kind ligt op bed dus kan nu niet langskomenquote:
ec ht nu hequote:Op maandag 13 december 2021 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je een tv of een eckte brandhaard
zitten eindelijk die blagen er nietquote:Op maandag 13 december 2021 20:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
kind ligt op bed dus kan nu niet langskomen
jammer weer inderdaadquote:Op maandag 13 december 2021 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
zitten eindelijk die blagen er niet
kun jij niet
al gebeld met KNOquote:Op maandag 13 december 2021 20:36 schreef ToT het volgende:
Oh jee, ligt er boven weer eentje volop te hoesten...
De instantie waar we vandaag waren, zouden contact met hem opnemen, maar hij was vandaag niet op kantoor. Morgen wel weer, dus proberen ze het dan weer. De artsen van die instantie willen graag weten wat zijn beweegredenen zijn om niet te opereren.quote:
Ik wil wel oppassen dan kan jij gaan.quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
De instantie waar we vandaag waren, zouden contact met hem opnemen, maar hij was vandaag niet op kantoor. Morgen wel weer, dus proberen ze het dan weer. De artsen van die instantie willen graag weten wat zijn beweegredenen zijn om niet te opereren.
Het geluid opnemen of evt mini filmen tijdens zo'n hoestbui?quote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
De instantie waar we vandaag waren, zouden contact met hem opnemen, maar hij was vandaag niet op kantoor. Morgen wel weer, dus proberen ze het dan weer. De artsen van die instantie willen graag weten wat zijn beweegredenen zijn om niet te opereren.
Het moet toch niet gekker worden???quote:Op maandag 13 december 2021 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
Het geluid opnemen of evt mini filmen tijdens zo'n hoestbui?
Misschien dat dat helpt ...quote:Op maandag 13 december 2021 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden???
Boeit hem niet: de hele nacht door door een dikke laag slijm heen moeten ademen om zo iets van zuurstof binnen te krijgen is minder erg dan af en toe een stokkende adem tijdens het snurken.quote:Op maandag 13 december 2021 20:43 schreef maily het volgende:
[..]
Het geluid opnemen of evt mini filmen tijdens zo'n hoestbui?
neuhquote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil wel oppassen dan kan jij gaan.
konijnenmansquote:
Ja hij schoot een standaard reeks vragen op me af, zoals of zijn eetlust verminderd was.quote:Op maandag 13 december 2021 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het moet toch niet gekker worden???
quote:Op maandag 13 december 2021 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent er weer.quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat hebben we jou gemist zeg,met je flauwe humor.Hoe gaat het met Muis?quote:
Je werd gemist.quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Het konijn is net op tijd vrij voor kerst![]()
Kreng.quote:Op maandag 13 december 2021 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Het konijn is net op tijd vrij voor kerst![]()
Liefffquote:Op maandag 13 december 2021 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat hebben we jou gemist zeg,met je flauwe humor.Hoe gaat het met Muis?
Fijn dat je er weer bent.quote:Op maandag 13 december 2021 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Liefff![]()
Ik heb het hier ook wel gemist, maar ook weer niet ergens. Heb de vrije tijd maar aan studeren spendeert.
Met muis gaat het wel prima buiten de nieuwe corona maatregelen.
quote:Op maandag 13 december 2021 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Verzin de titel van de nieuwe BLØF cd
quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT] Verzin de titel van de nieuwe BLØF cd
Niet moeilijk doen, ik moest een liedje zoeken.quote:
Die vond ik zo tof.quote:
Goeie SBE moet ook los.Ik lust wel eend op kerst.quote:
Ik zal het proberen :pquote:Op maandag 13 december 2021 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nie meer zo lang op vakantie gaan hoor!
gevuld of?quote:Op maandag 13 december 2021 21:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeie SBE moet ook los.Ik lust wel eend op kerst.
Ik hoop dat FF mij niet persoonlijk in bed wil vullen.quote:
Jij slaapt op de bank.quote:Op maandag 13 december 2021 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat FF mij niet persoonlijk in bed wil vullen.
quote:Op maandag 13 december 2021 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat FF mij niet persoonlijk in bed wil vullen.
In mijn schriftje staat dat hij een torenvalk volgt.quote:Op maandag 13 december 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch een echte @:Engine ui
Maar mijn parkiet komt in het midden en ook wat legoblokjess op de vloer.quote:
Wij vieren alles samen,laatst zijn bar mitswa nog.quote:Op maandag 13 december 2021 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaan jullie samen kerst vieren?
ook een uilen manquote:Op maandag 13 december 2021 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In mijn schriftje staat dat hij een torenvalk volgt.
is muis al zwangerquote:
quote:Op maandag 13 december 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch een echte @:Engine ui
jkbaarquote:Op maandag 13 december 2021 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je nu iedereen weg gejaagd?
Moet ik hem voor je maken?quote:
Als je dat wil doen want ik zit nu al te kuttenquote:Op maandag 13 december 2021 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik hem voor je maken?
ayoooo daar issie weerquote:
doe je best eens een beetje danquote:
Ontvoeren een optie?quote:
Hij is ook best wel groot. Als ik hem op avatar formaat maak dan lijkt het op een verzopen kat. Even aan ToT vragen.quote:Op maandag 13 december 2021 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Als je dat wil doen want ik zit nu al te kutten
quote:Op maandag 13 december 2021 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is ook best wel groot. Als ik hem op avatar formaat maak dan lijkt het op een verzopen kat. Even aan ToT vragen.
quote:
er blijft inderdaad niet veel van over als je hem kleiner maaktquote:Op maandag 13 december 2021 21:30 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Geen probleem. Bedankt voor de moeite
quote:Op maandag 13 december 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
er blijft inderdaad niet veel van over als je hem kleiner maakt[ afbeelding ]
De boel moet wel draaiende blijven.quote:
heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 13 december 2021 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De boel moet wel draaiende blijven.
Eerst money dan pas kleine konijntjesquote:Op maandag 13 december 2021 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor het al
harde werker deze man
dan is the money zo weer opquote:Op maandag 13 december 2021 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst money dan pas kleine konijntjes
Idd, lijkt op een verzopen katje. Tekst kan wel hersteld worden.quote:Op maandag 13 december 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
er blijft inderdaad niet veel van over als je hem kleiner maakt[ afbeelding ]
En ik wil geen kinderen in een wereld zonder Belgisch Limburgse F1 wereldkampioenquote:
zo technisch ben ik nietquote:Op maandag 13 december 2021 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, lijkt op een verzopen katje. Tekst kan wel hersteld worden.
en die is er nuquote:Op maandag 13 december 2021 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik wil geen kinderen in een wereld zonder Belgisch Limburgse F1 wereldkampioen
Eerste wat ik vannochtend heb gedaan is checken of hij wel echt kampioen was geworden, ik had het gevoel alsof het een droom wasquote:
het was zoooo mooiquote:Op maandag 13 december 2021 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste wat ik vannochtend heb gedaan is checken of hij wel echt kampioen was geworden, ik had het gevoel alsof het een droom was
Ik heb vandaag nog zeker tien keer geluisterd naar Toto Wolff....noo mikey no nooo mikeyquote:Op maandag 13 december 2021 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste wat ik vannochtend heb gedaan is checken of hij wel echt kampioen was geworden, ik had het gevoel alsof het een droom was
mikeyquote:Op maandag 13 december 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog zeker tien keer geluisterd naar Toto Wolff....noo mikey no nooo mikey![]()
Zelfs op Sky waren beetje pro maxquote:
Typeert meteen het hele jaar van The Most Blessed Team in Formule 1quote:Op maandag 13 december 2021 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog zeker tien keer geluisterd naar Toto Wolff....noo mikey no nooo mikey![]()
Pimp voor 6 maanden.quote:Op maandag 13 december 2021 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in
maar heb je een volledig abbo voor dat geld?
ik vond het echt bizar!!quote:Op maandag 13 december 2021 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Typeert meteen het hele jaar van The Most Blessed Team in Formule 1
30+quote:Op maandag 13 december 2021 21:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja toen ik zo oud was als engi en pia
Opzich vind ik dat nog niet zo vreemd. Het is eigenlijk raar dat ze teambazen uberhaupt de kans geven om commentaar te geven op dat moment.quote:Op maandag 13 december 2021 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
mikey
echt bizar
wie noemt de wedstrijdleiding Mikey
quote:Op maandag 13 december 2021 21:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
rechtsstreeksquote:Op maandag 13 december 2021 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Opzich vind ik dat nog niet zo vreemd. Het is eigenlijk raar dat ze teambazen uberhaupt de kans geven om commentaar te geven op dat moment.
Niks,ik betaal voor mijn aanwezigheid.Het abbo heeft die naam.quote:
pics van nu dan?quote:Op maandag 13 december 2021 21:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
En dat ook nog op tv uitzendenquote:Op maandag 13 december 2021 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
rechtsstreeks
met 1 druk op de knop
Ik moet er ook nog eentje zoeken.quote:Op maandag 13 december 2021 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet een kerst ui vinden
die GB is
ik denk dat ze er verstandig aan doen om die communicatie te beperkenquote:Op maandag 13 december 2021 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
En dat ook nog op tv uitzendenIk ben benieuwd of we dat volgend jaar nog terug zien. Dit gaat wel ver.
maar ik weet het gewoon niet snoesquote:Op maandag 13 december 2021 21:55 schreef suzi1 het volgende:
dat ik weer mag raden wat het is he greysie
Zal vast wel niet met Liberty media. Het gaat steeds meer richting Nascar toestanden sinds zij aa nhet roer staanquote:Op maandag 13 december 2021 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze er verstandig aan doen om die communicatie te beperken
niet alle veranderingen zijn goed inderdaadquote:Op maandag 13 december 2021 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal vast wel niet met Liberty media. Het gaat steeds meer richting Nascar toestanden sinds zij aa nhet roer staan
ik weet het gewoon niequote:Op maandag 13 december 2021 21:56 schreef suzi1 het volgende:
bedenk iets en ik zoek en maak evt als ik kan
mannenquote:Op maandag 13 december 2021 21:59 schreef suzi1 het volgende:
wie zijn jouw favies in bones en greys?
ik zou eigenlijk Jake een kerstmust op moeten zettenquote:
de hond snoesquote:
Ik heb altijd een pak shag liggen als back upquote:Op maandag 13 december 2021 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles is hier op![]()
vergeten te halen
een goed moment om te stoppenquote:Op maandag 13 december 2021 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb altijd een pak shag liggen als back up
2022quote:
quote:Op maandag 13 december 2021 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles is hier op![]()
vergeten te halen
truste MrsLquote:Op maandag 13 december 2021 22:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Tijd om de oogjes te sluiten![]()
![]()
Weltrusten!![]()
Sweet dreamsquote:Op maandag 13 december 2021 22:23 schreef Mrsloveable het volgende:
![]()
Weltrusten!![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 13 december 2021 22:23 schreef Mrsloveable het volgende:
![]()
Weltrusten!![]()
ben je helemaal in samson en gert sfeer?quote:Op maandag 13 december 2021 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
hey waar is de limonade
worst worst alles is worst
Nee, toen je zei dat alles op was moest ik gelijk aan dat liedje denkenquote:Op maandag 13 december 2021 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je helemaal in samson en gert sfeer?
Dan hoef ik niet in te schakelen bij de grote 'kom we gaan ons een uur lang gezamelijk masturberen op Max' showquote:
jeugd traumaquote:Op maandag 13 december 2021 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, toen je zei dat alles op was moest ik gelijk aan dat liedje denken
Bobby D kan ik handelenquote:Op maandag 13 december 2021 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet in te schakelen bij de grote 'kom we gaan ons een uur lang gezamelijk masturberen op Max' show
Toen was mijn jeugd al over.quote:
Hema is ietsje jongerquote:Op maandag 13 december 2021 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen was mijn jeugd al over.
Kijk,dit heb ik dus gemist.quote:Op maandag 13 december 2021 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet in te schakelen bij de grote 'kom we gaan ons een uur lang gezamelijk masturberen op Max' show
Robbie heeft nog iets verstand van zaken, de rest brabbelt wat meequote:Op maandag 13 december 2021 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bobby D kan ik handelen
de rest
neuhhh
Tom is echtquote:Op maandag 13 december 2021 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Robbie heeft nog iets verstand van zaken, de rest brabbelt wat mee
Nooit de Berenboot meegemaakt.quote:
En nog steeds vind ik Tim te hyper, geef mij dan maar liever Brundellquote:Op maandag 13 december 2021 22:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom is echt![]()
Tim is leuker
rustiger
die komt nooit in NLquote:Op maandag 13 december 2021 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nog steeds vind ik Tim te hyper, geef mij dan maar liever Brundell
Dan mag van mij wel, ik ga toch nooit meer naar Olav luisteren. Die maakt me veel te veel fouten per wedstrijd. Crofty maakt er mij al teveel en die maakt er evenveel in een decenia dan Olav tijdens 1 race van 1,5 uurquote:Op maandag 13 december 2021 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die komt nooit in NL
ik heb nog een kleine hoop dat Olav voor F1tv commentaar gaat geven(nederlands)
Die vaart in Rotterdam als restaurant, daarop gebaseerdquote:Op maandag 13 december 2021 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nooit de Berenboot meegemaakt.
ik hou het zelf wel in de gatenquote:Op maandag 13 december 2021 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan mag van mij wel, ik ga toch nooit meer naar Olav luisteren. Die maakt me veel te veel fouten per wedstrijd. Crofty maakt er mij al teveel en die maakt er evenveel in een decenia dan Olav tijdens 1 race van 1,5 uur
Wij kennen.quote:
Van welk jaar ben jij dan?quote:Op maandag 13 december 2021 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
De Bereboot is ver voor mijn tijd maar toch ken ik het, want ik had een zitje met plaatjes van de Berenboot
quote:
Gaaf.quote:
Sovjet-Unie zo goed als bijna opgegevenquote:Op maandag 13 december 2021 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van welk jaar ben jij dan?
Ik heb alleen die ene GP op de Nurnburg gezien via F1tv omdat ik geen zin had om een goede stream van Sky te vinden en eigenlijk ook een beetje te laat was daarvoor.quote:Op maandag 13 december 2021 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou het zelf wel in de gaten
ik hou van die emotie van olav
quote:Op maandag 13 december 2021 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sovjet-Unie zo goed als bijna opgegeven
Zou het?quote:Op maandag 13 december 2021 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien begin ik eens oud en wijs te worden
Was je in het Tuinhuisje?quote:Op maandag 13 december 2021 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien begin ik eens oud en wijs te worden
Lekker slipe.quote:
Waar blijft mijn uitnodiging? * SBE woosboest.quote:
Ik zeg maar even niets.quote:
Heb je je weer misdragen in het tuinhuisje afgelopen weekend?quote:
Meteen naar haags in zijn DM's geslide met die lijnk zekerquote:Op maandag 13 december 2021 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
Perfect dus voor een keiharde sm-orgie
Dat is een vraag?quote:Op maandag 13 december 2021 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je je weer misdragen in het tuinhuisje afgelopen weekend?
Meer andersom, hij is de echte kennerquote:Op maandag 13 december 2021 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meteen naar haags in zijn DM's geslide met die lijnk zeker
Het verklaard wel de enorme verwondingen die haags me vanmorgen door stuurdequote:
Wanneer heeft hij geboeklt voor de volgende SM party?quote:Op maandag 13 december 2021 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Meer andersom, hij is de echte kenner
GVD hij heeft het verhaal vd hete kolen verteld.quote:Op maandag 13 december 2021 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het verklaard wel de enorme verwondingen die haags me vanmorgen door stuurde
30 februariquote:Op maandag 13 december 2021 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij geboeklt voor de volgende SM party?
Jazekerquote:Op maandag 13 december 2021 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GVD hij heeft het verhaal vd hete kolen verteld.
Ik ben er nog maar mijn gedachten zijn wat afwezig.quote:Op maandag 13 december 2021 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
Kil ik daarmee echt het topic voor vandaag
Je bent in love.quote:Op maandag 13 december 2021 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er nog maar mijn gedachten zijn wat afwezig.
Ik weet niet eens meer wat he is.quote:
Waar zijn je gedachten dan?quote:Op maandag 13 december 2021 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er nog maar mijn gedachten zijn wat afwezig.
Ik zit een beetje in de knoop waar ik uit moet zien te komen.quote:
Sterkte!quote:Op maandag 13 december 2021 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in de knoop waar ik uit moet zien te komen.
Dank je. Niet echt aan iets gerelateerd. Meer alles bij elkaar.quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterkte!
Privé of werk gerelateerd?
Ah oké. Hoop dat je er beetje snel uitkomt danquote:Op dinsdag 14 december 2021 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je. Niet echt aan iets gerelateerd. Meer alles bij elkaar.
Ik ben en blijf je .....quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je. Niet echt aan iets gerelateerd. Meer alles bij elkaar.
Ik vind het zo klote voor Stoorquote:
Druk. Moe. Verder wel oké.quote:
Daily mailyquote:
Bijna vrij of geen vakantie meer?quote:Op dinsdag 14 december 2021 07:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Druk. Moe. Verder wel oké.
[..]
Daily maily
Tussen kerst en oud en nieuwquote:Op dinsdag 14 december 2021 07:30 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Bijna vrij of geen vakantie meer?
Hey kerel.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2021 08:12 schreef DerRabbit het volgende:
GG is ook al hier, word alleen maar mooiere SC dit
Ik heb al bijna anderhalve kan op denk ikquote:Op dinsdag 14 december 2021 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeker, het eerste bakkie is al bijna op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |