abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203639469
Het is trouwens toch niet zo heel lastig om de dag van de uitzending even geen spoiler in de TT te zetten?
pi_203639480
weet je, ik ben dat hele gezeik in cos ondertussen meer dan beu.
de ene keer wordt D. gevraagd iets aan te passen van de titel en de andere keer moet hij zich er niet mee bemoeien.

verder ben ik het met nog heel veel meer niet eens.
dikke vinger emee
  zondag 13 februari 2022 @ 00:23:44 #203
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203639545
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 00:13 schreef suzi1 het volgende:
weet je, ik ben dat hele gezeik in cos ondertussen meer dan beu.
de ene keer wordt D. gevraagd iets aan te passen van de titel en de andere keer moet hij zich er niet mee bemoeien.

verder ben ik het met nog heel veel meer niet eens.
dikke vinger emee
D. paste de titel zelf al aan, waardoor er commotie bestond door een persoon, die vervolgens tekeer ging als een malle, terwijl diezelfde user het volgende topic kaapte binnen de afgesproken 2min. Vervolgens druipt diezelfde persoon af na 10 minuten en een verdeelde cos achterlatende. Daar gaat het al mis. D. treft eigenlijk in dit hele verhaal geen blaam, maar ik vind persoonlijk, dat de moderatie die hoort bij BB er veel dichter op hoort te zitten. De angel van het verhaal eruit pikken. De feedback is ervoor om de mods daar op te wijzen, dat er vervolgens niet gereageerd gaat worden en het arrogant naast zich neerlegt is een tweede.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_203639636
Blijft lastig, spoilers, zeker met uitgesteld kijken. Eigenlijk kun je daar niet goed rekening mee houden. Het is net als een sportwedstrijd, als je het niet wilt weten, moet je zelf maar bewust niet op plekken kijken waar je het zou kunnen zien.

Voor spoilers buiten de live uitzending om is het wel vrij logisch. En ook lastig soms. Op dit moment staat er een redelijke spoiler in de TT. Maar ja, gezien het tijdstip is er geen mod om er naar te kijken.
pi_203639643
ja ik zag capu 'door het lint gaan'. allemaal lekker kinderachtig.zeker gezien zn eigen gedrag
de moderatie in bb is verder ook voor de helft van lik me vestje. een mod die het hele programma kut vindt (ja dot jij) en dat regelmatig laat merken. ook lijkt het er vaak op dat ze amper de boel volgt.
je ziet haar hier tot meerdere malen toe zich er makkelijk van af te maken. laat een ander antwoorden of antw met een wedervraag, of gwn niet.

en als het dan anderehalve cos gaat over dat soort gewauwel dan vraag ik of er 3/4 verwijderd kan worden, maar tot mijn grote verbazing (alhoewel..) wordt dat bericht verwijderd.
dus nogmaals bij deze, ik hoop dat benny dat heeft gedaan. van een ander zou ik het niet accepteren.
  zondag 13 februari 2022 @ 00:49:05 #206
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203639773
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 00:35 schreef suzi1 het volgende:
ja ik zag capu 'door het lint gaan'. allemaal lekker kinderachtig.zeker gezien zn eigen gedrag
de moderatie in bb is verder ook voor de helft van lik me vestje. een mod die het hele programma kut vindt (ja dot jij) en dat regelmatig laat merken. ook lijkt het er vaak op dat ze amper de boel volgt.
je ziet haar hier tot meerdere malen toe zich er makkelijk van af te maken. laat een ander antwoorden of antw met een wedervraag, of gwn niet.

en als het dan anderehalve cos gaat over dat soort gewauwel dan vraag ik of er 3/4 verwijderd kan worden, maar tot mijn grote verbazing (alhoewel..) wordt dat bericht verwijderd.
dus nogmaals bij deze, ik hoop dat benny dat heeft gedaan. van een ander zou ik het niet accepteren.
Het was juist Dot, die meteen een duidelijke stelling gaf naar D. toe en dat siert haar. Benny daartegen had weer een compleet andere mening. Als de moderatie al niet op één lijn ligt, hoe wil je de users dan op één lijn krijgen. Daar gaat het mis.
pi_203639786
daarom gwn benny en lavender als mod.
helaas heeft lavender teveel ander gezeik.
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 07:24:28 #208
388664 crew  Dotteke
pi_203640582
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 21:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik stel wat voor, dat alleen de mods van het onderdeel BB zich bemoeien met hetgeen wat daar gebeurd en dat bezoekende mods zich als gast opstellen en niet als leidinggevende van dat onderdeel. Wie kan zich hierin vinden?
Zo hoort het eigenlijk ook te gaan. Als er geen mod aanwezig is en het loopt uit de hand dan mag een gast mod altijd ingrijpen.
Als iemand vraagt aan een gast mod of de TT aangepast kan worden als daar een foute in staat is ook niet zo erg wat mij betreft.
IK had in eerste instantie de TT niet gezien omdat ik bezig was de foto's in de OP aan te passen. Toen ik in het topic kwam was het al de exit is 'bekend'

De regel is om niet te spoileren als de uitzending nog niet op tv is geweest.
ALs je elders gaat kijken wordt het al overal gelijk benoemd, waarom zal er dan hier een dag gewacht moeten worden.
Maar goed dat is mijn mening die ik de vorige keer ook al had gegeven.

quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Men vraagt om de feedback te gebruiken om indirect met argumenten te komen, om er vervolgens niet op te reageren. Is dit de nieuwe manier van benadering van de user?
IK had mijn antwoord al gegeven en lag op tijd in bed. :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 07:28:22 #209
388664 crew  Dotteke
pi_203640590
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 00:35 schreef suzi1 het volgende:

En je hoeft een programma ook niet goed te vinden om te modden
Ik doe meer dan jij denkt en ziet.
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 07:30:23 #210
388664 crew  Dotteke
pi_203640593
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 00:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijft lastig, spoilers, zeker met uitgesteld kijken. Eigenlijk kun je daar niet goed rekening mee houden. Het is net als een sportwedstrijd, als je het niet wilt weten, moet je zelf maar bewust niet op plekken kijken waar je het zou kunnen zien.

Voor spoilers buiten de live uitzending om is het wel vrij logisch. En ook lastig soms. Op dit moment staat er een redelijke spoiler in de TT. Maar ja, gezien het tijdstip is er geen mod om er naar te kijken.
^O^
Dat is dus ook lastig, De een kijkt live, de ander de volgende dag of als je een man/vrouw in het weekend thuis hebt zitten die het niets aan vindt misschien pas na het weekend.
Aan de ene kant willen users graag dat snel de foto's in de OP aangepast worden, maar over een TT wordt dan weer moeilijk gedaan.
  zondag 13 februari 2022 @ 07:53:07 #211
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_203640660
Goedemorgen Dotteke, is mogelijk dat je vijf lege edit posten weg haalt uit topic: Wie is jouw favoriete bewoner?, een kale bedoening zo. ;)

Koos1958 in BB / Wie is jouw favoriete bewoner?
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 07:59:07 #212
388664 crew  Dotteke
pi_203640669
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 07:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
Goedemorgen Dotteke, is mogelijk dat je vijf lege edit posten weg haalt uit topic: Wie is jouw favoriete bewoner?, een kale bedoening zo. ;)

Koos1958 in BB / Wie is jouw favoriete bewoner?
Morguh Tuinfluitert,
Dank je voor het melden, ^O^ gedaan
  zondag 13 februari 2022 @ 08:05:49 #213
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_203640687
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Tuinfluitert,
Dank je voor het melden, ^O^ gedaan
Dank je wel Dotteke, fijne dag!
  zondag 13 februari 2022 @ 11:49:02 #214
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203642846
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo hoort het eigenlijk ook te gaan. Als er geen mod aanwezig is en het loopt uit de hand dan mag een gast mod altijd ingrijpen.
Als iemand vraagt aan een gast mod of de TT aangepast kan worden als daar een foute in staat is ook niet zo erg wat mij betreft.
IK had in eerste instantie de TT niet gezien omdat ik bezig was de foto's in de OP aan te passen. Toen ik in het topic kwam was het al de exit is 'bekend'

De regel is om niet te spoileren als de uitzending nog niet op tv is geweest.
ALs je elders gaat kijken wordt het al overal gelijk benoemd, waarom zal er dan hier een dag gewacht moeten worden.
Maar goed dat is mijn mening die ik de vorige keer ook al had gegeven.
[..]
IK had mijn antwoord al gegeven en lag op tijd in bed. :P
Er was gisteravond niets aan de hand, voordat D. zich uit het niets geroepen voelde om de TT binnen no time aan te passen, terwijl daar geen reden voor was(althans vanuit het oogpunt van 90% van de users). Je merkte het ook aan de reacties van het merendeel van de users, toen was het hek van de dam, terwijl dat eigenlijk onnodig was. Ook als mod kun je het niet altijd goed doen, dat weet ik, maar dit ging een stapje te ver. Dat vervolgens de user, die als het ware als een bezetene doordraaide en helemaal uit zijn plaat ging en toen binnen 10 minuten aftaaide en de cos achterliet in een slacht veld is een tweede discussie. Dat is een taak voor jullie. De persoon gaf in een eerder stadium in de avond al aan, dat wanneer dat of dat zou gebeuren hij helemaal uit zijn plaat zou gaan, wat dus ook geschiede. Bij voorkennis had het misschien voorkomen kunnen worden. Ik snap natuurlijk ook, dat jullie niet overal 24/7 aanwezig kunnen zijn en dat het op vrijwillige basis is. Maar dit had misschien voorkomen kunnen worden. Misschien een les voor de volgende keer? Verder sierde het jou Dotteke, dat je meteen toegaf, dat het geen spoiler was. Zo behoort een goede scheids te reageren en daarvoor mijn complimenten. Verder heb ik er genoeg over gezegd en laat het hier ook bij. Weer een nieuwe dag ;)
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 12:00:53 #215
388664 crew  Dotteke
pi_203643085
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 11:49 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Er was gisteravond niets aan de hand, voordat D. zich uit het niets geroepen voelde om de TT binnen no time aan te passen, terwijl daar geen reden voor was(althans vanuit het oogpunt van 90% van de users). Je merkte het ook aan de reacties van het merendeel van de users, toen was het hek van de dam, terwijl dat eigenlijk onnodig was. Ook als mod kun je het niet altijd goed doen, dat weet ik, maar dit ging een stapje te ver. Dat vervolgens de user, die als het ware als een bezetene doordraaide en helemaal uit zijn plaat ging en toen binnen 10 minuten aftaaide en de cos achterliet in een slacht veld is een tweede discussie. Dat is een taak voor jullie. De persoon gaf in een eerder stadium in de avond al aan, dat wanneer dat of dat zou gebeuren hij helemaal uit zijn plaat zou gaan, wat dus ook geschiede. Bij voorkennis had het misschien voorkomen kunnen worden. Ik snap natuurlijk ook, dat jullie niet overal 24/7 aanwezig kunnen zijn en dat het op vrijwillige basis is. Maar dit had misschien voorkomen kunnen worden. Misschien een les voor de volgende keer? Verder sierde het jou Dotteke, dat je meteen toegaf, dat het geen spoiler was. Zo behoort een goede scheids te reageren en daarvoor mijn complimenten. Verder heb ik er genoeg over gezegd en laat het hier ook bij. Weer een nieuwe dag ;)
Dank je wel Utopia2.0.

We kunnen inderdaad niet alles zien 24/7 Ik heb gisteren al heel veel post verwijderd.
Ook al posten wij niet mee, of op dat moment de streams niet aan gebeuren er toch wel dingen door ons.
Ik had er niet van meegekregen omdat ik ondertussen bezig was de OP aan te passen en zat het later.

Het zal ook al schelen als niet iedereen er gelijk op af vliegt, zet een TR en we zien het en kunnen dan inspelen.

Soms heb ik een bericht verwijderd en dan komen er nog drie, vier of meer gequote posten die dan ook weer verwijderd moeten worden.

Persoonlijk ben ik niet zo van een user of een collega mod aan te spreken in het openbaar. Ik ga liever via DM even naar de bewuste persoon om iets op te lossen. Vaak is dat wel voldoende.

Ik heb het verhaal over wel of niet spoileren van de live uitzending mee naar achteren genomen en in overleg is besloten dat wat op tv geweest is in de TT mag, dus ook van de live uitzending.

Hopelijk is het zo duidelijk voor iedereen!
  zondag 13 februari 2022 @ 12:48:37 #216
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203644064
Hoe kan je die bewegende animaties van giphy hier gebruiken in een bericht???
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_203644125
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 12:48 schreef Ireth het volgende:
Via image... Zoals je ook screens hots toevoegt.
pi_203644136
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 12:48 schreef Ireth het volgende:
Rechtermuisknop op de afbeelding > Afbeeldings-url kopiëren > en op Fok! tussen [IMG]-tags plaatsen, dus:
[img ]Hier link plaatsen[/img]
  zondag 13 februari 2022 @ 12:55:26 #219
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203644209
[quote]2s.gif Op zondag 13 februari 2022 12:52 schreef Benny het volgende:

[..]
Rechtermuisknop op de afbeelding > Afbeeldings-url kopiëren > en op Fok! tussen [IMG]-tags plaatsen, dus:
[ code verwijderd ]

[/quote]

Zit mobiel, dus geen Rechtermuisknop. Iets toevoegen via die img knop ken ik, maar ik krijg geen url eindigend op gif ofzo??

Ff proberen...
[img]https://giphy.com/gifs/SBS6-lol-dino-vallen-H6bfaRHZ2MIfVfkNNx[/img]

zondag 13 februari 2022 @ 12:57:37 #220
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203644298
Ja heb hem!! ^O^ thanks! ^O^
pi_203651471
@Benny @Dotteke, graag even aandacht voor CoS op dit moment .. ranzige teksten van Mario, en op de man spelen van een gebruiker als iemand daar commentaar op heeft.. allemaal erg overbodig.
  zondag 13 februari 2022 @ 21:59:28 #222
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_203651939
De COS was even geen zak aan, er was tijd zat voor een "uitje" .. elke keer dat melden van een mini ruzie is echt niet nodig :{
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 22:08:58 #223
388664 crew  Dotteke
pi_203652112
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Benny @:Dotteke, graag even aandacht voor CoS op dit moment .. ranzige teksten van Mario, en op de man spelen van een gebruiker als iemand daar commentaar op heeft.. allemaal erg overbodig.
Thnx Li0n.
pi_203689613
Iets helemaal anders van vraag.
Kan iemand mij helpen aub en uitleggen waar ik die veelbesproken cos kan vinden op deze site aub.
Ik vind dit nergens terug .
En een 2de vraag is: bij de streamverslagen staan de afbeeldingen fotos bedoel ik van big brother in de vorm van een link maar ik kan geen enkele link openen. Er staat op dat de verbinding niet privé is en moet opletten voor cybercriminelen.
Kan iemand me met die 2 vragen helpen aub ik weet niet waar ik het anders nog kan vragen.
Dank u fijne dag.
pi_203691713
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 14:02 schreef Bigbrotherfan2022 het volgende:
Kan iemand mij helpen aub en uitleggen waar ik die veelbesproken cos kan vinden op deze site aub.
Big Brother 2022 COS staat momenteel bovenaan in de "open topics".

Je 2e vraag kan ik zo niet beantwoorden, misschien iemand anders wel.
  Moderator woensdag 16 februari 2022 @ 16:55:58 #226
388664 crew  Dotteke
pi_203691850
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 14:02 schreef Bigbrotherfan2022 het volgende:
En een 2de vraag is: bij de streamverslagen staan de afbeeldingen fotos bedoel ik van big brother in de vorm van een link maar ik kan geen enkele link openen. Er staat op dat de verbinding niet privé is en moet opletten voor cybercriminelen.
Kan iemand me met die 2 vragen helpen aub ik weet niet waar ik het anders nog kan vragen.
Dank u fijne dag.
Hallo Bigbrotherfan

de COS kan je altijd vinden in de forum onderdeel
Big Brother 2022
De COS staat meestal bovenaan de lijst
BB / [COS #430] De nominaties ...
je ziet dan onderstaande, alleen zal het nummer en de titel iedere keer anders zijn.

@DGK_Tegengas of @Li0nHeart kan je waarschijnlijk wel antwoorden waarom je geen filmpjes kan kijken

[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 16-02-2022 17:02:11 ]
pi_203692691
quote:
Dank u fijne dag.
Hmmm .... zie je helemaal geen foto's in het streamverslag?

Wat betreft CoS .. Die vind je hier in de lijst :
pi_203700024
quote:
16s.gif Op donderdag 17 februari 2022 09:54 schreef GayGuy het volgende:

[..]
WIJ zijn iritant? 🤣🤣🤣🤣🤣 je vraagt letterlijk "Waarom is gras groen" hoe kunnen wij zo'n vraag beantwoorden, joh. Bel rtl, en vraag het hun. Wij kennen hun draaiboeken toch niet? Of denk Je dat wij hier de camerastandpunten bepalen? (Mm, dat laatste zou echt geniaal zijn🤣) als je nu een vraag hebt over de streams, bijvoorbeeld, over welke grap ze het hebben, dat kunnen we beantwoorden. Maar voor regievragen, verwijs ik je door naar www.rtl.nl
Serieus, ik begin er langzaam aan ook gek van te worden, @mario390 stelt idd vragen als waarom vannacht geen camera op goud, kom op is hij nou zo dom of? en er dan gewoon een halve topic over doorgaan. Ik kwam terug van chemo, denk even bijlezen, kom je in deze shit terecht, wanneer wordt die gozer gestopt met zn onduidelijke taal, vieze gore praatjes , retorische vragen, en vragen die nergens op slaan . en dan trots als hij in het topic overzicht maandelijks op 1 staat met meest geposte vragen , schiet mij maar lek
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
  donderdag 17 februari 2022 @ 10:06:25 #229
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203700066
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 10:03 schreef rinardo het volgende:

[..]
Serieus, ik begin er langzaam aan ook gek van te worden, idd vragen als waarom vannacht geen camera op goud, kom op is hij nou zo dom of? en er dan gewoon een halve topic over doorgaan. Ik kwam terug van chemo, denk even bijlezen, kom je in deze shit terecht, wanneer wordt die gozer gestopt met zn onduidelijke taal, vieze gore praatjes , retorische vragen, en vragen die nergens op slaan . en dan trots als hij in het topic overzicht maandelijks op 1 staat met meest geposte vragen , schiet mij maar lek
Het is gewoon zeer iritant. Heeft niets met de taal te maken. Wat mij betreft mag hij een permban krijgen. Zit hier alleen maar te stoken. Zou me niets verbazen als hij niet gewoon 3 hoog in een flat in de Amsterdam bijlmer woont🤣

[ Bericht 0% gewijzigd door GayGuy op 17-02-2022 10:49:26 ]
pi_203700835
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 10:03 schreef rinardo het volgende:

[..]
Serieus, ik begin er langzaam aan ook gek van te worden, @:mario390 stelt idd vragen als waarom vannacht geen camera op goud, kom op is hij nou zo dom of? en er dan gewoon een halve topic over doorgaan. Ik kwam terug van chemo, denk even bijlezen, kom je in deze shit terecht, wanneer wordt die gozer gestopt met zn onduidelijke taal, vieze gore praatjes , retorische vragen, en vragen die nergens op slaan . en dan trots als hij in het topic overzicht maandelijks op 1 staat met meest geposte vragen , schiet mij maar lek
Vragen staat vrij he, maar het dwingen tot een antwoord is een ander verhaal
Ik heb hem daar iets over gezegd.
Voor het schelden zijn andere stappen ondernomen.
Het zou al schelen als men er niet op in ging. Zet een tr en wij handelen wel.
pi_203700863
quote:
16s.gif Op donderdag 17 februari 2022 10:06 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Het is gewoon zeer iritant. Heeft niets met de taal te maken. Wat mij betreft mag deze mafklapper een permban krijgen. Zit hier alleen maar te stoken. Zou me niets verbazen als hij niet gewoon 3 hoog in een flat in de Amsterdam bijlmer woont🤣
Mopperen over iemand die scheld om dan vervolgens wel zelf te schelden?
  donderdag 17 februari 2022 @ 10:47:12 #232
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203700992
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Mopperen over iemand die scheld om dan vervolgens wel zelf te schelden?
Pas mijn bericht aan
  donderdag 17 februari 2022 @ 10:51:13 #233
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203701057
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 10:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vragen staat vrij he, maar het dwingen tot een antwoord is een ander verhaal
Ik heb hem daar iets over gezegd.
Voor het schelden zijn andere stappen ondernomen.
Het zou al schelen als men er niet op in ging. Zet een tr en wij handelen wel.
Tr?
  donderdag 17 februari 2022 @ 10:54:15 #234
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203701108
quote:
16s.gif Op donderdag 17 februari 2022 10:51 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Tr?
Topic report
kun je de post rapporteren
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  donderdag 17 februari 2022 @ 10:55:22 #235
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203701131
quote:
99s.gif Op donderdag 17 februari 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:

[..]
Topic report
kun je de post rapporteren
Ok, thnks.
  donderdag 17 februari 2022 @ 10:56:10 #236
421867 greysbones
pi_203701154
quote:
16s.gif Op donderdag 17 februari 2022 10:55 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Ok, thnks.
je weet het knopje te vinden??
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  donderdag 17 februari 2022 @ 10:57:02 #237
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203701175
quote:
99s.gif Op donderdag 17 februari 2022 10:56 schreef greysbones het volgende:

[..]
je weet het knopje te vinden??
Ja hoor, dat komt goed😉
  donderdag 17 februari 2022 @ 10:57:49 #238
421867 greysbones
pi_203701192
quote:
16s.gif Op donderdag 17 februari 2022 10:57 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Ja hoor, dat komt goed😉
^O^
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203701274
quote:
16s.gif Op donderdag 17 februari 2022 10:51 schreef GayGuy het volgende:

[..]
Tr?
Had ik je op 7 februari ook al uit gelegd in DM😉
  donderdag 17 februari 2022 @ 11:04:04 #240
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203701290
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 11:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Had ik je op 7 februari ook al uit gelegd in DM😉
Haha, nog niet wakker. Tijd voor ☕☕☕☕
pi_203701596
Ik eis bij deze een perm ban voor gaygay :)

Wat een misselijk mannetje. Kijkt geen streams en alleen maar hier om een bepaalde user op te zoeken. De grens lijkt mij al lang bereikt maar hij mag maar door blijven gaan :?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_203701683
Some users are more equal than others..
pi_203704932
@Benny , @Dotteke, kunnen jullie het SV topic weer opschonen. Er zijn wat verdwaalde CoS posten terechtgekomen zo lijkt het.
pi_203704958
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Benny , @:Dotteke, kunnen jullie het SV topic weer opschonen. Er zijn wat verdwaalde CoS posten terechtgekomen zo lijkt het.
^O^
  donderdag 17 februari 2022 @ 22:38:55 #245
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203711734
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2022 11:25 schreef engine het volgende:

Wat een misselijk mannetje. Kijkt geen streams en alleen maar hier om een bepaalde user op te zoeken. De grens lijkt mij al lang bereikt maar hij mag maar door blijven gaan :?
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2022 11:25 schreef engine het volgende:

Dit is echt onzin. Ik heb je al een keer uitgenodigd om eens een avondje langs te komen. Op het moment dat ik hier reageer, staan de streams aan, en op het moment dat ik hier niet ben, staan ze niet aan. Wat wil je dat ik doe, om dat te bewijzen? Wrbcams ophangen, ofzo?🤣
  vrijdag 18 februari 2022 @ 14:11:52 #246
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203720028
quote:
16s.gif Op donderdag 17 februari 2022 22:38 schreef GayGuy het volgende:

[..]
[..]
Dit is echt onzin. Ik heb je al een keer uitgenodigd om eens een avondje langs te komen. Op het moment dat ik hier reageer, staan de streams aan, en op het moment dat ik hier niet ben, staan ze niet aan. Wat wil je dat ik doe, om dat te bewijzen? Wrbcams ophangen, ofzo?🤣
Waarom reageer je eigenlijk op een trol? Mario heeft een vrijkaart om de cos te besmeuren. Daar komt bij dat Mario Mario is. Mario komt over alsof hij het allemaal niet snapt, maar neem maar aan, dat hij precies weet wat hij bedoeld en zegt. Mario heeft enkele fans hier die hem tot het bot verdedigen. Kijk maar wie de posting van Engine geliked hebben, dan zie je wie de fans van Mario zijn. Voor de rest adviseer ik je een abbo aan hier op FOK, want daarmee kun je users blokkeren, zodat je er ook geen last meer van deze users hebt. Dat bespaart je veel ergernis en je kunt posten met users, waar je het wel goed mee kunt vinden. ^O^
  vrijdag 18 februari 2022 @ 14:15:39 #247
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_203720091
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Waarom reageer je eigenlijk op een trol? Mario heeft een vrijkaart om de cos te besmeuren. Daar komt bij dat Mario Mario is. Mario komt over alsof hij het allemaal niet snapt, maar neem maar aan, dat hij precies weet wat hij bedoeld en zegt. Mario heeft enkele fans hier die hem tot het bot verdedigen. Kijk maar wie de posting van Engine geliked hebben, dan zie je wie de fans van Mario zijn. Voor de rest adviseer ik je een abbo aan hier op FOK, want daarmee kun je users blokkeren, zodat je er ook geen last meer van deze users hebt. Dat bespaart je veel ergernis en je kunt posten met users, waar je het wel goed mee kunt vinden. ^O^
Voor een abno heb ik helaas het geld niet, ik begrijp wat je bedoeld. Maar dit is gewoon niet leuk. Iedereen is het beu, en zegt er wat van, maar ik word er op aam gesproken. Heel vermoeiend, maar goed. Ik ben op fok om een leuke tijd te hebben, en dat komt ook wel goed
pi_203721405
quote:

[..]
Mario heeft enkele fans hier die hem tot het bot verdedigen. Kijk maar wie de posting van Engine geliked hebben, dan zie je wie de fans van Mario zijn.
een permaban voor anderen aanvragen vind ik sws heel dom en stom. en ik weet dat engine dat ook zo ziet, en vandaar zijn reactie en mijn like.

[ Bericht 18% gewijzigd door suzi1 op 18-02-2022 15:59:19 ]
pi_203721571
Bijzonder, al die mensen die met elkaar ruziën om 1 persoon die elders fluitend doorpost. :D
pi_203721612
c_/

[ Bericht 86% gewijzigd door suzi1 op 18-02-2022 15:59:59 ]
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:05:21 #251
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203721999
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 15:40 schreef SolidasRock het volgende:
Bijzonder, al die mensen die met elkaar ruziën om 1 persoon die elders fluitend doorpost. :D
Onvoorstelbaar en lachwekkend tegelijk.
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 17:41:21 #252
388664 crew  Dotteke
pi_203724395
quote:

[..]
Wat wij als mods kunnen doen hebben wij gedaan. Zoals Benny laatst al zei is niet alles zichtbaar wat wij doen. Maar het wordt heus wel gemeld. Wij kunnen als mod niet iemand bannen dat doen de fa's en de admins
pi_203724903
Wat Mario eruit kraamt is soms niet fraai. Maar ik zie ook dat bepaalde mensen hem telkens uitdagen. Daar zou ook eens iets van gezegd moeten worden.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 18:07:41 #254
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203725011
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 17:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat wij als mods kunnen doen hebben wij gedaan. Zoals Benny laatst al zei is niet alles zichtbaar wat wij doen. Maar het wordt heus wel gemeld. Wij kunnen als mod niet iemand bannen dat doen de fa's en de admins
Heel eerlijk, het gaat mij niet om het bannen van een user. Laat hem lekker mee posten. Mario is Mario. Geef hem een seintje als hij weer eens te ver gaat en dan hopen dat hij er dan weer voor twee dagen van geleerd heeft.
Ik moet wel bekennen, dat wij(en dan praat ik in meervoud) natuurlijk ook wel offtopic gaan. Dus we moeten natuurlijk niet over gaan komen alsof wij de heilige boontjes zijn.
Mario heeft helaas voor hem de schijn tegen en dat is natuurlijk al jaren zo. Hij fungeert soms ook als aangeschoten wild en dat is natuurlijk ook niet nodig.
Dus nee niet bannen, nergens voor nodig.
  vrijdag 18 februari 2022 @ 18:10:48 #255
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203725081
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:02 schreef sylviae het volgende:
Wat Mario eruit kraamt is soms niet fraai. Maar ik zie ook dat bepaalde mensen hem telkens uitdagen. Daar zou ook eens iets van gezegd moeten worden.
Het probleem van Mario is, dat hij dat ook vaak over zichzelf afroept. Bewust of onbewust, dat laat ik dan maar even in het midden.
  Moderator vrijdag 18 februari 2022 @ 19:04:35 #256
388664 crew  Dotteke
pi_203726196
quote:
Klopt, zien wij ook wel
  zaterdag 19 februari 2022 @ 15:40:01 #257
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203738489
Ah mijn post wordt gewoon verwijderd, lekker makkelijk.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 19 februari 2022 @ 15:45:28 #258
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203738532
quote:
Dit!!
Dit gebeurt continu, en aangezien mijn post ook gewoon wordt verwijderd , zegt dat ook wel iets over de manier van hoe hiermee wordt omgegaan . Jammer.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203738606
je had iig 2 likes. ik wilde net bekijken van wie en weg was je
  zaterdag 19 februari 2022 @ 15:54:49 #260
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203738623
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 15:52 schreef suzi1 het volgende:
je had iig 2 likes. ik wilde net bekijken van wie en weg was je
Ja zo gaat dat hier ;)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203738928
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 15:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dit!!
Dit gebeurt continu, en aangezien mijn post ook gewoon wordt verwijderd , zegt dat ook wel iets over de manier van hoe hiermee wordt omgegaan . Jammer.
Dat is idd erg raar.
pi_203739280
quote:

[..]
Het is gewoon zeer iritant. Heeft niets met de taal te maken. Wat mij betreft mag hij een permban krijgen. Zit hier alleen maar te stoken. Zou me niets verbazen als hij niet gewoon 3 hoog in een flat in de Amsterdam bijlmer woont🤣
Voor mij reden om niet meer mee te lezen, ik hou het wel bij de streamverslagen.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_203739576
ik hou het nu ook al een week alleen op de streamverslagen lezen (jammer dat de foto's onder spoiler gezet worden -en ja ik weet de reden)
maar de sfeer in cos ging me steeds meer tegenstaan.
wel heel erg jammer, want er zitten echt een aantal mensen die ik heel leuk vind. namen hoef ik niet te noemen, jullie weten ;)

ik had gister een uitgebreider stuk geschreven, maar de oneer speelde de hoofdtoon, en die gun ik ze niet.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 17:41:29 #264
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_203739812
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 17:05 schreef Hunter het volgende:

[..]
Voor mij reden om niet meer mee te lezen, ik hou het wel bij de streamverslagen.
Sinds een paar dagen volg ik ook voornamelijk de Streamverslagen. Ten eerste, omdat BB 2022 verschrikkelijk saai is, maar ook omdat ik toenemende mate plat en ordinair taalgebruik zie. De laatste dagen zag ik dat er her en der beledigd werd. Een ander niveau, dat ik hier nog niet kende. Daar ligt voor mij een scherpe grens. Niet beledigen! En als je daar op een vriendelijke wijze aandacht voor vraagt, zegt de grootste hork dat beledigen hetzelfde als een mening is. Een no-go voor mij. Kortsluiting, waarvoor nog een 'sorry'. En als een mod het daar ook nog mee eens is, dat beledigen mag.... houdt mijn actieve inzet hier voor mij op. Voorheen Cynix en Gert en afgelopen jaar Benny lieten het nooit zover komen. COS was tot voor kort zeer vermakelijk. Zeker in een tijd als je het persoonlijk moeilijk hebt. Maar ik hou het dan ook maar bij het lezen van de geweldige streamverslagen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Harry op 19-02-2022 18:49:28 ]
Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 18:31:14 #265
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203740525
quote:

[..]
Wat een ongelofelijke bullshit komt er uit jouw mond, en daarnaast is het niet waar wat je over hem zegt.
Dat wat jij doet: dát is stoken :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 19 februari 2022 @ 18:54:32 #266
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203740840
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 17:41 schreef Harry het volgende:

[..]
Sinds een paar dagen volg ik ook voornamelijk de Streamverslagen. Ten eerste, omdat BB 2022 verschrikkelijk saai is, maar ook omdat ik toenemende mate plat en ordinair taalgebruik zie. De laatste dagen zag ik dat er her en der beledigd werd. Een ander niveau, dat ik hier nog niet kende. Daar ligt voor mij een scherpe grens. Niet beledigen! En als je daar op een vriendelijke wijze aandacht voor vraagt, zegt de grootste hork dat beledigen hetzelfde als een mening is. Een no-go voor mij. Kortsluiting, waarvoor nog een 'sorry'. En als een mod het daar ook nog mee eens is, dat beledigen mag.... houdt mijn actieve inzet hier voor mij op. Voorheen Cynix en Gert en afgelopen jaar Benny lieten het nooit zover komen. COS was tot voor kort zeer vermakelijk. Zeker in een tijd als je het persoonlijk moeilijk hebt. Maar ik hou het dan ook maar bij het lezen van de geweldige streamverslagen.
En daarom deed jij gisteren ook maar even een duit in het zakje en viel je mij persoonlijk aan en niet zo'n klein beetje ook. Gast je hebt niet eens het recht om deze posting zo te formuleren hoe je hem nu geformuleerd hebt. Ga je schamen man. Spoel eerst je mond maar eens goed.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 18:56:40 #267
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203740874
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 15:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dit!!
Knip

[ Bericht 7% gewijzigd door utopia2.0 op 19-02-2022 19:09:15 ]
  zaterdag 19 februari 2022 @ 18:59:08 #268
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203740914
quote:

[..]
Eens met wat je zegt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:06:59 #269
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203741038
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 18:59 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Eens met wat je zegt.
Goh wat verrassend. Deze had ik niet aan zien komen. :D
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:07:52 #270
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203741058
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:06 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Goh wat verrassend. Deze had ik niet aan zien komen. :D
Doe er iets mee zou ik zeggen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:08:21 #271
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203741070
quote:
13s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 18:31 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Wat een ongelofelijke bullshit komt er uit jouw mond, en daarnaast is het niet waar wat je over hem zegt.
Dat wat jij doet: dát is stoken :')
Dat jullie die gast tot treurnis aan toe verdedigen is jullie keuze, maar wij hoeven niet alles te pikken wat die gast allemaal uitkraamt. Jij volgt BB toch niet meer, waar maak jij je dan druk over.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:09:36 #272
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203741095
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:08 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Dat jullie die gast tot treurnis aan toe verdedigen is jullie keuze, maar wij hoeven niet alles te pikken wat die gast allemaal uitkraamt. Jij volgt BB toch niet meer, waar maak jij je dan druk over.
Nee wat jij doet is opbouwend bedoel je.
Je ziet van alles bij een ander, kijk eerst eens naar jezelf.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:11:31 #273
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203741125
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:07 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Doe er iets mee zou ik zeggen.
Wat denk jezelf. Als jij dat asso gedrag goedkeurt zegt dat meer over jou dan over mij. En over uitdagen gesproken, wat doe jij nu dan. De heilige boon uithangen? Je bent geen haar betert, dus ga nu niet moeder Theresa uithangen.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:13:00 #274
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203741150
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:09 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Nee wat jij doet is opbouwend bedoel je.
Je ziet van alles bij een ander, kijk eerst eens naar jezelf.
Ja doet dat eens. ;)
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:13:27 #275
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_203741157
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:11 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Wat denk jezelf. Als jij dat asso gedrag goedkeurt zegt dat meer over jou dan over mij. En over uitdagen gesproken, wat doe jij nu dan. De heilige boon uithangen? Je bent geen haar betert, dus ga nu niet moeder Theresa uithangen.
Tegen feedback kan je ook al niet, altijd een weerwoord willen hebben, Wat zegt dit over jou??? . @Harry heeft gewoon gelijk.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203741162
waarom moet gayguy eigenlijk verdedigd worden? dat is evengoed een schijnheilige
duidelijk hierboven ook nog eens aangehaald
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:16:41 #277
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203741206
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:13 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Tegen feedback kan je ook al niet, altijd een weerwoord willen hebben, Wat zegt dit over jou??? . @:Harry heeft gewoon gelijk.
Ik kan niet tegen feedback? Ga jij nu maar samen met je vriendjes een persoon verdedigen die de gehele cos in rep en roer houd. Ik ga mij verder niet lopen verdedigen tegen een persoon, die maar één mening heeft. Als je de discussie aan wilt gaan kom maar in mijn DM en aangezien je dat toch niet doet, want je hebt je eigen mening, stopt hier de discussie met jou.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:17:59 #278
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203741231
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:13 schreef suzi1 het volgende:
waarom moet gayguy eigenlijk verdedigd worden? dat is evengoed een schijnheilige
duidelijk hierboven ook nog eens aangehaald
Waarom moet Mario tot treurnis verdedigd worden. Ik draai de rollen even om.
pi_203741242
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:17 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Waarom moet Mario tot treurnis verdedigd worden. Ik draai de rollen even om.
makkelijk een tegenvraag ;)
pi_203741266
mario heeft ooit genoeg van mij te horen gekregen wat ik niet vond deugen
dat helpt geen moer. dus dan doe ik omgekeerde psychologie *O*
pi_203741445
Zoals mensen Mario vervelend vinden, vind ik weer hele andere mensen en gedragingen enorm storend. En die zijn voor mij een reden om uit de Cos te blijven.
pi_203741531
Is er ook een Feedback voor het Feedback topic?
  zaterdag 19 februari 2022 @ 20:15:12 #283
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203742348
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Is er ook een Feedback voor het Feedback topic?
Ze mogen van mij het hele topic BB verwijderen. Wat een gezeik, gezeur en gedram. Persoonlijke aanvallen door volwassen mensen zijn verheven tot de orde van de dag. Doek dus dat hele topic BB op.
pi_203742537
quote:

[..]
maar ook omdat ik toenemende mate plat en ordinair taalgebruik zie. De laatste dagen zag ik dat er her en der beledigd werd. Een ander niveau, dat ik hier nog niet kende. Daar ligt voor mij een scherpe grens. Niet beledigen! En als je daar op een vriendelijke wijze aandacht voor vraagt, zegt de grootste hork dat beledigen hetzelfde als een mening is. Een no-go voor mij. Kortsluiting, waarvoor nog een 'sorry'. En als een mod het daar ook nog mee eens is, dat beledigen mag.... houdt mijn actieve inzet hier voor mij op. Voorheen Cynix en Gert en afgelopen jaar Benny lieten het nooit zover komen. COS was tot voor kort zeer vermakelijk. Zeker in een tijd als je het persoonlijk moeilijk hebt. Maar ik hou het dan ook maar bij het lezen van de geweldige streamverslagen.
ik kreeg net pas mee wat jij gisteren hebt uitgekraamd, en dat is niet niks he.
dus ik snap niet zo goed dat je hier vandaag een punt kwam maken waar je zelf ook aan meedeed. (zo niet groffer)
ondanks je 'sorry' (hoezo haakjes, niet gemeend?)
pi_203742650
Dus 2 eruit ik hoop leroy en vera maar gde kijkers hadden vera hoog staan dus dan zou zij mogen blijven. Ik zie liever nawel, gebeurd er meer dan met saaie vera.
pi_203742662
o zit ik in cos hahaha. nou vera naar huis w0pw0p
pi_203742726
mooi kleedje heeft nawel aan
pi_203742741
Zullen we elkaar gewoon in de waarde laten en de confrontatie niet opzoeken. Er bestaat ook zoiets als negeren. Er worden nu grenzen opgezocht en niemand zit daarop te wachten.
pi_203742756
ik heb een week mijn mond gehouden
vanaf morgen ben ik wederom stil
  zaterdag 19 februari 2022 @ 20:29:44 #290
421867 greysbones
pi_203742761
quote:

[..]
platte en ordinaire niveau??
er zijn jaren geweest dat de COS vele malen harder was en ordinairder..
dus snap niet waar je nu op hint

Dus dat je nu mods aanspreekt omdat ze naar jou mening niet hard genoeg ingrijpen moet je maar eens gaan terug lezen in de COSSEN van Utopia
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203742883
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 20:29 schreef suzi1 het volgende:
Jammer .. je wordt gemist in CoS.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 20:35:58 #292
421867 greysbones
pi_203742913
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 20:29 schreef suzi1 het volgende:
niks ervan
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_203742945
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Jammer .. je wordt gemist in CoS.
ik mis u ook ontzettend hard
ik hou ook heel veel van u
*zegt kriss net

ik mis jullie ook. maar mn humeur moet niet die kant ingaan waar die heenging
  Moderator zaterdag 19 februari 2022 @ 20:38:09 #294
388664 crew  Dotteke
pi_203742969
Gaan jullie even verder in de COS of in de SC
pi_203742983
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door Benny op 19-02-2022 20:46:59 (Zuigen) ]
pi_203743055
De Cos lijkt me geen geschikte plek.
  Moderator zaterdag 19 februari 2022 @ 20:41:32 #297
388664 crew  Dotteke
pi_203743104
quote:
85s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 20:40 schreef mootie het volgende:
De Cos lijkt me geen geschikte plek.
Ik zeg ook COS of SC :D
  Moderator zondag 20 februari 2022 @ 06:48:25 #298
388664 crew  Dotteke
pi_203749753
Berichten verwijderd, Hier kan je SC

BB / [BB SC #1] Nog even wachten...
pi_203749914
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 20:22 schreef suzi1 het volgende:

[..]
ik kreeg net pas mee wat jij gisteren hebt uitgekraamd, en dat is niet niks he.
dus ik snap niet zo goed dat je hier vandaag een punt kwam maken waar je zelf ook aan meedeed. (zo niet groffer)
ondanks je 'sorry' (hoezo haakjes, niet gemeend?)
Precies, ik kreeg ook gisteravond pas mee wat @Harry geschreven heeft, en gelukkig is dat verwijderd door de moderators, als je zoiets durft te schrijven, heb je idd geen rechten om over anderen te klagen . ( Spoel je mond)
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_203750366
vreemd, ik kreeg 2 mentions van deze feedback, maar mis er eentje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')