Wat is er oprecht aan? Je vindt dat ze hem bemoedert, dus je hebt je mening al gevormd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je verwijst naar Benny, maar wat is jou mening over het gedrag van deze user? Oprechte vraag.
Dat had je toch al gevraagd? Waarom hier nu weer?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je verwijst naar Benny, maar wat is jou mening over het gedrag van deze user? Oprechte vraag.
Iedereen mag het toch weten wat jou mening is. Proef ik een geagiteerde reactie?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had je toch al gevraagd? Waarom hier nu weer?
Wat ik er van vind weet Mario en de andere mods. Voel mij niet geroepen het er hier verder over te hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen mag het toch weten wat jou mening is. Proef ik een geagiteerde reactie?
Het geklaag duurt al 3 RLS, dus het is niet van vandaag of gisteren. Verder zal ik aan je gehoor voldoen en het met rust laten en afwachten waar het zal eindigen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik er van vind weet Mario en de andere mods. Voel mij niet geroepen het er hier verder over te hebben.
We zijn hier niet om iemand aan de schandpaal te hangen.
Vind ook wel dat er genoeg geklaagd is over dit onderwerp.
Benny spreekt namens alle mods hier als hij zegt dat er aan gewerkt wordt.
Dat zegt John de Mol ookquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik er van vind weet Mario en de andere mods. Voel mij niet geroepen het er hier verder over te hebben.
We zijn hier niet om iemand aan de schandpaal te hangen.
Vind ook wel dat er genoeg geklaagd is over dit onderwerp.
Benny spreekt namens alle mods hier als hij zegt dat er aan gewerkt wordt.
John de Mol heeft gezegd dat @Benny namens alle mods spreekt?quote:
Ik geef je een advies. Zet bepaalde personen op block. Ik kan je vertellen, dat werkt verhelderend..quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
jij komt ook altijd om te rellen
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geef je een advies. Zet bepaalde personen op block. Ik kan je vertellen, dat werkt verhelderend..
Nee, dat gaat niet 😉quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:47 schreef -sabine- het volgende:
Oprechte vraag: kun je jezelf blokken?
quote:Op zondag 23 januari 2022 19:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Even een vraag. Hoeveel accounts mag je hebben op Fok en wat gebeurt er als een bepaalde user een ban krijgt en deze post dan met één van zijn/haar accounts die niet geblokt is, wat gebeurt er dan?
Same eigenlijk. Rinardo maakt al tijden, ook vorig jaar, streamverslagen. Dat het dan van Fok! gejat wordt, kan hij ook niks aan doen.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:38 schreef Harry het volgende:
Ik lees bij het Topic Streamverslagen van @:Rinardo de volgende quote:
"Na een vraag van de MOD of ik dit wel zelf geschreven had, wilde ik het eerst verwijderen, maar vond dat ook wel kinderachtig van mezelf, dus bij deze laat ik het staan. Is wel Mn laatste schrijven in dit gedeelte, hou niet van beschuldigingen op dit gebied."
Heeft Rinardo al oprechte excuses ontvangen, want Stream- verslaggevers zijn goud waard!
Geband ben je om een reden. Een account gebruiken om zo toch te posten is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Even een vraag. Hoeveel accounts mag je hebben op Fok en wat gebeurt er als een bepaalde user een ban krijgt en deze post dan met één van zijn/haar accounts die niet geblokt is, wat gebeurt er dan?
Dit heb ik gemist. Ga ik even nachecken.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:38 schreef Harry het volgende:
Ik lees bij het Topic Streamverslagen van @:Rinardo de volgende quote:
"Na een vraag van de MOD of ik dit wel zelf geschreven had, wilde ik het eerst verwijderen, maar vond dat ook wel kinderachtig van mezelf, dus bij deze laat ik het staan. Is wel Mn laatste schrijven in dit gedeelte, hou niet van beschuldigingen op dit gebied."
Heeft Rinardo al oprechte excuses ontvangen, want Stream- verslaggevers zijn goud waard!
Jij schrijft al langer dan dat deze BB 2022 in de lucht is en jouw streamverslag is dus duidelijk geleend en op een ander forom of FB geplaatst zonder de schrijver en bron erbij de vermelden: rinardo, forum Fok. Begrijp heel goed dat je gekwetst bent. Had er nou maar een soort stempel op het streamverslag gestaan, rinardo, forum Fok.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:11 schreef rinardo het volgende:
Na een vraag van de MOD of ik dit wel zelf geschreven had, wilde ik het eerst verwijderen, maar vond dat ook wel kinderachtig van mezelf, dus bij deze laat ik het staan. Is wel Mn laatste schrijven in dit gedeelte, hou niet van beschuldigingen op dit gebied.
De bewoners worden wakker 8.30 uur, wanneer Kristof de slaapkamerdeur van de groene kamer open doet ziet hij direct een grote witte wand. Deze wand staat van voor naar achter door het midden van het huis geplaatst. Ook ziet hij een luik in de scheidingsmuur
De groene kamer heeft toegang tot het loungegedeelte bij het beeldscherm, de gouden kamer heeft toegang tot de zithoekjes De wand loopt door tot achter in de tuin, ook de tuin is opgedeeld in twee gedeeltes. De groene slaapkamer heeft toegang tot het rechter gedeelte van de tuin. De gouden slaapkamer tot het linker gedeelte, waar de hottub staat.
De groene kamer kan niet meer bij de luxe keuken, douches en toiletten en daarom kunnen zij gebruik maken van de wc douche en kooktoestel in de voorraadkamer. De dames roepen daar hangt wel een heftige camera in. In de voorraadkamer staan ingrediënten om zeep, shampoo en dergelijke te maken. De gouden slaapkamer heeft toegang tot de gebruikelijke douches en toiletten. Eveline en Vera ontdekken dat ze geen warm water hebben in de voorraadkamer. De dagboekkamer is voor beide kanten bereikbaar. Ze ontdekken dat de klok is afgeplakt, ze hebben dus geen besef van tijd meer.
Buiten in de tuin vindt Vera kisten met eten.
In de kisten zitten boontjes, varkenshaas en noodles. Ook staat er een pot met een dobbelsteen aan beide kanten van de muur. In het tuin van “team goud” ligt hetzelfde.
Kristof peter Vera Eveline Nawel julio groene slk
Dimitri Tobias Salar Hanne Leroy Grace nouchine gouden slk
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
(Foto's van meerdere personen uit het forum)
!!!!!quote:Op zondag 23 januari 2022 20:06 schreef Benny het volgende:
Dit heb ik gemist. Ga ik even nachecken.
Maar laat het duidelijk zijn dat we streamverslagen enorm kunnen waarderen
Ok bedankt voor je antwoord, dan weet ik voldoendequote:Op zondag 23 januari 2022 20:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Geband ben je om een reden. Een account gebruiken om zo toch te posten is natuurlijk niet de bedoeling.
[..]
Dit heb ik gemist. Ga ik even nachecken.
Maar laat het duidelijk zijn dat we streamverslagen enorm kunnen waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |