een bakkie cornflakes ofzo), en dat komt puur uit tijdgebrek .... moet 10 min. fietsen naar m'n werk en als ik dan om 09:00 moet beginnen sta ik vaak pas rond 8:15 op ofzo ... ff Fok! kijken, nieuws lezen, douchen en wegwezen
Being insane is not a disease, it's a way of life
pi_8224778
Ik ontbijt ook nooit ..eerste eten is vaak rond half 1 's middags...en soms zelfs 's avonds rond 6.

Oorzaak bij mij is dat ik geen ochtendmens ben en een half uur bezig ben met eten dan...en daar heb ik geen tijd voor (eerder opstaan is niks voor mij).
Heb afgelopen week 2 keer 's ochtends gegeten (rond 9 uur)...beviel niet echt...last van maag enzo.

pi_8224787
Geen tijd, geen zin, denken dat je daarvan afvalt, geld besparend.
pi_8224798
Ik denk haast.
Ik kan ook nooit ontbijten. Ik krijg echt geen hap door mijn keel, tot een uur of tien.
Maar dat komt denk ik omdat ik altijd wakker gemaakt wordt door mijn zoontje, hem dan ga verschonen en kleertjes aantrekken, dan zijn ontbijt klaarmaken en hem dat eventueel geven (igv van pap) dan mijn man wakker maken, zijn broodje smeren voor naar het werk... nog een keer of vier roepen dat het al zo en zo laat is... ondertussen ben ik alweer bezig met de was uitzoeken en andere huishoudelijke taken en kom er dan pas behoorlijk laat (10 uur meestal) achter dat mijn maag aan het knorren is.

Nu ben ik ook zwanger en krijg ik zodra ik ontbijt ruik meteen kotsneigingen dus ik moet er echt rustig voor gaan zitten en heel rustig gaan eten want anders komt het er met dezelfde rotgang weer uit.
Zal na mijn zwangerschap wel weer overgaan hoop ik.

pi_8224803
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 19:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen die niet ontbijten en wat is daar de exacte oorzaak van?
Tijdgebrek, gemakzucht of ze krijgen niets door hun keel in de ochtend.

Ik zelf eet als ontbijt een bakje muesli met wat melk. Prima te doen 's ochtends.
Bovendien is ontbijt gewoon belangrijk.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_8224811
nog even blijven liggen, en dan nog ff snooze drukken. en daarna haasten, geen tijd meer om te eten of eten te maken, haal wel wat
pi_8224882
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 19:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoor steeds vaker dat mensen zonder iets te eten de deur uitgaan
Dit gaat je na een paar uur toch echt opbreken, je verbruikt energie en zonder gegeten te hebben gaat je dit op een gegeven moment opbreken
Het is opmerkelijk dat zoveel mensen niet ontbijten omdat ze het zo vroeg op de ochtend, gewoon niet door hun strot kunnen krijgen
Ik ontbijt wel, maar meestal krijg ik niet meer dan 1 boterham door mijn strotje
Gisteren naar Marcoen geluisterd?
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  zaterdag 1 februari 2003 @ 20:11:13 #10
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_8224911
Heb bijna nooit honger 's morgens. Heb mezelf er wel eens op betrapt dat ik om 7 uur 's avonds nog niks had gegeten
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zaterdag 1 februari 2003 @ 20:13:46 #11
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8224960
Een echte man ontbijt met 2 mokken koffie, verder niets
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  zaterdag 1 februari 2003 @ 20:14:58 #12
21066 Potter
At your service
pi_8224989
Kost teveel tijd, ik blijf liever 15 min langer in bed.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_8225020
ik ontbijt altijd
  zaterdag 1 februari 2003 @ 20:18:41 #14
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_8225055
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 20:13 schreef kwib het volgende:
Een echte man ontbijt met 2 mokken koffie, verder niets
Op het werk zijn ze vast blij met jou nadat je op de wc bent geweest
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zaterdag 1 februari 2003 @ 20:20:30 #15
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8225089
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 20:18 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Op het werk zijn ze vast blij met jou nadat je op de wc bent geweest

Ik hoor ze nooit klagen

ik zie dat moment zelf ook eigenlijk meer als een bonus-pauze

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_8225121
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 20:09 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Gisteren naar Marcoen geluisterd?

Ja, jij weet tenminste wat goeie radio is !!!
  zaterdag 1 februari 2003 @ 20:24:04 #17
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8225140
Wanneer ik tijd over heb eet ik 's morgens wat en anders wordt het vaak niet eerder dan 's avonds. Indien ik 's morgens niet heb gegeten en het breekt me zo rond de middag op, dan maak ik me wel wat te eten klaar (of ik haal wat ).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8225308
2 uur na m'n onbijt heb ik al honger. ('t Is ook maar een broodje m'goed )
* Thundertje kan echt niet zonder.
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
  zaterdag 1 februari 2003 @ 21:38:52 #19
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_8226273
Aangezien ik om half 7 uit m'n nest rol om tegen half 9 op m'n werk te kunnen zijn.. heb ik weinig om in alle haast binnen 5 minuten m'n brood naar binnen te stampen. Da's niet relax. Kopje thee dan maar
En als om half 9 't pctje aangaat dan ontbijt ik met thee & een broodje. Gezellig op 't werk
(Un)masking for the greater good.
pi_8226303
Ik ontbijt s'ochtend nooit omdat:

Ik slecht wakker kan worden..
Ik niets naar binnen krijg als ik net wakker ben
Omdat ik vroeg lunch

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_8226475
Ik ontbijt zelden. Op school eet ik helemaal niks en ik kom pas op 17.00 uur thuis. Dan val ik meteen het snoep en brood aan
If you obey all the rules, you miss all the fun!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 1 februari 2003 @ 22:30:25 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8227347
Ik eet op mijn werk. Thee met een paar crackers (maar ik begin normaal gesproken ook al om half 8).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_8227348
Dan ben ik een uitzondering, ik ontbijt altijd met 4 goed belegde sneeën bruin brood + een grote mok met vruchtensap. Zonder dat val ik tegen twaalven neer.
pi_8227423
smorgens krijg ik echt alleen maar drinken naar binnen

geniaal dat drinkontbijt

zaterdag 1 februari 2003 @ 22:36:02 #25
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8227479
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 22:30 schreef postinggirl het volgende:
Dan ben ik een uitzondering, ik ontbijt altijd met 4 goed belegde sneeën bruin brood + een grote mok met vruchtensap. Zonder dat val ik tegen twaalven neer.
Niet iedereen heeft zo'n snelle verbranding.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')