Als ze over voetbal beginnen is dat voor mij meestal het moment dat ik ga zappenquote:
Vraag het me ook af. Volgens mij zondag een leuke wedstrijd en loting geweest voor Nationscup.quote:
En daarom heb ik geen moeite met de ''fout'' van ons Koningshuisquote:Op vrijdag 17 december 2021 21:00 schreef Scrummie het volgende:
Een groot deel van 'het volk' doet exact hetzelfde als de koning en zijn dochter.
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En daarom heb ik geen moeite met de ''fout'' van ons Koningshuis
Ja ik dus ook niet, ik hoop dat het een geweldig feest was voor die dame.quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En daarom heb ik geen moeite met de ''fout'' van ons Koningshuis
Wat kan mij het nou schelen hoe veel geld die mensen krijgen?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:02 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Van die minimaal 50.000.000 euro uitkering per jaar mogen ze zich wel iets meer van de regels aantrekken.
Van wie denk je dat ze dat geld krijgen ? van de tandenfee ?quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat kan mij het nou schelen hoe veel geld die mensen krijgen?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:06 schreef TLC het volgende:
Van wie denk je dat ze dat geld krijgen ? van de tandenfee ?
quote:Op vrijdag 17 december 2021 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
Als het Koningshuis vanaf morgen niet meer zal bestaan worden jij en ik er beiden niet rijker van hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |