SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Eindelijk witte rook: het regeerakkoord van Rutte IV is rond
Na 271 dagen van slepende onderhandelingen is het regeerakkoord af. Daarmee is een nieuw kabinet aanstaande: VVD, CDA, D66 en ChristenUnie hebben een principedeal.
beter kijken.quote:Op maandag 13 december 2021 20:22 schreef dud0r het volgende:
heb die dikzak de hele dag nog niet gezien
heeft ze ook weer eens haar pleziertje gehadquote:Op maandag 13 december 2021 20:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
beter kijken.
was net op tijd weg bij z'n vrouw.
Lotus komt met een nieuwe jaquote:
En hopelijk geen vieze sokkenquote:Op maandag 13 december 2021 20:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
heeft ze ook weer eens haar pleziertje gehad
Gaan ze morgen toch pas besluiten?quote:Op maandag 13 december 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
O god, de kerstvakantie begint een week eerder. Daar gaat de rust.
je hebt toch geen kinderen?quote:Op maandag 13 december 2021 20:25 schreef CherryLips het volgende:
O god, de kerstvakantie begint een week eerder. Daar gaat de rust.
quote:
je moet ook niet vlak voor 20.00 gaanquote:Op maandag 13 december 2021 20:28 schreef CherryLips het volgende:
En ik kon niet naar die chocolade bitterballen kijken omdat ik moest opbokken uit de AH.
en wat heeft dat voor effect op je woning?quote:Op maandag 13 december 2021 20:28 schreef mschol het volgende:
fijn... VVe meldt dat volgens notaris de tenaamstelling anders is
maar mn akte van levering en koopakte kloppen gewoon
De Edele Courant?quote:Op maandag 13 december 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, de lokale krant doet alsof het al vaststaat.
gedoe om naamplaatje..quote:Op maandag 13 december 2021 20:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
en wat heeft dat voor effect op je woning?
man man manquote:
Je had moeten protesteren en gillen en roepen en zeggen dat je de winkel niet zou verlaten voordat je de chocoladebitterballen hadquote:Op maandag 13 december 2021 20:28 schreef CherryLips het volgende:
En ik kon niet naar die chocolade bitterballen kijken omdat ik moest opbokken uit de AH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |